Omega, nieuwe snel groeiende site.

Kettingen van buitenlandse waarbij je betaald krijgt voor overige dingen waarvan nog geen speciaal forum is.
Plaats reactie
Tweazle
10 Cent
10 Cent
Berichten: 41
Lid geworden op: 06 nov 2015 14:07

Omega, nieuwe snel groeiende site.

Bericht door Tweazle »

Goedendag,

Na futurenet heb ik mijn pijlen nu gericht op Omega.
Tot op heden kunnen ze geven wat ze zeggen te bieden.

Bij een minimale investering kan je heel snel veel geld verdienen.
Hierbij investeer je in advertenties, maar ook mining-contracten.

Even een uitgebreide beschrijving:

Zoek je ook wat extra inkomsten naast je huidige werk? Ik ben begonnen met Omega. Een bedrijf wat zijn geld onder andere verdient met handelen in crypto(contracten) en advertenties.

Hoe werkt het:
Leg 50 euro in (meer mag altijd).
Doe je niks? Dan ontvang je 15% rente.
Voltooi je iedere maandag 1 survey en 1 taak en de rest van de week kijk je de advertenties? Dan ontvang je 30% rente.
(Deze taken nemen niet meer dan 10 minuten in beslag)

De bank geeft je deze rente niet! En de uitbetaling van deze rente is dagelijks!!

Na 6 maanden heb je je inleg terug, plus 15 euro (of 7,50 euro als je niks doet).
Op het moment dat je door de ontvangen rente en commissie op een bedrag van 50 euro bent gekomen, kun je dit herinvesteren. Als je dat keer op keer doet, groeit je geld gestaag door.

Registreren is gratis, geen memberfee en verder ook geen doelen of targets die je moet halen. Je kunt het lekker op je eigen tempo doen. Team opbouwen is ook helemaal niet verplicht, maar mag natuurlijk wel. Als je dat doet, groeit je geld nog meer.
Omega is een betrouwbaar bedrijf en heeft een goede support afdeling. Meestal heb je binnen 24 uur al antwoord op je vraag.


https://omega.best/register/RFlOQU1JQw==/Tweazle

Mocht je meer info willen, pm mij dan of stuur een mailtje.
Plaats reactie