GPT Forum

Op GPT Forum kun je nieuws, info, discussies en referral-kettingen plaatsen over "Geld verdienen op internet". Je moet geregistreerd zijn om deel te nemen aan dit forum.
Het is momenteel 23 jan 2019 11:21

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 28 dec 2018 14:24 
Beheerder
Beheerder

Beste Leden,

Ik kreeg zojuist een mail dat mijn resellerpakket ge-migreerd gaat worden en wel om 23:00 uur..

Het kan dus zijn dat het forum vanaf 23:00 uur, offline kan gaan, gezien de meerderheid van mijn domeinen al bij de host staat, zal dit misschien wel binnen 1 uur afgerond zijn.

Backup's worden automatisch gemaakt aan de kant van de host..... zelf zal ik er ook een aantal maken.. !

Gr,
Ray :thx

Laatst gewijzigd door Christina op 28 dec 2018 18:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Berichtonderwerp: Server Migratie
BerichtGeplaatst: 29 dec 2018 19:59 
2 Euro
2 Euro

Alles leuk en aardig om te verhuizen naar een andere server, maar ......
Firefox welke ik altijd gebruikte om GPT forum 24/7 open te hebben *vreet* die nieuwe server niet, óók niet door de cookies en historie te verwijderen.
Citeer:
The connection was interrupted

The connection to www.gptforum.nl was interrupted while the page was loading.

The site could be temporarily unavailable or too busy. Try again in a few
moments.
If you are unable to load any pages, check your computer's network
connection.
If your computer or network is protected by a firewall or proxy, make sure
that Firefox is permitted to access the Web.
Dus dan maar weer die kl*te IE 11 opstarten.

Zou wel eens willen weten wat er op die nieuwe servers staan wat dit veroorzaakt, o.a. 5euromail, smartclix, cashbackkorting, geldrace en gekkengoud hebben idem dito zelfde probleem sinds die verhuist zijn naar andere server en/of server-upgrade.

Kan het probleem wel oplossen door FF naar de nieuwste versie te upgraden, maar dan zijn er weer troubles met bepaalde website die foute scripts gebruiken waardoor de nieuwste versie crasht ( b.v. Telfort, Tele2, Peugeot website etc. etc.)

BerichtGeplaatst: 31 dec 2018 10:57 
100 Euro
100 Euro

Waarom zou je deze 24/7 open moeten/willen hebben? Hij laadt niet automatisch op nieuwe content...
Met Chrome overigens geen problemen hier hoor.

BerichtGeplaatst: 31 dec 2018 18:45 
2 Euro
2 Euro

Corina,

Google Chrome gebruik ik voor andere doeleinden (34 tabs open staan voor cryptocoins), mails e.d. open ik normaal altijd automatisch vanuit outlook in FF omdat ik daar NoScript addon heb geinstalleerd zodat ik NOOIT ongewenste malware of andere troep binnen kan krijgen en ondanks die addon worden toch alle linkspelen e.d. gewoon geteld.

Zou ik chrome ook gaan gebruiken voor de mails te openen .. o.a. van GPTforum, dan kan ik geheid om de zoveel keer chrome opnieuw opstarten .. en dat met alle faucets (niet dus)-:o)

BerichtGeplaatst: 02 jan 2019 21:22 
100 Euro
100 Euro

ik zit hier via google chrome, maar aldne en versturen berichten neemt vaak nogal wat tijd in beslag i v m eerder

morgen ff probren via vpn verbinding

BerichtGeplaatst: 03 jan 2019 00:31 
2 Euro
2 Euro

willy schreef: *
ik zit hier via google chrome, maar aldne en versturen berichten neemt vaak nogal wat tijd in beslag i v m eerder

morgen ff probren via vpn verbinding
Dan loop je kans Willy dat anderen die óók VPN gebruiken hetzelfde IP toebedeelt krijgen binnen korte periode ... ik weet de kans is relatief klein, maar de kans dat je de lotto wint is ook klein en toch zijn er elke week tienduizenden winnaars.

Jijzelf als WM weet maar al te goed dat er WM's bij zijn die hun tijd soms denken beter te besteden accounts op te sporen die hetzelfde IP ooit gebruikt hebben.

Ik heb VPN maar voor andere doeleinden, ik heb óók TOR en tevens óók deze voor andere doeleinden :mrgreen:

Zal een kort verhaaltje vertellen ....
windows 10 gebruikers MOETEN van microsoft eens in de zoveel tijd geupdated worden, kun je denken dat je kunt uitstellen tot 80 dagen, helaas, een uur, 4 of 8 uur of volgende dag komt die kl*te popup weer naar voren dat je MOET updaten.
Vinden de windows10 gebruikers dat leuk?
Natuurlijk niet .. want .... in ieder mens of die nu 12 of 80 jaar is schuilt in hun achterhoofd dat ze niet gedwongen willen worden.

Ik moet nu *gedwongen* een browser gebruiken die ik eigenlijk liever niet gebruik .... als je dan een beetje kunt doordenken begrijp jij mij.

Dus alle websites die naar dat nieuwe hosting-script gegaan zijn ga ik afbouwen ... of geen mails meer openen, of als ze ook geen linspelen meer hebben al is het maar 1 cent/1.000 dan gaan ze bij mij helemaal onderin account op *good bye* en nooit meer.

Ik heb sinds 1998 waar ik vanaf toen lid van was tot de laatste paar maanden van afgelopen jaar, zeker 98% van alle (betaalde) mails geopend en bekeken, in 99,9% van de gevallen zonder problemen met FF.
Als ik FF NU update, dan crasht FF op verscheidene websites van grote adverteerders omdat ze l*lletjes rozewaters in dienst hebben en foute java instellingen gebruiken.

Goed voornemen dus, veel afbouwen op NL GPT en nog meer opbouwen op cryptoland waar ik inmiddels al een half huis verdient heb.

GPT NL is zichzelf aan het kapot maken, kijk rond .... AVG word niet juist toegepast omdat WM's die niet helemaal lezen, ALLÉÉN die pagina's waar persoonsinfo achter zit moeten beschermd zijn door httpS:// (o.a. linkspelen vallen daar niet onder !!!!)
Gevolg ... iedereen die klikt ziet of de 1e de beste website die nog met http:// werkt, of de allerlaatste httpS:// website in een linkspel ... klikkers zien dus 85% van alle websites op de linkspelen niet meer .... begrijp mij goed, ze worden wel aangeteld als hit maar de bezoekers zien ze de content niet meer.

Dan vraag ik mij af, als ik die websites toch niet zie, waarom zit er dan op verscheidene GPT's op de klikfans waar je met CTRL+klik mag klikken een wachttijd van 1 sec. of meer op?
In NL hebben we geen 48K telefoon verbinding meer, dus vrijwel alle websites worden binnen 0,1 sec. volledig geladen, dus wat is het nut van een wachttid tussen de klikfans?
Allemaal soorten scripts die het voor de leden onaantrekkelijker maken nog te klikken op klikfans, stom genoeg hebben die WM's niet door dat ze hunzelf verdiensten door hun eigen neus boren, want word er al geklikt dan is dat veel minder maar vaker klikken leden om aan een uitbetaling te komen, en wel de laatste !!!!
AVG word foutief gebruikt in nadeel van leden EN WM's, scripts worden fout gebruikt waardoor iedereen minder verdient, leden en WM's, uitebtalings-voorwaarden worden gebruikt wat WM's leden kost en dus inkomsten ... kan nog wel even doorgaan.
Kortom ..... GPT NL is haar eigen grafkist aan het monteren.

Succes gewenst aan allen die hier niet aan meedoen, en ik hoop van harte dat alle leden DAAR aankopen gaan doen waar je als lid niet gek gemaakt word met domme regels en scripts ... de rest ... ach ja , die zal ik wel geen goed 2020 meer kunnen wensen, want niet de WM's verdienen het geld, maar de leden verdienen het geld vóór de WM's .... laat dat eens doordringen vóórdat al die leden weggelopen zijn !!!!

Verder wens ik IEDEREEN een zo gezond mogelijk, zo gelukkig mogelijk en zo min mogelijk stressvol jaar 2019 toe :P

BerichtGeplaatst: 03 jan 2019 18:10 
Beheerder
Beheerder

Als we er toch een dis. topic van gaan maken, dan maar op de juiste plek.

cu6...

Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00