wat is er met de sites aan de hand

Discussieer hier over allerlei GetPaid gerelateerde onderwerpen.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: wat is er met de sites aan de hand

Bericht door willy »

wie is daar nog lid lol
Gebruikersavatar
Bep
20 Euro
20 Euro
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 feb 2014 13:09

Re: wat is er met de sites aan de hand

Bericht door Bep »

#Willy, ik nog met drie sites omdat ik nog niet bij een uitbetaling zit.
Ook al duurt het lang ze hebben wel altijd uitbetaald en zo zijn er nog genoeg sites die langzaam zijn geworden met verdiensten. Het is niet meer hetzelfde als in 2005 toen ik net begon, bij geen enkele site meer.
Dus mijn vraag blijft gewoon hier bestaan voor deze drie sites die ik nog heb: Is er iemand die er iets van weet?
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: wat is er met de sites aan de hand

Bericht door willy »

sic : Ook al duurt het lang ze hebben wel altijd uitbetaald en zo zijn er nog genoeg sites die langzaam zijn geworden met verdiensten. Het is niet meer hetzelfde als in 2005 toen ik net begon, bij geen enkele site meer.


Klopt zeker wat vergoedingen betreft voor bv linkspellen, andere geven dan nu weer iets meer cashback dan bv 10 jaar terug en andere betalen binnen 24 uit .......

en ja, bv p4m heeft ook al uitbetaald tot ze ermee stopten, je hebt gene enkele garantie dat wat vandaag geldig is morgen ook nog geldig is
Gebruikersavatar
Bep
20 Euro
20 Euro
Berichten: 525
Lid geworden op: 03 feb 2014 13:09

Re: wat is er met de sites aan de hand

Bericht door Bep »

Ze zijn weer terug. Ik ben benieuwd of ik nog te horen krijg wat er aan de hand was.
fredeen
10 Cent
10 Cent
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 jan 2014 14:30
Locatie: Veghel

Re: wat is er met de sites aan de hand

Bericht door fredeen »

dat denk ik van niet. ze zijn wel vaker even offline, maar nog geen een keer informatie over gehad wat er aan de hand is. Er is overigens ook zeer weinig activiteit van hun uit te zien.

Wanneer ik een uitbetaling van hun mag ontvangen, zal ik nermee stoppen. Duurt zo jaren voordat je tot een uitbetaling komt.
Chiek
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 mei 2018 15:23

Re: wat is er met de sites aan de hand

Bericht door Chiek »

Vandaag ook geen van de sites bereikbaar , en als ze bereikbaar zijn ploppen ze heel snel uit de lucht. dit duurt al meer dan een maand, sinds ze zijn overgestapt naar een nieuwe provider. Wanneer gaat dit opgelost worden?????
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1773
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: wat is er met de sites aan de hand

Bericht door olifant »

welke sites waren offline ? net gekeken op lagelanden naar de cron en die reset elk halfuur, dus als de site offline was kan het nooit langer dan een halfuur geweest zijn, anders zou ik het zien aan de cron die niet gereset is
en je zegt al een maand ?
is een paar keer voorgekomen in januari dat ze uit de lucht waren wegens aanpassingen van de server, daar waren we niet over verwittigd van de provider, 1 keer duurde het een paar uur.
wees ook blij dat al de sites verandert zijn van server of ze waren er niet meer, de vorige provider (de eigenaar van 5euromail) had alles van makicom overgenomen, en niks dan problemen gehad, en dan kregen we allemaal een mail dat ie de sites eruit ging gooien en we maar moesten zorgen dat we binnen een week een nieuwe provider vonden. sites die dit te laat hebben gedaan, zoals winnice, zijn hierdoor volledig weg, en kunnen niet meer hersteld worden
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: wat is er met de sites aan de hand

Bericht door willy »

benieuwd over welke site(s) chiek het heeft, zou wel duidelijker zijn dan
Martie62
1 Cent
1 Cent
Berichten: 16
Lid geworden op: 15 jun 2016 08:35

Re: wat is er met de sites aan de hand

Bericht door Martie62 »

Heb ik ook met alle sites van spaarprogramma. Kan niet bij de mails. De rest lukt wel
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: wat is er met de sites aan de hand

Bericht door willy »

alle sites ??????????

Is dat een veralgemening ????

iets meer specifiek graag
Plaats reactie