Welkom op ons forum, voorstellen van nieuwe leden.

Ben jij nieuw op onze forum, Stel je voor....
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ray
Beheerder
Beheerder
Berichten: 327
Lid geworden op: 16 jan 2014 13:00
Locatie: Geldermalsen
Contacteer:

Welkom op ons forum, voorstellen van nieuwe leden.

Bericht door Ray »

Het leek ons een leuk idee, om eens te kijken wie nu eigenlijk achter de verschillende gebruikersnamen zitten van onze leden.
Vandaar deze topic die jouw ook de kans heeft om je voor te stellen, schrijf een leuk stukje over je zelf, deel je hobby's en ga zo maar door.

Voor de aftrap, begin ik met het voorstellen van (hoe kan het ook anders) mezelf.

Ik ben Ray (Raymond de Brabander), ben 45 (pfff) jaar oud, single (bedoel ik niks mee) en vader van een prachtige, 11 jarige dochter.
Heb een klein eigen bedrijfje (in ruste) waar ik verschillende internetconcepten bedenk en uitvoer, sinds een paar jaar eigenaar van een tweetal gpt site's en sinds kort beheerder van GPTForum.

Gr,
Ray
------------------------------------------------------------------------
Het genie woont slechts één verdieping lager dan de waanzin.
sanne
20 Euro
20 Euro
Berichten: 584
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:50
Locatie: Kootstertille
Contacteer:

Re: Welkom op ons forum, voorstellen van nieuwe leden.

Bericht door sanne »

Hallo,


Ik ben Hiske, Jikke, Janne of Sanne en mijn werkelijke naam is Roelfke. Ik ben 54 jaar en woon in het hoge noorden. We, mijn partner en ik, wonen op een klein industrie-terrein boven Franeker en hebben uitzicht op de zeedijk. Aan de ene kant van het huis hebben we bedrijvigheid en aan de ander kant van het huis zitten we volledig in de natuur. Fazanten lopen door onze tuin en de reeën over het bouwland.

We hebben een bedrijfje in Aquacultuur, dus iedereen die een viskwekerij wil beginnen kan bij ons terecht.
Eigenaresse van :
It Flinterke-Onlineverdienen en The Long Way Home.
marianneap
2 Cent
2 Cent
Berichten: 21
Lid geworden op: 18 jan 2014 15:07

Re: Welkom op ons forum, voorstellen van nieuwe leden.

Bericht door marianneap »

Ik ben Marianne 57 jaar en al 37 jaar getrouwd en moeder van een fantastische zoon van 30. Ik ben 23 jaar geleden verhuisd van het mooie Brabant naar een klein dorpje onder Den Helder vanwege het werk van mijn man.
Ik werk al 13 jaar ,18 uur per week als personeelsfunctionaris( en alle administratieve dingen die daarbij horen) bij een klein aannemersbedrijf
Daarnaast heb ik een eigen salonnetje aan huis voor hotstone massages.
In de periode dat ik hier ben komen wonen ben ik om de verveling te verdrijven me gaan verdiepen in het gpt wereld, was een fanatiek bubbelaarster, en hield alles bij wat er te beleven was. Heb heel wat uurtjes doorgebracht op de Chat van Zinngeld Door vele teleurstellingen met uitbetalen en WM die er ineens vandoor waren, staat alles een beetje op een laag pitje.
Momenteel heb ik denk ik nog een 35 van de ooit meer dan 200 sites.
Mijn nickname is overal marianneap.
Verdienhethier
20 Cent
20 Cent
Berichten: 57
Lid geworden op: 16 jan 2014 18:53
Locatie: Twente

xx

Bericht door Verdienhethier »

xx
Laatst gewijzigd door Verdienhethier op 08 feb 2018 14:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Edushi
1 Cent
1 Cent
Berichten: 16
Lid geworden op: 23 okt 2014 23:37

Re: Welkom op ons forum, voorstellen van nieuwe leden.

Bericht door Edushi »

Hoi,

Ik ben Edu en dit is mijn allereerste bericht op dit forum.
Kwam dit forum tegen vanwege de huidige knaakland affaire.
Toen ik jullie allemaal zag dacht ik dat dit wel eens een gunstig forum zou kunnen zijn om aan deel te nemen.
Bij deze dus.

Al jaren ben ik met bezig GPT-sites bezig
en hoop dit nog jaren te doen.

:swing
Plaats reactie