geldheuvel

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1782
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

geldheuvel

Bericht door olifant »

bij het klikken van de verrassingslink kwam een virus tevoorschijn
zie screenshot

https://mail.telenet.be/service/home/~/ ... 964&part=2
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3949
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: geldheuvel

Bericht door Christina »

Leuke verrassing. :(

Misschien kan de wm even nakijken wat er achter de verrassingslink zit.
favorietje76
1 Cent
1 Cent
Berichten: 19
Lid geworden op: 24 apr 2016 12:35

Re: geldheuvel

Bericht door favorietje76 »

ik promoot zelf geen telenet, en mijn verrassingslink linkt naar mijn linkspelrotator

Verrassingslink links toevoegen
Omschrijving:
Link:
Username:
Actief: Ja Nee


ID Omschrijving Link Username Status Actie
1 linkpromoter http://www.linkpromoter.nl/rotator_alge ... p?user=xxx admin Actief Bewerken
Verwijderen

ik weet dus niet wat ik hier aan kan doen, helaas
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1782
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: geldheuvel

Bericht door olifant »

telenet heeft er niks mee te maken
had een screenshot gemaakt en in bijlage naar christina gemaild
om de post hier te plaatsen heb ik de url uit de bijlage van de mail genomen
de url heeft dus niks te maken met wat het screenshot toont, is gewoon een link naar het screenshot
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: geldheuvel

Bericht door corinasjunk »

Wellicht niet overbodig om de op 23-2 verzonden mail ook hier op het forum te plaatsen, zodat we in juli niet en masse verbaasd rondkijken dat de eigenaar ineens is veranderd, maar dat we het nog terug kunnen lezen.
Beste leden,

Afgelopen dagen heb ik heb ik met Jan-Roelof (janro1) overlegt en we hebben het volgende besloten.

Per 1-7-2017 draag ik de site volledig over aan JR, de hosting wordt sowieso nog met een jaar verlengt. Zeker is dus dat de site tot september 2018 blijft, daarna is het aan JR wat hij wil.

Mijn reden om eruit te stappen is dat ik sinds kort een eigen bedrijf heb, en dit gelukkig nu begint te lopen en vrije tijd steeds schaarser wordt. Gelukkig heb ik met JR een goede opvolger, hij helpt mij al vanaf het begin en we runnen de site ook al enige tijd samen.

In de praktijk komt het er vaak op neer dat JR de site al runt en dat we samen besluiten wat we doen.

Ik heb er dus ook alle vertrouwen in dat geldheuvel blijft bestaan.

We hebben besloten om het per 1-7 te doen omdat JR volgende week geopereerd wordt en hiervoor minimaal 6 weken herstel staat. Tijdens zijn herstel run ik dus nog alles en kan dus support soms wat langer duren.

Tot slot wil ik iedereen bedanken die geholpen hebben om geldheuvel tot wat het nu is te maken, en wens ik JR succes met de site en een voorspoedig herstel van zijn operatie.

Groet Danny
janro1
10 Euro
10 Euro
Berichten: 289
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:10

Re: geldheuvel

Bericht door janro1 »

Beste leden,

Er gaat iets niet goed op Geldheuvel,

Bij het inwisselen van de linkspel 1 verdiensten worden de verdiensten niet altijd bijgeschreven. Rare is dat het niet bij iedereen fout gaat maar heb nu al 2 meldingen.

Dus is mijn verzoek om niet meer in te wisselen tot we weten wat er mis gaat.

uiteraard houden we u op de hoogte
janro1
10 Euro
10 Euro
Berichten: 289
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:10

Re: geldheuvel

Bericht door janro1 »

Beste leden,

Vanaf 1 juni is geldheuvel volledig in mijn handen. Doordat alles voorspoedig is verlopen hebben we besloten om de site een maand eerder volledig over te doen naar mij.

Wie ben ik? Ik ben Jan-Roelof ook wel bekent onder gebruikersnaam janro1. Ik heb Danny vanaf haar begin al geholpen met de site en heb besloten de site volledig over te nemen doordat het Danny te veel tijd is gaan kosten.

Blijft alles hetzelfde? NEE

Per 1 juli gaan er veranderingen komen op geldheuvel.

Het eerste wat gaat stoppen per 1 juli is de mogelijkheid om met het wedstrijdlinkspel adverteerpunten te verdienen. Deze linken geven dus vanaf 1-7 geen vergoeding meer! De verdiende adverteerpunten kun je inwisselen voor advertenties tot 1-8-2017!

het tweede wat per 1 juli gaat veranderen is linkspel 1. De vergoeding van de linken wordt als volgt: 72 uur link 11/1000 48 uur link 8/1000 24 uur link 6/1000 uurlink 1 gaat naar 3/1000 uurlink 2 en 3 vervallen kwartierlink vervalt minuutlink vervalt Dus hogere verdiensten maar minder linken.

Als derde de klikfans. Bij Danny kon je ads kopen met het saldo, met adverteerpunten en met bank of payal. Bij mij blijft alleen de optie om ze met je saldo op de site te kopen bestaan. Het aankopen met adverteerpunten stopt zoals hierboven aangegeven. Vandaag morgen en tweede pinksterdag zijn de laatste dagen dat je nog advertenties kunt kopen met bank of paypal! Na maandag komt deze optie niet meer terug. Dus geen veilingen of aanbiedingen per mail meer na vandaag!

Wil je graag nog snel wat klikfans kopen via paypal of bank. Stuur mij even een contactje.

Klikfans reset minuut:

10.000 €0,25

100.000 €2,25

1.000.000 €20,-

Klikfans reset 15 en/of 30 minuten:

10.000 €0,30

100.000 €2,70

1.000.000 €24,-

Klikfans reset 1,4,8 en/of 12 uur:

10.000 €0,40

100.000 €3,60

1.000.000 €32,-

Klikfans reset 24,36,48 en/of 72uur:

10.000 €0,50

100.000 €4,50

1.000.000 €40,-


Als laatste vervallen alle mogelijkheden om te adverteren in het linkspel 1 op geldheuvel. (De advertenties die hier nog staan worden natuurlijk op gemaakt.)
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: geldheuvel

Bericht door corinasjunk »

janro1 schreef:het tweede wat per 1 juli gaat veranderen is linkspel 1. De vergoeding van de linken wordt als volgt: 72 uur link 11/1000 48 uur link 8/1000 24 uur link 6/1000 uurlink 1 gaat naar 3/1000 uurlink 2 en 3 vervallen kwartierlink vervalt minuutlink vervalt Dus hogere verdiensten maar minder linken.
Hoe zit dat met de in juni behaalde hits op de linkspellen die per 1 juli meer waard worden, worden deze per 1 juli gereset? Lijkt mij niet de bedoeling dat iedereen nu de hits opspaart en 1 juli voor een hogere waarde inwisselt. Ook zonde als ze per 1 juli gereset worden (stel je hebt maar 900 hits op de 72u link dan, scheelt toch cent of 7 dan), en echt niet iedereen heeft tijd o 30 juni 23:59 de hits om te wisselen, eerder omwisselen geeft dan verloren hits.
Is het misschien mogelijk deze eenmalig automatisch om te wisselen, of hoe was je van plan dit te laten verlopen?

En klopt het dat ik uit je bericht opmaak dat linkspel 2 gewoon hetzelfde blijft?
janro1
10 Euro
10 Euro
Berichten: 289
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:10

Re: geldheuvel

Bericht door janro1 »

linkspel 2 blijft gewoon hetzelfde.

en alle credits in de accounts worden ingewisseld voordat de linken aangepast worden.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: geldheuvel

Bericht door corinasjunk »

Top!
Plaats reactie