Hulp bij CTRL via firefox

Discussieer hier over allerlei GetPaid gerelateerde onderwerpen.
Plaats reactie
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2296
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Hulp bij CTRL via firefox

Bericht door willy »

Hallo, ik heb multitabhandler geinstallaard maar om te klikken met de CTRL toets lukt het niet

Ik dien zowel de CTRL als de shift ingedrukt te houden

Iemand ervaring mee of instellingen ? waar ?
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Hulp bij CTRL via firefox

Bericht door corinasjunk »

Ik kan gewoon klikken met enkel ctrl.
Windows 8.1 in oude layout, Mozilla Firefox 49.0.1, geen add-ons of wat dan ook geïnstalleerd.
In venster 1 heb ik mijn te klikken sites open staan op bijvoorbeeld de wedstrijd of klikbonus. Als ik wil klikken open ik de pagina klikfans of banners met shift (nieuw venster) en klik vanuit daar met ctrl netjes in nieuwe tabs. Daarna 1 voor 1 sluiten zonder dat mijn e-mail en dergelijke uit het andere venster mee sluiten, gaat prima zonder add-on hier :)
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Hulp bij CTRL via firefox

Bericht door Christina »

@corinasjunbk:

Je sluit één voor één?

Je gebruikt toch Firefox?

Ik open FF. Klik met mijn rechtermuisknop op het icoontje van FF en dan "Een nieuw venster openen".
Dat doe ik dan nog een keer.

Het eerste venster gebruik ik voor autosurf.
Het tweede venster om te klikken.
Het derde venster voor privé mail en de inbox van llk op gmail.

Als je dan het tweede venster gebruikt om te klikken kun je gewoon als de linken zijn uitgeladen klikken op: Overige tabbladen sluiten.
Dus dan hoef je niet één voor één te sluiten.

Overigens start ik het surfen pas na het klikken anders zit het elkaar in de weg en krijg je een vertraging.
Maar daarna gebruik ik het tweede venster voor alle andere dingen die ik wil doen, zoals LLK, Forum etc.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2296
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Hulp bij CTRL via firefox

Bericht door willy »

Hoe of waar kan ik instellen dat ik enkel de ctrl moet ingedrukt houden ?

Ik vindt het dus nergens
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Hulp bij CTRL via firefox

Bericht door corinasjunk »

@Christina: oh, ik wist niet vann deze functie af, op zich ook wel handig ja.
Nu klik ik niet zoveel (dagelijks LLK en verder varieert het heel erg) en dan wil ik ook weleens de klikjes gewoon een half uur open laten staan terwijl ik wat anders doe, na die tijd zijn ze wel geladen sluit ik het hele venster, maar als ik wel achter de pc blijf is het iets om vaker te doen, thanks! Al is er natuurlijk weinig verschil tussen ctrl+mousepad en ctrl+w, kost net zo weinig moeite als het klikken.

@willy: kijk eens bij de instellingen, algemeen, onder tabbladen. Ik heb nieuwe vensters openen in nieuw tabblad aangevinkt en de anderen niet. Denk dat vooral de 3e optie (meteen ernaartoe gaan) erg handig is om uit te hebben staan. Vermoed dat je dat ook hebt eigenlijk. Ik heb Firefox geinstalleerd en alleen een startpagina ingesteld, verder 0 veranderingen doorgevoerd en het werkt gewoon. Misschien moet je (zonder je persoonlijke gegevens daarbij te verwijderen, en voor de zekerheid sowieso even je bladwijzers exporteren) de browser verwijderen en opnieuw installeren, dan heb je de fabrieksinstellingen en daarmee zou het moeten werken. Of contact opnemen met de support van Mozilla, want als zij het niet weten, weet niemand het...
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3953
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Hulp bij CTRL via firefox

Bericht door Christina »

@ willy:

Bedoel je bij het klikken?

Gewoon ctrl ingedrukt houden terwijl je de banners of fans klikt.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2296
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Hulp bij CTRL via firefox

Bericht door willy »

Christina schreef:@ willy:

Bedoel je bij het klikken?

Gewoon ctrl ingedrukt houden terwijl je de banners of fans klikt.
Dat is het probleem, als ik enkel ctrl ingedrukt hou ga ik gewoon naar het volgende tabblad

Ik moet dus zowel CTRL als shift ingedrukt houden en dan werkt het klikken wel zoals het hoort
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2296
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Hulp bij CTRL via firefox

Bericht door willy »

corinasjunk schreef:@Christina: oh, ik wist niet vann deze functie af, op zich ook wel handig ja.
Nu klik ik niet zoveel (dagelijks LLK en verder varieert het heel erg) en dan wil ik ook weleens de klikjes gewoon een half uur open laten staan terwijl ik wat anders doe, na die tijd zijn ze wel geladen sluit ik het hele venster, maar als ik wel achter de pc blijf is het iets om vaker te doen, thanks! Al is er natuurlijk weinig verschil tussen ctrl+mousepad en ctrl+w, kost net zo weinig moeite als het klikken.

@willy: kijk eens bij de instellingen, algemeen, onder tabbladen. Ik heb nieuwe vensters openen in nieuw tabblad aangevinkt en de anderen niet. Denk dat vooral de 3e optie (meteen ernaartoe gaan) erg handig is om uit te hebben staan. Vermoed dat je dat ook hebt eigenlijk. Ik heb Firefox geinstalleerd en alleen een startpagina ingesteld, verder 0 veranderingen doorgevoerd en het werkt gewoon. Misschien moet je (zonder je persoonlijke gegevens daarbij te verwijderen, en voor de zekerheid sowieso even je bladwijzers exporteren) de browser verwijderen en opnieuw installeren, dan heb je de fabrieksinstellingen en daarmee zou het moeten werken. Of contact opnemen met de support van Mozilla, want als zij het niet weten, weet niemand het...

Staat zo ingesteld, heb even alles uitgevinkt en nu opnieuw aangevinkt, wordt morgen even proberen dus
Plaats reactie