bitcoin

Discussieer hier over allerlei Crypto munten zoals: Bitcoin, Ethereum, Ripple enz. enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: bitcoin

Bericht door corinasjunk »

Precies!
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

De verwachting is dat cardano dit jaar naar de 1,50 tot 1,70 gaat als dat zo is (niemand weet dat)
verdien je 900% tot 1000% er op een mooi verkoop moment, ik zou als ik 24ghs heb voor de komende
6 tot 12 maanden maar een doel hebben en dat is mijn ghs hoger zien te krijgen dus als je cardano of
andere muntjes waar van je denk dat ze een mooie stijging gaan maken mine dan ga je als je tevereden
bent met de winst ze omruilen voor ghs power, door de stijging van de waarde van de muntjes bouw je
veel sneller je ghs op voor de rest doe je wat je nu ook doet. ik zit nu op ruim 15000 ghs en ik bouw nog voor
80% ghs 20% uitkeren ,mijn eerste doel is 400000 ghs als ik daar ben met de huidige stand van btc verdien
ik tussen de 100 tot 150 per dag als btc stijgt heb ik niet zoveel ghs nodig. mijn eindoel is zoveel als
mogelijk ghs :D
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: bitcoin

Bericht door corinasjunk »

Wauw.... veel! Ik verdien nu 16 cent per maand volgens Eobot haha
Dan hark jij er lekker veel mee binnen zeg!
Maar ook... wat een investering!
Ik doe nu wel zodra een crypto winst maakt 10% ervan omzetten in GHS, elke dag. Crypto kan meer winst maken de andere dag, dan ehb ik nog wat over, maar als ie zakt is het wel jammer dat ik niet alles deed... gok durf ik te nemen.
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

ja eobot kan je leuk mee spelen de hoofd reden dat ik zo snel omhoog ga is dat ik
veel actieve refs heb, je moet er niet zelf geld in stoppen daar is de ghs veel te
duur voor
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: bitcoin

Bericht door corinasjunk »

Ik stop er wel geld in... nou ja... de crypto's die ik via faucets binnenhark, maar dat is nooit echt mijn geld geweest, geeen echte investering vanaf mijn bank...
Alleen in het begin (2012 ofzo) heb ik er een tientje in gestopt om het op te starten, die heb ik er allang weer uit gehaald.

Zet jij je crypto's ook weleens om in GHS contract voor 24h ipv 10 jaar? Ik mine vandaag met 11000 GHS... GHS, heb er na 24u als het goed is 4 GHS bij en wat ADA. Maar hoe denk jij daarover, zo kort ff een boost?
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

ja doe ik ook corina meestal als ik het niet vergeet stort ik elke dag 100 dodge van
coinpot in eobot. ook geef ik regelmatig een 24 uur boost als wat ik kan gebruiken om mijn
ghs op te boosten word in gezet :D in juni zit ik een jaar op eobot eens kijken wat het resultaat is
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

heerlijk gisteren lekker aan het waterskieen geweest ,vanmiddag ff terassen rokjesdag
morgen naar de camping de zomer is begonnen :swing polaris komt met een nieuwe
coin en ik heb zomaar een vermoeden dat we in juni een stuk hoger staan wat kan er
nog gebeuren nou nog ff een kleurtje en we zijn in topvorm :D
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

Zo jaccuzzie schoongemaakt barbecue klaargezet we zijn er klaar voor, jammer dat het
weer volgende week wat minder word.
De cryptomarkt zit nog steeds in een uptrend het is toch wel een geweldige markt om
in te handelen en gewoon vanaf je telefoon dus waar je ook bent heerlijk
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: bitcoin

Bericht door corinasjunk »

Nou voor mij hoeft die warmte niet zo, dus lekker veel tijd om faucets te claimen :D

Heb nu op eobot 19 crypto's en GH om te minen en elke dag ff bijhouden wat winst heeft. is er 5% fee, dan bij 10% winst naar GHS. Is er 30% fee (ja, cure heeft dat echt!) dan natuurlijk niet bij 10% winst al naar GHS...
Kostte ff wat moeite in Excel, maar als ik nu als ik check ff invul wat ik aan crypto heb en de huidige waarde, rekent ie vanzelf uit wat ik met de winst die ik wil kan verkopen :D Ka-ching!
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: bitcoin

Bericht door torros »

ziet er uit als een plan corina goed bezig op naar de eerste porsche :swing
Plaats reactie