cmi
Ik klik snachts ALLE shortlinks, die zijn voldoende om de hele dag 3 soorten crypto's automatisch te laten lopen met instellingen op
Auto Claims Remaining : 21296
Time until Faucet Stops : 44 hours 22 minutes
Payout Mode : faster
Payout Timer : 1 minute with 2x multiplier
en ik krijg daarvoor elke minuut:
LTC : Successfully added 17 satoshi to your Fire Faucet account!
ETH : Successfully added 4 satoshi to your Fire Faucet account!
DOGE : Successfully added 648600 satoshi to your Fire Faucet account!
DASH : Successfully added 8 satoshi to your Fire Faucet account!
Dat lijkt weinig maar moet je vermenigvuldigen met 60 per uur ofwel 1440 x per dag, geheel automatisch op de achtergrond draaiend laten, vreet geen CPU !!!
Maar ... altijd een *maar* ..... méér dan 100 shortlinks per dag klikken/claimen, en er zijn er bij die zoeken zijn waar je moet claimen, niet allemaal dezelfde knoppen, sommige komen eerst 3 x terug voordat je werkelijk kunt claimen, elke shortlink brengt 50 autofaucet-claims op + aktiviteitspunten die per level steeds met 2 satoshi's meer stijgen tot maximaal level 4.000 ofterwel 4.000 satoshi's.
Als je met een enquete van de offerwall kunt/mag meedoen dan heb je ineens een enorm start autofaucet claim van 18.200 stuks.
Je kunt en mag smoresTV fimpjes bekijken, niet aan te raden omdat je er 150 moet bekijken van elke theoretisch 20 sec. maar is praktisch 30 sec. en dan krijg je nog maar 1200 autofaucet-claims.
Als je lid bent van en andere faucet die tevens smoresTV fimpjes aanbieden om te verdienen, mag je NIET beide op één device draaien, je mag smoresTV filmpjes op 3 verschillende devises draaien maar niet alle 3 tegelijk, dus 1 desktop, 1 laptop en 1 android of IOS mobiel en/of Ipad.
Je mag wel onbeperkt telkens 150 filmpjes bekijken en tekens weer die 1200 autofaucet-claims krijgen ... maar ja, één sessie duurt ongeveer onafgebroken 1 uur en een kwartier !!!!!
In diezelfde tijd pak ik s'nachts vanaf 01:00 uur alle shortlinks die meer dan 5.000 autofaucet-claims + XP punten opbrengen !!!
Tegelijkertijd pak ik wat wel toegestaan is de shortlinks van satoshilabs welke dagelijks ca. 28 bevatten, sommige shortlinks geven een aflopende teller bovenin het frame en lopen gewoon door als je naar een andere faucet gaat (HINT)
Ik bekijk de filmpjes alléén op cryptomininggame omdat ik er daar 7 satoshi's per 3 kijken krijg + POINTZ punten waar ik kaarten mee kan opwaarderen + 50% kans op kaarten welke ik kan verkopen voor 40-50 satoshi's per stuk,
deze levende calculator wist al snel dat deze fimpjes op cryptomininggame veel meer opbrengen-:o)
https://firefaucet.win/ref/clearmaker