GPT nu écht bijna dood??? Saaie bedoeling!!!

Discussieer hier over allerlei GetPaid gerelateerde onderwerpen.
Moneymaker

Re: GPT nu écht bijna dood??? Saaie bedoeling!!!

Bericht door Moneymaker »

Waarom starten we niet een nieuwe GPT enquete die iedereen anoniem kan invullen, met vragen zoals bv.
Wat vind jij de maximale uitbetalingstermijn?
Doe je vaak mee aan actie's op sites? Zo nee, waarom? (Geen tijd/Ik koop bijna niks online/Vertrouw de sites niet...)
Zo ja, op welke sites? Waarom die?

Enz.
djd

Re: GPT nu écht bijna dood??? Saaie bedoeling!!!

Bericht door djd »

Ik denk dat het probleem toch nog altijd ligt bij de adverterende kant (niet webmasters en ook niet de leden) die zouden de mails moeten gaan betalen (ook al zien ze daar geen brood in) en niet alleen als er een aankoop wordt gedaan. Er wordt vaak veel geld gestoken in tv, radio of gedrukte media maar als het er wat centen uitgegeven moeten worden voor reclame via betaalde mails zijn de adverterenden bedrijven ineens niet meer thuis.
extra
2 Euro
2 Euro
Berichten: 166
Lid geworden op: 22 feb 2014 08:09

Re: GPT nu écht bijna dood??? Saaie bedoeling!!!

Bericht door extra »

Ben het helemaal met Nelly eens.
Vooral de eerste drie regels:
ik vind het ergens niks gek dat het een beetje op zijn gat leg

Vele leden hebben een hoop teleurstellingen gehad op vele sites
Begrijpelijk dat leden terughoudender zijn geworden
Alleen ik vind dat Nelly het netjes verwoord. "Vele leden hebben een hoop teleurstellingen gehad op vele sites".
Ik zou het meer in de trend van "opgelicht" hebben beschreven.

Veel GPT's hebben het ook aan zichzelf te danken door inderdaad die belachelijke regels in te voeren.(ik ga ze niet over 1 kam scheren want er zijn ook goede bij.)
En zoals altijd moeten de goede GPT's weer bloeden voor het gedrag van de slechtere, want de GPT heeft daar wel een flinke deuk door gekregen.

Eerst lekker promoten "vrijblijvend gratis aanmelden, gratis sparen", en dan ineens MOETEN de leden van alles.
Promotie verboden voor bepaalde sites, eerst iets kopen anders wordt je niet uitbetaald, actief zijn want anders wordt je niet uitbetaald...... etc etc.
Zelfs zijn er sites waar niet alleen lid mag zijn voor de linkspellen........
Ook zoiets.
Wat dat betreft vind ik dat nelly dit mooi heeft opgelost door haar linkspel account, (of hoe dat daar ook genoemd word) in te voeren. TOPPIE.
'Geld trouwens niet alleen voor de sites van Nelly hoor, dat jullie niet denken dat ik alleen voor haar ben en niet voor de rest.
Er zijn meer sites die goede dingen hebben laten zien maar vond dit wel een leuk voorbeeld.'
Geen gezeur meer op haar sites, als je betaald mag je meedoen. duidelijke taal.
Maar de sites waar je gewoon gratis kan meedoen hebben toen der tijd ook lekker geprofiteerd van andere sites en linkjes in de rotators laten draaien.
Logisch toch? Kunnen ze het gratis houden.
Ik ben er gewoon eerlijk in... Heb er zelf ook van geprofiteerd.

Maar toen de oplichterij begon en het allemaal minder ging kwamen daar op veel sites ook allerlei regeltjes voor om maar zoveel mogelijk hits af te keuren zodat het niet zoveel meer ging kosten want ook de webmasters werden niet meer uitbetaald, net als de gewone leden.
Ja, met wat vriendjespolitiek kwam je nog vrij ver. (die gast mag ik wel dus die zal ik vlug betalen, anders krijg ik mijn geld bij hem/haar niet).

En ja, door al die oplichterij ben ik ook bezig uit de GPT's te stappen.
Dat begon al toen er op CB een "clubje" bezig was die dachten alles wel even te kunnen regelen en dat ze de rest wel even mee kregen..
Zullen maar geen namen noemen maar het van dat "clubje" zijn er een aantal waar we al van weten hoe dat is afgelopen.

Rijtje met sites waar ik lid ben wordt kleiner en kleiner.
En dat komt niet dat er uitbetaald word zodat ik kan afmelden maar omdat ze zo maar ineens uit de lucht zijn.

Draai momenteel alleen nog maar promotica linken in mijn rotator die een paar dutchleaders opleveren..
Maar ja... Die staan ook op mijn accounts weg te roesten want dutchleaders is ook zo goed als aan het uitsterven.

Ik hoop dat huidige GPT eigenaren onder jullie het goed blijven doen en kunnen blijven bestaan.
En dat ze samen het vertrouwen van de leden terug kunnen winnen.

Deze post is niet bedoeld om de GPT af te kraken maar meer hoe ik het afgelopen jaar de GPT in zijn totaliteit heb ervaren. (met mij zijn er denk ik meerdere)

Fijn weekend verder.. ;-)
dragoon
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 31 jan 2014 17:18

Re: GPT nu écht bijna dood??? Saaie bedoeling!!!

Bericht door dragoon »

extra schreef:Eerst lekker promoten "vrijblijvend gratis aanmelden, gratis sparen", en dan ineens MOETEN de leden van alles.
Haha geweldig.
Zo nog niet over nagedacht.

Maar inderdaad, vrijblijvend gratis aanmelden. en dan... uitbetalen? Nee je hebt niet aan onze actie pagina meegedaan.

Maar goed, mijn persoonlijke mening: Wms belasten de leden te veel met hun site's.
In principe moet je uitgaan van een "domme" klant.
Klant wordt gewoon lid maakt gebruik van de faciliteiten die de wm aanbied.
Je kan die klant dan wel sturen door wat dingen iets nadrukkelijker naar voren te laten komen.

Het zou mooi zijn als je je loon/uitkering niet krijgt. Je hebt deze maand nog niks bij je baas/instantie gekocht :lol:
sanne
20 Euro
20 Euro
Berichten: 584
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:50
Locatie: Kootstertille
Contacteer:

Re: GPT nu écht bijna dood??? Saaie bedoeling!!!

Bericht door sanne »

Hallo,


Kan het Onderwerp aangepast worden, vind het aardig onpasselijk .
Eigenaresse van :
It Flinterke-Onlineverdienen en The Long Way Home.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: GPT nu écht bijna dood??? Saaie bedoeling!!!

Bericht door willy »

Beter geen woorden aan vuil te maken, wordt lid van kleinere sites zonder allemaal regeltjes en verplichtingen

Zou een kleien site met bv uitbetaalgrens van 4 euro verdwijnen of eisen opleggen, dan scheelt het je 4 euro en geen 12 of 15 euro zoals de meeste sites die teregeltjes opleggen
Money-Express
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jan 2015 18:40

Re: GPT nu écht bijna dood??? Saaie bedoeling!!!

Bericht door Money-Express »

En daar waren we weer op een forum na lange tijd.
We bestaan nog steeds hoor en de enige die bij ons gekke fratsen heeft ben ik zelf :swing :lol:

Groetjes Marianne
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: GPT nu écht bijna dood??? Saaie bedoeling!!!

Bericht door Christina »

Money-Express schreef:En daar waren we weer op een forum na lange tijd.
We bestaan nog steeds hoor en de enige die bij ons gekke fratsen heeft ben ik zelf :swing :lol:

Groetjes Marianne
Leuk dat je er bent Marianne.
Misschien ook even een support topic beginnen?

Groeten, Christina
Denise
20 Euro
20 Euro
Berichten: 735
Lid geworden op: 19 jan 2014 00:57

Re: GPT nu écht bijna dood??? Saaie bedoeling!!!

Bericht door Denise »

Het verbaast mij dat het hier zo stil is, zit iedereen op een ander forum?
En waarom stoppen een aantal webmasters met dit forum?
Het is voor hun toch juist handig om snel leuke acties, nieuwe wedstrijden etc op aan te kondigen?
Of mocht er onverhoopt een storing zijn dat ze dan niet 100 emails krijgen, maar hier even snel kunnen posten?

Heb ik iets gemist dat het hier zo stil wordt?
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: GPT nu écht bijna dood??? Saaie bedoeling!!!

Bericht door Christina »

@ Denise:

Waarschijnlijk zat iedereen vandaag ergens uit de wind op een terrasje. :)

Dat webmasters stoppen op een forum kan verschillende redenen hebben.
Meestal is de reden dat het bijhouden van het forum te veel tijd kost.

Ook hebben veel webmasters liever dat vragen eerst per contact worden gesteld aan de webmaster zelf,
dan het gelijk op een forum te plaatsen.
Plaats reactie