bitcoin

Discussieer hier over allerlei Crypto munten zoals: Bitcoin, Ethereum, Ripple enz. enz.
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

genesis mining(momenteel alleen nog maar eth contracten te krijgen rest uitverkocht) bitclubnetwork en hashing24,
de eerste twee zit ik al 16 maanden in en hashing24 ben ik aan het testen werkt bijna hetzelfde als gensis

momenteel een kleine correctie mag ook wel eens ik heb op 2580 10% van mijn btc verkocht als het nou naar
de $1700/1800 terug gaat kan ik weer wat terug kopen we zullen zien :D
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

correctie zet door dit is goed zolang het boven de $1650 blijft zitten we in een uptrend btc $1975 NU
kom op nog ff zakken :D
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

Zijn er leden van het forum lid van eobot en hebben we nog tips en truc, net lid geworden en ga deze gratis opbouwen
weet iemand nog leuke faucets.
Op genesis en paar milestones gehaald nu over de $2000 per dag en mijn promocode is $25000000 gebruikt,
en de x11 is weer te krijgen als je dat mineen serieus aanpak geeft het een prachtig passief inkomen
vergeetalles
10 Cent
10 Cent
Berichten: 41
Lid geworden op: 25 jan 2014 20:26
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: bitcoin

Bericht door vergeetalles »

Goh. Dat je met zo een inkomen nog denkt aan centenwerk op faucets. Wel mooi voor elkaar in ieder geval. Als je dan aan een faucet zit te denken zijn in ieder geval 'freebitco' (mogelijkheid om deze als rekening te gebruiken en te storten en saldo is dan met 4% rente) 'bonusbitcoin'
en wel goeie. Maar in vergelijking met 2000 per dag aan inkomen peanuts.

Als je de arme linkgeld-leden wilt helpen gebruik hij aanschaf hashpower af en toe code hCNVeP op Genisis. Alvast dank :)
Laatst gewijzigd door Silvia op 01 jul 2017 12:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: geen reflinken in discussietopics
Michael
Ik kan mij niet permitteren mijn kostbare tijd te verliezen met geld te verdienen
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: bitcoin

Bericht door corinasjunk »

Kijk eens hier: http://gptforum.nl/viewforum.php?f=20
Daar vind je over het algemeen wel goede faucets. Maar de inkomsten daar zijn nihil ten opzichte van wat jij binnensleept op genesis.
Houdt er ook rekening mee dat ze ineens weer weg kunnen zijn. Scratch4satoshis was een lekkere site, maar heeft nu al maanden problemen. Dar zou ik dus sowieso ff mee wachten tot ze terug zijn, als ze dat nog doen.
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

He mensen bedankt voor de tips, freebitco en freedoge heb ik al ook bitfun en moonlitecoin,freedoge en moonlitecoin
zien er goed uit ff kijken hoe het gaat.
Dat faucets niet zoveel verdienen maakt mij niet zoveel uit,ik zit veel te traden en dan heb je wel eens tijd over
meestal zit ik dan te klikken en nou loop ik ook wat faucets na ,het is ff kijken hoe snel het op bouwt op eobot.
ik sprak iemand die eobot had opgebouwd met faucets en zijn resultaat was zeer goed na 10 maanden dus ik ga
dat eens testen.
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

lekker bezig in eobot heb mijn mineing power al lekker op gekrikt en de faucets helpen daar bij,
ik denk dat dit systeem werkt nog ff testen
ff een vraag mag ik een YouTube filmpje plaatsen in het forum geen promotie maar een uitleg
van een strategie
Silvia
Moderator
Moderator
Berichten: 546
Lid geworden op: 19 jan 2014 15:01

Re: bitcoin

Bericht door Silvia »

@torros
ff een vraag mag ik een YouTube filmpje plaatsen in het forum geen promotie maar een uitleg
je kan wel een link naar het filmpje plaatsen.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: bitcoin

Bericht door corinasjunk »

Onder andere moonbitcoin en bonusbitcoin betalen nu alleen via het nieuwe coinpot.
Ik liet mijn btc altijd betalen naar mijn btc adres bij bitmymoney. Maar nu bij coinpot moet ik kiezen wat vooor soort withdrawal het is.
Xapo, faucet hub of faucet system. Xapo is het niet, maar bitmymoney is ook geen faucet.

Iemand enig idee hoe ik de btc alsnog in mijn bitmymoney account kan krijgen?
Snap nog steeds niet zoveel va die bitcoin...
vergeetalles
10 Cent
10 Cent
Berichten: 41
Lid geworden op: 25 jan 2014 20:26
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: bitcoin

Bericht door vergeetalles »

- als je bij moonbitcoin claimt staat er nu "xxx satoshi has been added to your CoinPot account and your total balance is now xxx satoshi". Als je in die zin op die link klinkt van "your CoinPot account" staat er in een rood blok
"If you are happy to continue receiving free weekly payouts direct to your wallet as before then YOU DO NOT NEED TO DO ANYTHING"

Moonbitcoin blijft zo dus. Komt als vanouds dus vanzelf in je wallet denk ik dan. Hoop ik

Als ik bij bonusbitcoin via de button Account op de banner van CoinPot klik krijg ik een saldo overzicht. Als vanouds kan ik daar t bitcoin saldo withdrawen naar een bitcoin wallet.

Zover ik dat nu zie veranderd er toch niet heel veel. Lijkt
Michael
Ik kan mij niet permitteren mijn kostbare tijd te verliezen met geld te verdienen
Plaats reactie