Gedupeerden

Discussieer hier over allerlei GetPaid gerelateerde onderwerpen.
Gebruikersavatar
Amadee
50 Cent
50 Cent
Berichten: 78
Lid geworden op: 09 mei 2015 21:15
Contacteer:

Re: Gedupeerden

Bericht door Amadee »

buzzy schreef:Dag allemaal,

Hierbij wil ik een oproep doen aan een ieder die dit leest en de afgelopen 3 jaar zaken heeft gedaan met Dhr. van Cauter (voormalig webmaster Advertentieklikkers, Geldheuvel, Kanjerklikken, Goudscout, etc.). Reden hiervoor is dat ik (voor de 2e keer) opgelicht ben door Dhr. van Cauter.

Wellicht dat we gezamenlijk meer kunnen bereiken dan individueel.

Mocht je daarom nog geld tegoed hebben van Dhr. van Cauter dan zou ik dat graag willen weten.
Wie weet kunnen we elkaar dan helpen.

Alvast bedankt!

Buzzy
Eventueel kunnen de gedupeerden van jou zich ook melden he Danny (of moet ik Sytze zeggen :o ) Knoeien met database's kan je als geen ander, je draaide je hand er ook niet voor om he! Of ben jij vergeten hoe je de leden met je alter ego Sytze hebt behandeld en dan de site aan mij verkocht.

Ik geef de site's NIET op ik wil gerust verder gaan met de site's zijnde dan wel bij een andere host en de leden zullen uitbetaald worden, wat we van jou Danny oeps Sytze bedoel ik niet konden zeggen he! Nieuwe hosting is al voorzien inmiddels, en nee Sytze het is niet iemand zoals jij die me illegale email-bestanden verkoopt!
Gebruikersavatar
Amadee
50 Cent
50 Cent
Berichten: 78
Lid geworden op: 09 mei 2015 21:15
Contacteer:

Re: Gedupeerden

Bericht door Amadee »

Danny, je mag het gerust openbaar doen hoor
Hoef je prive berichten niet!
Laatst gewijzigd door Silvia op 07 jul 2016 00:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: op uitdrukkelijk verzoek is het pb weggehaald privé is privé
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3951
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Gedupeerden

Bericht door Christina »

Voor jullie verder gaan met elkaar zwart te maken:


Sytze Messchendorp zou op de Veilingweg in Sint-Annaland wonen, geen huisnummer opgegeven.
Ik heb jarenlang in Sint-Annaland gewoond en twee familieleden van mij hebben een pand in de Veilingweg.
Daar woont zeker geen Sytze Messchendorp.


Ik wist van het te koop aanbieden van mailbestanden en had Danny daar al naar gevraagd.

Van jullie allebei wil ik uitleg!

Dat mag via PB of via mijn mailadres wat jullie allebei hebben.

Van Erik wil ik ook weten waarom hij de hosting niet heeft betaald, de leden niet betaald en er al een hele tijd niets gebeurd op zijn sites.



Ik had dit al eerder verstuurd, maar blijkbaar verzond een van jullie gelijk met mij een reactie en is daardoor mijn reactie niet geplaatst.
Gebruikersavatar
Amadee
50 Cent
50 Cent
Berichten: 78
Lid geworden op: 09 mei 2015 21:15
Contacteer:

Re: Gedupeerden

Bericht door Amadee »

Christna zou ik jou mogen uitnodigen bij mij thuis? Dan laat ik jou mee inloggen op mijn bankaccount en zal je genoeg zien wat de hosting betreft.
Zal je dan ook meteen wat andere dingen openbaar maken. Van Dingen die reeds betaald werden maar NIET geleverd zoals plugins etc, men draait ergens de geldkraan dicht.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3951
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Gedupeerden

Bericht door Christina »

@ Amadee:

Het gaat mij iets te ver om naar leden persoonlijk thuis te gaan.

Maar je kunt de nodige gegevens verzamelen en naar mij opsturen via PB of mijn privé mail.

In dit geval liever via privé mail want mijn mailbox hier stroomt zo vol dat ik dagelijks items moet verwijderen die ik liever zou bewaren.
Gebruikersavatar
Amadee
50 Cent
50 Cent
Berichten: 78
Lid geworden op: 09 mei 2015 21:15
Contacteer:

Re: Gedupeerden

Bericht door Amadee »

Christina schreef:@ Amadee:

Het gaat mij iets te ver om naar leden persoonlijk thuis te gaan.

Maar je kunt de nodige gegevens verzamelen en naar mij opsturen via PB of mijn privé mail.

In dit geval liever via privé mail want mijn mailbox hier stroomt zo vol dat ik dagelijks items moet verwijderen die ik liever zou bewaren.
Is geen probleem Christina, stuur me je prive mail even door via PB, dan stuur ik (helaas pas maandag, rest van de week ben ik weinig thuis) het 1 en ander door, mocht je persoonlijk willen komen kan je op de pc meteen de gesprekken van Sytze zien zonder ermee geknoeid is etc.
De manier waarop meneer Vervloet zijn leden heb opgelicht!
Nelly
10 Euro
10 Euro
Berichten: 299
Lid geworden op: 17 jan 2014 14:44

Re: Gedupeerden

Bericht door Nelly »

Ik vraag me af wat Christina moet met de prive afspraken tussen Erik en Danny
Je bent forum operator en geen prive detective
Daarbij lijkt het ook relevant dat je op de hoogte bent van wat er in het verleden gebeurt is
En niet van één kant af gezien
Gebruikersavatar
Amadee
50 Cent
50 Cent
Berichten: 78
Lid geworden op: 09 mei 2015 21:15
Contacteer:

Re: Gedupeerden

Bericht door Amadee »

buzzy schreef:Ik vind het een kwalijke zaak dat privé berichten openbaar worden gemaakt.
Dat Erik en ik een zakelijk conflict hebben is iets wat nu eenmaal kan gebeuren.
Jammer dat je daar nu pas maar aan denkt Danny!
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3951
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Gedupeerden

Bericht door Christina »

Nelly schreef:Ik vraag me af wat Christina moet met de prive afspraken tussen Erik en Danny
Je bent forum operator en geen prive detective
Daarbij lijkt het ook relevant dat je op de hoogte bent van wat er in het verleden gebeurt is
En niet van één kant af gezien
Ik moet niets met privé afspraken, het gaat hier om zakelijk afspraken.

Er zijn 5 sites van één webmaster offline gehaald.

Weer heel veel gedupeerde leden.

De webmaster van deze sites en de host plaatsen over en weer beschuldigingen naar elkaar.

De wm heeft ook in het verleden leden gedupeerd en heeft een zeer twijfelachtige reputatie.
De host staat bekend als betrouwbaar en hulpvaardig.

Lijkt me dus wel degelijk belangrijk de waarheid boven tafel te krijgen omdat ook de reputatie van de host hierdoor in het geding kan komen.
Gebruikersavatar
Amadee
50 Cent
50 Cent
Berichten: 78
Lid geworden op: 09 mei 2015 21:15
Contacteer:

Re: Gedupeerden

Bericht door Amadee »

Vandaar ook mij uitnodiging aan het adres van Christina dan word het allemaal eens duidelijk ;)
Gesloten