GPT Forum

Op GPT Forum kun je nieuws, info, discussies en referral-kettingen plaatsen over "Geld verdienen op internet". Je moet geregistreerd zijn om deel te nemen aan dit forum.
Het is momenteel 24 feb 2019 05:55

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtonderwerp: Fire Faucet
BerichtGeplaatst: 11 dec 2018 01:13 
10 Euro
10 Euro

The Best Faucet Awaits You
Claim every currency automatically in a single tab at once! There are no annoying ads, popups, or any hidden miners! Register, Save your addresses, Choose currency and start claiming your favourite cryptocurrencies!

Support 12+ cryptocurrencies and more coming!
Claim every currency at once!
Lots of ways to earn money!
Levels, Bonuses, Daily Rank Rewards, and much more!
Payouts powered by FaucetHub.io

Deze faucet werkt echt lekker, automatisch storten naar je FaucetHub Account. Meerdere currencies tegelijkertijd te claimen!!

https://firefaucet.win/ref/Arola-Clicks

Berichtonderwerp: Re: Fire Faucet
BerichtGeplaatst: 11 dec 2018 10:20 
100 Euro
100 Euro

"There are no annoying ads, popups or any hidden minders!"
Ja... zodra ik was ingelogd en ergens op klikte kon ik gelijk cartoon geslachtsdelen zien... maargoed, ads en popups zijn we wel gewend bij faucets dus dat deze ze zogenaamd niet zou hebben was natuurlijk te mooi om waar te zijn.

Anyway... volgende!
https://firefaucet.win/ref/corinasjunk

BerichtGeplaatst: 24 dec 2018 03:35 
2 Euro
2 Euro

cmi

Ik klik snachts ALLE shortlinks, die zijn voldoende om de hele dag 3 soorten crypto's automatisch te laten lopen met instellingen op
Citeer:
Auto Claims Remaining : 21296

Time until Faucet Stops : 44 hours 22 minutes

Payout Mode : faster

Payout Timer : 1 minute with 2x multiplier
en ik krijg daarvoor elke minuut:
Citeer:
LTC : Successfully added 17 satoshi to your Fire Faucet account!
ETH : Successfully added 4 satoshi to your Fire Faucet account!
DOGE : Successfully added 648600 satoshi to your Fire Faucet account!
DASH : Successfully added 8 satoshi to your Fire Faucet account!
Dat lijkt weinig maar moet je vermenigvuldigen met 60 per uur ofwel 1440 x per dag, geheel automatisch op de achtergrond draaiend laten, vreet geen CPU !!!
Maar ... altijd een *maar* ..... méér dan 100 shortlinks per dag klikken/claimen, en er zijn er bij die zoeken zijn waar je moet claimen, niet allemaal dezelfde knoppen, sommige komen eerst 3 x terug voordat je werkelijk kunt claimen, elke shortlink brengt 50 autofaucet-claims op + aktiviteitspunten die per level steeds met 2 satoshi's meer stijgen tot maximaal level 4.000 ofterwel 4.000 satoshi's.

Als je met een enquete van de offerwall kunt/mag meedoen dan heb je ineens een enorm start autofaucet claim van 18.200 stuks.
Je kunt en mag smoresTV fimpjes bekijken, niet aan te raden omdat je er 150 moet bekijken van elke theoretisch 20 sec. maar is praktisch 30 sec. en dan krijg je nog maar 1200 autofaucet-claims.
Als je lid bent van en andere faucet die tevens smoresTV fimpjes aanbieden om te verdienen, mag je NIET beide op één device draaien, je mag smoresTV filmpjes op 3 verschillende devises draaien maar niet alle 3 tegelijk, dus 1 desktop, 1 laptop en 1 android of IOS mobiel en/of Ipad.
Je mag wel onbeperkt telkens 150 filmpjes bekijken en tekens weer die 1200 autofaucet-claims krijgen ... maar ja, één sessie duurt ongeveer onafgebroken 1 uur en een kwartier !!!!!
In diezelfde tijd pak ik s'nachts vanaf 01:00 uur alle shortlinks die meer dan 5.000 autofaucet-claims + XP punten opbrengen !!!
Tegelijkertijd pak ik wat wel toegestaan is de shortlinks van satoshilabs welke dagelijks ca. 28 bevatten, sommige shortlinks geven een aflopende teller bovenin het frame en lopen gewoon door als je naar een andere faucet gaat (HINT)

Ik bekijk de filmpjes alléén op cryptomininggame omdat ik er daar 7 satoshi's per 3 kijken krijg + POINTZ punten waar ik kaarten mee kan opwaarderen + 50% kans op kaarten welke ik kan verkopen voor 40-50 satoshi's per stuk,
deze levende calculator wist al snel dat deze fimpjes op cryptomininggame veel meer opbrengen-:o)

https://firefaucet.win/ref/clearmaker

Laatst gewijzigd door clearmaker op 07 feb 2019 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.

BerichtGeplaatst: 07 feb 2019 17:49 
20 Cent
20 Cent

cmi

https://firefaucet.win/ref/johan67

Toon berichten van afgelopen:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00