Broodnijd???

Discussieer hier over allerlei GetPaid gerelateerde onderwerpen.
5euroweb
10 Euro
10 Euro
Berichten: 257
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:35
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Re: Broodnijd???

Bericht door 5euroweb »

Hallo

Wij zijn ook vorig jaar geblokkeerd door Daisycon met een account omdat iemand ons verlinkt had omdat we banners van de postcode loterij in de mail hadden.
Helaas zijn we er nooit achter gekomen wie dit heeft gedaan maar wel 450 euro weg helaas.
Naar veel gesprekken met Daisycon mocht ik mij weer opnieuw aanmelden met een ander account.
Dus hoe gemeen kun je zijn om je collega te verlinken verdorie.
We zijn allemaal bezig om plezier te beleven met onze site, en om iets terug te verdienen.

Christina jammer dat jullie nu aan de beurt zijn geweest zo zie ik nu dat steeds iemand anders aan de beurt komt helaas.
Ik snap niet wat die persoon eraan heeft om dit te melden en voor al als je eigenlijk totaal niks verkeerd doet.

Ik hoop dat we ons niet laten kennen door zo iemand en toch het vertrouwen in elkaar blijven houden, eens maar dan echt eens komen we er wel achter wie dit gedaan heeft!!!!!

Groetjes Christianne en Richard
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Broodnijd???

Bericht door Christina »

Willy had mij idd zijn verhaal al verteld.

Er komen nu steeds meer verhalen boven tafel helaas over het verlinkt zijn bij een affiliate.


Ik ben het er mee eens dat we ons aan de regels moeten houden.
Maar die zijn soms niet voor iedereen 100% duidelijk.

Als je ziet dat een collega iets tegen de regels doet kun je die betreffende collega daar eerst zelf over benaderen.

En ga dan niet heel kinderachtig achter iemands rug om naar de affiliate mailen om de ander te verlinken.

Wij zijn er overigens niet uitgegooid hoor door Trade Tracker dus die lol heeft hij of zij niet.

Vind het alleen een heel naar idee dat er een rotte appel in de mand zit.
Gebruikersavatar
Cospamedia
2 Euro
2 Euro
Berichten: 192
Lid geworden op: 14 jun 2014 19:47

Re: Broodnijd???

Bericht door Cospamedia »

Er zijn 'werknemers' van de diverse affiliate bedrijven lid bij sommige getpaids ter controle. Het hoeft dus niet persé een wmer te zijn.
CospaMedia: Cashze
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Broodnijd???

Bericht door Christina »

In ons geval was er door iemand een mail gestuurd.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Broodnijd???

Bericht door willy »

Zoiets van een mail (klacht) kreeg ik ook te horen

Helaas de mail waar het over ging hadden ze goedgekeurd , maar niets kon hun nog overhalen om de blokkage van de site op te heffen

Er kan steeds wel eens een fout worden begaan, maar als men niet in de fout is begrijp ik nog steeds niet dat er een blokkage van de site volgde en bleef gelden, tot op heden nog steeds

Klopt dat er iemand van die affiliates kan lid zijn (persoonlijk weet ik wel dat er iemand van daisycon lid is en was
Maar als deze de reden is dan snap ik het niet want ik had een goedkeuring van de affilaite
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Broodnijd???

Bericht door Christina »

@ Willy,

Geloof dat de werkwijze van Daisycon en Trade Tracker wel verschillend is.

Daisycon heeft er hard aan gewerkt om de gpt-sites er uit te mikken.
Nog een wonder dat wij nog steeds zijn toegestaan.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Broodnijd???

Bericht door Christina »

@ c:


Het is sowieso iemand die lid is bij ons want er is tot twee keer toe een zeer recente mail doorgestuurd naar Trade Tracker.


En ik denk niet dat een lid dat geen wm is er enig voordeel uit kan halen om de voorwaarden van de affiliates te gaan lezen en ons te willen 'verraden'.

Maar achteraf heeft die persoon ons zelfs een dienst bewezen.

Pech voor hem of haar. :evil:

Maar je kent het spreekwoord: Wie het laatst lacht..........
Hydragon
2 Euro
2 Euro
Berichten: 207
Lid geworden op: 09 feb 2014 14:48
Locatie: MSX 4 ever.
Contacteer:

Re: Broodnijd???

Bericht door Hydragon »

WM's die elkaar dus blijkbaar verlinken.
WM's die constant naar Hotel Noorderzon verdwijnen.

Ben zelf wat dat betrefd blij, dat ik me meer met de bitcoin faucets bezig ben gaan houden en autosurfing, want op deze toer blijft er uiteindelijk van de NL-se GPT wereld bar weinig over uiteindelijk. Niet als negativiteit naar de "betrouwbare WM's", die al vrij lang meegaan ( ook daar gingen mensen ineens in verleden naar dat een hotelletje ), maar deze kunnen uiteindelijk door de mes-in-de-rug van andere (ex)WM's uiteindelijk niet meer het hoofd boven water houden, omdat ook deze de verdienmogelijkheden op gegeven moment mislopen door het gedrag van anderen..

Top, dat jullie nog altijd blijven voortzetten en ga zo door.
Plaats reactie