Euro Tijger

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3952
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Euro Tijger

Bericht door Christina »

Ik kreeg onderstaande mail van iemand toegestuurd:
Beste EuroTijgers,

Zoals jullie waarschijnlijk wel hebben gemerkt kan ik haast geen tijd meer vrijmaken voor EuroTijger.

Ook staat het mij ontzettend tegen hoe het momenteel gaat in de GPT wereld. Betrouwbare websites zijn in deze tijd schaars.
Bij Arola Clicks bijvoorbeeld hebben wij al meer dan een jaar een betaling open staan en er wordt niet gereageerd op mail. Helaas staan hier tientallen euro's open die dus niet meer uitbetaald worden.
Bij Lage Landen Klikjes kan ik al meer dan een maand niet inloggen (account is zonder pardon verwijderd) en ook daar wordt niet gereageerd op mail. Ook hier stonden nog tientallen euro's open.

Omdat ik het niet over mijn hart kan krijgen om afstand te nemen van EuroTijger zal EuroTijger wel gewoon blijven bestaan, alleen zullen er enkel nog punten kunnen worden verdient.
Alle openstaande betalingen en ook alle betaling die nog aangevraagd kunnen worden zullen uiteraard wel nog betaald worden!
Als er in de toekomst nog geld binnen komt dan zal ik eens kijken of er nog een keer wat voorraad in het wisselkantoor aangevuld kan worden, maar dit zal helaas zeer sporadisch zijn.

De betalingen zullen eens in de zoveel tijd allemaal in 1x verwerkt worden, ook de mails worden slechts 1x in de zoveel tijd beantwoord.

Hopelijk komen er ooit weer betere tijden en dan ben ik ook zeker van plan de website weer op te pakken.

Met vriendelijke groet,
Webmaster EuroTijger.eu


Als wm van LLK wil ik hier even op reageren:
Bij Lage Landen Klikjes kan ik al meer dan een maand niet inloggen (account is zonder pardon verwijderd) en ook daar wordt niet gereageerd op mail. Ook hier stonden nog tientallen euro's open.

Haar account is NIET door ons verwijderd!

Zij stond op 3 mei al 2 maanden inactief en we hadden haar account toen al kunnen verwijderen!
10573 JoycieNL 03-03-2015 29-03-2013 80.57.73.175 € 22.31377800 Verwijder


Wij hebben ook geen mail van haar ontvangen.

En zoals jullie kunnen zien zijn die "tientallen euro's" exact € 22.313778

Nu meende ik toch dat het juist Joycie was die haar forum GPT Network heeft laten verdwijnen.
Haar leden van Euro Tijger betaalde ze een hele tijd niet en ze gaf geen antwoord op vragen.
Zie ook topic: http://www.gptforum.nl/search.php?st=0& ... er&start=0

Wie spreekt hier dan over betrouwbare websites?
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2294
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Euro Tijger

Bericht door willy »

No comment haha

Gelukkig maar een paar maand lid geweest, toen al men buik ervan vol (was een nieuwe ontdekker toen denk ik die het best wist)
Best een poosje geleden haha

Veleb zijn haar voorgegaan lol
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3952
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Euro Tijger

Bericht door Christina »

Wij hebben sinds Joycie per 3 maart 2015 al 2 maanden inactief was niets meer van haar gehoord.

We hebben haar account nu verwijderd.
verdiennice
10 Euro
10 Euro
Berichten: 371
Lid geworden op: 18 jan 2014 09:39

Re: Euro Tijger

Bericht door verdiennice »

Ze heeft bij mij een uitbetaling van 10 euro aangevraagd. Ik wilde dat verrekenen met mijn saldo op eurotijger en geldtijger maar dan vond ze niet heel leuk...
---
Webmaster van https://www.WinNice.nl! (uitbetaling binnen 24 uur!)
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2294
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Euro Tijger

Bericht door willy »

haha verdiennice, het leven is niet makkelijk met sommigen :-)

Maar alls u haar nu uitbetaald krijg je misschien ook uitbetaald meteen, of net niet meer, kan ook, zeer waarschijnlijk dus
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Euro Tijger

Bericht door corinasjunk »

Christina schreef:Wij hebben sinds Joycie per 3 maart 2015 al 2 maanden inactief was niets meer van haar gehoord.

We hebben haar account nu verwijderd.
Ben benieuwd wanneer de boze mail naar al haar leden in mijn mailbox verschijnt :D
In mei was ze nog 'tientallen euro's' aan saldo kwijt (22 euro), ben benieuwd hoe ver dat in haar hoofd is opgelopen!
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3952
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Euro Tijger

Bericht door Christina »

@ corinasjunk:

Mocht die mail verschijnen stuur dan maar even door naar llk als je wilt.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Euro Tijger

Bericht door corinasjunk »

Zal hem dan naar je PBen. Vooralsnog heeft ze niet door. Maar ja, waarschijnlijk ging ze er vanuit dat haar account al niet meeer bestond? Anders had ze tussen mei en nu wel ingelogd lijkt me...
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Euro Tijger

Bericht door corinasjunk »

Mail van gisteravond:
Beste EuroTijgers,

Door de hoeveelheid werk hebben we moeten besluiten om het minimum bedrag voor het aanvragen van een uitbetaling te verhogen naar 5 euro.

Hierdoor hopen wij minder tijd kwijt te zijn aan alle kleine betalingen en de betalingen sneller kunnen verrichten en tijd over te houden voor de overige werkzaamheden zodat wij weer actiever bezig kunnen zijn met de website.

Heb je nog een aanvraag open staan? Dan zal deze nog op normale wijze verwerkt worden.

Hopend op jullie begrip.

Met vriendelijke groet,
Webmaster EuroTijger.eu
Zo jammer, was al op 80%. Gaat maar met zo'n 10 cent per week daar, dus volgende uitbetaling wordt niet in december maar half 2017. Hopelijk heeft ze dan tijd!
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Euro Tijger

Bericht door corinasjunk »

Beste EuroTijgers,

Helaas ben ik door omstandigheden lange tijd niet actief bezig geweest met de EuroTijger.eu , hiervoor mijn oprechte excuses!

Er staan behoorlijk wat uitbetalingen open, deze zal ik de komende tijd beetje bij beetje gaan wegwerken. Om alles weer op de rit te krijgen heb ik tijdelijk de uitbetaalgrens verhoogd naar 10 euro, dit zal weer verlaagd worden zodra alles weer bijgewerkt is.

Omdat ik het echt gigantisch druk heb zal alles niet zo snel bijgewerkt zijn, maar ik doe mijn best.

Hopend op jullie begrip.

Met vriendelijke groet,
Webmaster EuroTijger.eu
De vorige mailing ging het al van 2,50 naar 5 euro, nu weer naar 10... zou het 20 worden als men bijna aan de 10 zit?
Plaats reactie