Gedupeerden

Discussieer hier over allerlei GetPaid gerelateerde onderwerpen.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Gedupeerden

Bericht door Christina »

@ Amadee:

Ik peins er niet over om naar wie dan ook toe te gaan!

Contacten met leden en collega's onderhoud ik per pb of mail en that's it.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Gedupeerden

Bericht door Christina »

Het is nu dinsdag.
Niets meer van Amadee gehoord alhoewel hij wel op het forum is geweest.

Ik had hem om 2 simpele dingen gevraagd, die hij volgens zijn zeggen kom bewijzen.

Het ene zou hij nooit kunnen bewijzen want ik weet dat hij daar over liegt.
Het tweede was een simpel bewijs van zijn betaling voor de hosting.


De afgelopen dagen heb ik nogal wat informatie gekregen.


Dan heb ik ook nog info van iemand die een site via Amadee had gekocht.
Ze vertelde o.a.:
Alles kon hij er voor mij opzetten zei hij, maar het duurde en duurde maar voor hij weer wat deed.
Maar ik vertrouwde het niet, en vroeg kan ik daar dan niets zelf opzetten?
Ja maar dat was ingewikkeld, hij zou het wel bij mij thuis uitkomen leggen.

Je begrijp wel dat het niet goed zat, want als ik een site koop ben ik admin, en dom ben ik ook niet ik kan best zelf een site invullen!
Maar hij zou met zijn schoonmoeder naar hier komen en taart mee brengen, maar ik wist het al, die komt niet en smoesje had hij genoeg, en kwam natuurlijk niet.
Het domein stond op mijn naam maar het IP adres op zijn naam, dus kon ik er zelf niets op doen.
Uiteindelijk heeft ze na veel moeite haar geld terug gekregen.
Overigens heb ik toestemming van de persoon in kwestie om dit te plaatsen.


Amadee heeft al lang betalingsachterstanden, zowel naar zijn leden als naar zijn host.

Er is al een hele tijd geen enkele communicatie meer.
Mails worden niet beantwoordt en er was al een een aantal weken geen enkele activiteit meer op de sites.

Persoonlijk: Ik vertrouwde je Erik. :(
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Gedupeerden

Bericht door Christina »

Site Deals:

http://www.sitedeals.nl/overige-deals/3 ... ating.html

Kijk vooral ook even bij de overige advertenties van deze aanbieder!
Nelly
10 Euro
10 Euro
Berichten: 298
Lid geworden op: 17 jan 2014 14:44

Re: Gedupeerden

Bericht door Nelly »

Persoonlijk: Ik vertrouwde je Erik. :(
Tja zo zie je maar weer hoe makkelijk een vergissing gemaakt kan worden
Ook ik had de hoop op verbetering en dat hij van de afgelopen jaren geleerd had
Ja genoeg geleerd maar dan wel de verkeerde kant op
Met recht een wolf in schaapkleding
Die geintjes van hem hebben me nu al bijna 600 euro gekost, maar geen cent meer

Chistina ik kwam misschien in voorgaande berichtjes wat minder subtiel over
Ik kreeg even het gevoel dat Danny in een hoek gedreven werd
Danny is ook al 8 jaar mijn steun en toeverlaat met duiveltje, en altijd correct behandeld
Okee soms een beetje een taal barrière, maar dat zijn we van elkaar gewent :swing
Dus Christina, sorry als ik een beetje bot overkwam

Hopelijk kunnen we er met zijn alle voor zorgen dat Erik geen 4e kans krijg om zijn zakken te vullen via de ruggen van de leden
Gebruikersavatar
Amadee
50 Cent
50 Cent
Berichten: 78
Lid geworden op: 09 mei 2015 21:15
Contacteer:

Re: Gedupeerden

Bericht door Amadee »

Hier word achter de schermen naar een oplossing gezocht voor de site's.
Ook was hier begin deze week nog contact over met Danny!
Ga dus NIET te vroeg oordelen!

Bovendien mag Danny gerust wat mij betreft hier bevestigen hoever we ACHTER stonden met het betalen van hosting (met nadruk op HOSTING) deze is enkel deze maand niet betaald door een geschil tussen ons!
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Gedupeerden

Bericht door Christina »

@ Nelly: Geen probleem hoor, excuses aanvaard. :)


Verder heb ik wat posts moeten aanpassen omdat het onderwerp van gesprek te kennen heeft gegeven:

"indien nodig de nodige stappen te ondernemen wegens laster en eerroof!"
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Gedupeerden

Bericht door Christina »

Even over Sytze Messchendorp.

Buzzy en Amadee beschuldigen elkaar er van dat ze "Sytze" zijn.

Ik heb Amadee vorige week gevraagd waarom hij een tijdje geleden aan mij vroeg of ik die Sytze kende.
Kreeg een PB terug dat hij dat van Buzzy aan mij moest vragen.


Maar........ik heb de mail daarover nog en het was andersom.

IK heb begin mei 2015 aan Amadee gevraagd:
Weet jij wie die Sytze Messchendorp is die Advertentieklikkers van Danny heeft overgenomen?

Dus hoezo moest hij dat van Danny aan mij vragen???


:? Wie is verstrooid? Ik in ieder geval niet!
Gebruikersavatar
gerritjelsma
10 Euro
10 Euro
Berichten: 282
Lid geworden op: 02 jul 2015 21:37
Contacteer:

Re: Gedupeerden

Bericht door gerritjelsma »

Ik deel dit verhaal aan jullie om het ware gezicht van webmaster Erik van Cauter te tonen.

Dit om juist geen enkele vorm van handel met hem aan te gaan.

Ik kwam medio 2014/ 2015 met Erik in contact en ik had alleen de site ExtraGeldSparen.jouwweb.nl. We deelde diverse ideeën over sites uit en geleidelijk aan kwam het idee om een paar nieuwe sites op te zetten. Vrij snel kwam http://www.smartclix.nl online. Het script had Erik van Nigel gekocht. De site had regelmatig kuren en problemen en aan support was het meer drama dan adequate oplossingen. Later bleek dat Nigel niet volledig werd betaald door Erik. Daarom trok Nigel zijn handen als scripter terug, terwijl ik wel het volle pond aan Erik betaald heb. Erik liet me in de waan dat alles in orde zou komen en beloofde beterschap.



Intussen tijd had Erik het idee om de huidige script waarop Smartclix draaide over te zetten op een andere script. CashCrusader werd te koop aangeboden en Erik had me aanbevolen om samen dit te kopen. 50/50. Aangezien Erik geen cent te makken had betaalde ik ook zijn helft waardoor ik de volledige eigenaar werd van de CashCrusader script en plugins.
Zijn idee was dat als je deze script en plugins hebt, dat je dan elke site ermee kon opzetten met eigen materiaal en daardoor ook een soort monopoly over CashCrusader hebt. Het idee was goed maar in praktijk bleek dit script een zware belasting voor je server te zijn vanwege veel onnodig data verbruik. Het opzetten van het script met alle benodigde plugins werd door Erik steeds maar weer uitgesteld.

Wat dan blijkt is dat Erik zich uitgeeft als scripter en programmeur maar in werkelijkheid is hij beter in knippen en plakken van tekstmateriaal. Kortom met het script CashCrusader kon dus door Erik niets gecreëerd worden en had deze aankoop ook geen enkele waarde. Kortom was dit een grote miskoop. Van zijn deel (50%) heeft hij tot op heden geen cent aan me terug betaald. Ook kwam hij met het verhaal dat er ook nog rechten gekocht moesten worden voordat we de CashCrusader konden gebruiken.....Dit ging mij een stap te ver en was ook niet van tevoren aan mij medegedeeld. kreeg sterk de indruk dat hij nog meer geld uit mijn beurs probeerde te krijgen.



Erik staat bekend om zijn slechte gezondheid. Hij ontvangt voeding via een baxter. Hij had half 2015 geen geld voor een baxter dus kon hij een bedrag van me lenen en in kleine delen renteloos terug betalen, tot op heden is er geen cent op mijn rekening bijgeschreven.
Eind 2015 gaf Erik aan dat hij zijn leven niet meer zag zitten en vertelde via de mail dat er te weinig geld aanwezig was om o.a. zijn medicamenten te kunnen kopen en dat zijn vrouw en kinderen beter af zijn zonder hem want dan komt de levensverzekering vrij.
Intussen gaf hij een boodschap door om geld te willen lenen voor het aankopen van zijn medicamenten. Aangezien Erik meerdere keren geld heeft geleend, was dit voor mij het moment om afstand te nemen van hem.



Het script waar Smartclix op draaide is noodgedwongen overgezet op een andere script. Als Erik normaal eerlijk zaken had gedaan met Nigel, dan had Nigel zijn support gegeven aan het oude script en waren de problemen ook opgelost geweest.

Erik beloofde mij om alle bedragen terug te betalen. In december zou hij een uitkering ontvangen en dan zijn deel van het Cash Crusader script terug betalen.
Maar........... Erik heeft tot op heden nog geen cent terug betaald!



Mocht er twijfel zijn in dit verhaal, ik heb alle mails nog en kan als het nodig is alles via dit forum aantonen.
Mijn vertrouwen in Erik is door zijn eigen leugens volledig kapot gemaakt.
Erik heeft zijn ware gezicht getoond en ik ben ook een (duur) lesje rijker.
Laatst gewijzigd door gerritjelsma op 22 jul 2016 00:30, 3 keer totaal gewijzigd.
Mvg Gerrit
Smartclix | MailClix | LadyClix
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Gedupeerden

Bericht door Christina »

@ gerritjelsma

Duidelijk verhaal.

Begin me af te vragen of er nog meer mensen financieel zijn gedupeerd door Erik (Amadee) buiten het niet betalen van de aangevraagde betalingen op zijn sites.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Gedupeerden

Bericht door Christina »

We zijn ruim een week verder na de laatste post hier.

Sinds mijn laatste pb aan Amadee geen woord meer gehoord en geen letter meer gezien hier op het forum.

Als je een vént bent Erik zeg dan gewoon dat je sites zijn verdwenen en niet terug komen.
Dan weten de leden tenminste waar ze aan toe zijn.


Je bent ziek ja en ik en vele anderen hadden nog medelijden met je ook.
Maar je hoofd is veel zieker dan je lichaam!

Beter denk je er niet aan nog een keer een come-back te maken in de GPT.
Gesloten