Euro Tijger

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2295
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Euro Tijger

Bericht door willy »

zo te merken ook maandelijkse uitbetalingen, de laatste dateert wel van maart, dus sindsdien ook achterstanden en geen betalingen meer
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Euro Tijger

Bericht door corinasjunk »

Uitbetaling bij 2,50
Daarna plots 5 euro
Pasgeleden nog naar 10 euro
En zojuist:
Beste EuroTijgers,

Helaas heb ik wegens tijdgebrek moeten besluiten om de website (voorlopig) om te zetten naar promotie website.
Er kunnen geen uitbetalingen meer aangevraagd worden, wel is het uiteraard mogelijk om je saldo te gebruiken voor advertenties. Om jullie enigzins tegemoet te komen zal ik de prijzen van advertenties gaan herzien zodat het voordeliger wordt om je saldo te gebruiken voor advertenties.
Alle uitbetalingen die nog open staan zullen wel nog uitbetaald worden op het moment dat ik daar even tijd voor heb.

Hopelijk kan de website in de toekomst weer omgezet worden naar verdien site, maar hier kan ik geen beloftes over doen helaas.

Met vriendelijke groet,
Webmaster EuroTijger.eu
Ik hoop wel dat ze de linkspelwedstrijd gaat verwerken als die afgelopen is. En de hosting blijft betalen, want de ads zijn wel supersnel daar.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3952
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Euro Tijger

Bericht door Christina »

Ik ga de refketting voor nu sluiten.


Mocht de site weer in de oude staat terug komen dan kan de ketting weer open.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2295
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Euro Tijger

Bericht door willy »

corinasjunk schreef: Ik hoop wel dat ze de linkspelwedstrijd gaat verwerken als die afgelopen is. En de hosting blijft betalen, want de ads zijn wel supersnel daar.
Ik had linkspelhits geplaatst en in notime heelwat hits gehad, geloof het amper, zeker met de verdiensten daar
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Euro Tijger

Bericht door corinasjunk »

Ik plaats meestal klikfans en die zijn heel snel weg. Weet dat de linkspellen ook de klikfans pakken daar, maar zijn ook een stel superactieve klikkers. Waarom snap ik niet, want je klikt je daar ongans voor een hele magere prijs.
Maar als ik dan 100 fans plaatste, had ik ook zeker 90 valid hits erbij. Weet niet hoe het met de linkspelhits zit, maar de fans lopen wel lekker.
Plaats reactie