Mazen BTC (faucet)

Kettingen van buitenlandse (bit)coin's of faucets site's waarbij je betaald krijgt voor het klikken van links.
Plaats reactie
eurotalker
50 Cent
50 Cent
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 jan 2014 17:23
Contacteer:

Mazen BTC (faucet)

Bericht door eurotalker »

25 satoshi per claim.
Timer: 5 minuten.
Betaalt direct uit naar Faucethub.

http://mazenbtc.com/?r=1NiR7TBEKHwxLfaN ... 3Y5Txhtd2p
Neem een kijkje op mijn twitter en facebookaccount of mijn promotiepagina --> [10-10-2018: tijdelijk verwijderd uit mijn onderschrift, moet ik nog updaten]
Ashley43
2 Euro
2 Euro
Berichten: 219
Lid geworden op: 28 dec 2014 18:57

Re: Mazen BTC (faucet)

Bericht door Ashley43 »

Laatst gewijzigd door Ashley43 op 06 nov 2018 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2294
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Mazen BTC (faucet)

Bericht door willy »

http://mazenbtc.com/?r=32kbNpyUckyWD67x ... wrFGTTfnxJ

aanvulling : krijg men eerste claim niet geverifieeerd

kwam al twee keer terecht op de site van aliexpress en daar staat niets voor te bevestigen dus (normaal lijkt me dat ze daar niet aan doen)

de eerste site wijst door naar : https://payskip.me/st/ en die blijft volledig blanco staan

een nieuw raadsel dus voor me
eurotalker
50 Cent
50 Cent
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 jan 2014 17:23
Contacteer:

Re: Mazen BTC (faucet)

Bericht door eurotalker »

Vreemd. :?: Daar heb ik zelf geen last van gehad.
Neem een kijkje op mijn twitter en facebookaccount of mijn promotiepagina --> [10-10-2018: tijdelijk verwijderd uit mijn onderschrift, moet ik nog updaten]
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2294
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Mazen BTC (faucet)

Bericht door willy »

ashley kon ook niet meteen claimen en moest toen 1400 minuten wachten, ik ook uiteindelijk

deze morgen nogmaals poging gedaan

tweemaal pop up voor ik eindelijk de captcha kon invullen, eerste maal ging fout, dus 2de maal captcha gedaan

ok, gedaan, ging ik naar een andere pagina

terug op eerste pagina nogmaals captcha bevestigd en toen nieuwe pagina met nieuwe captcha

hierna kwam ik op de short linkner terecht met tijd van 13 seconden

ik probeer het nogmaals straks (zie nu wl op de pagina een andere ref boven me staan
wordt dus steeds pagina sluiten en opnieuw openen met de reflink
eurotalker
50 Cent
50 Cent
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 jan 2014 17:23
Contacteer:

Re: Mazen BTC (faucet)

Bericht door eurotalker »

1400 minuten wachten? Hebben we het wel over dezelfde faucet? Mazenbtc heeft namelijk een timer van 5 minuten. Geen 1400 minuten.

Vandaag heb ik Mazenbtc weer gebruikt. Er kwam een advertentie waar je geen 'continue' button ziet staan, maar dan staat er rechts bovenin een button met 'Get Link' of 'Skip Ad' waar je op moet klikken.

En Willy, dat af en toe de pagina niet goed laad, heb ik ook wel eens. Dat hoeft niet perse aan jou (of iemand anders) als gebruiker te liggen. Dat kan, net als bij de 'Invalid API key' meldingen, ook liggen aan dat er op dat moment veel geclaimd word bij die site. Pagina verversen is bij mij de truc, en dan werkt het weer.
Neem een kijkje op mijn twitter en facebookaccount of mijn promotiepagina --> [10-10-2018: tijdelijk verwijderd uit mijn onderschrift, moet ik nog updaten]
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2294
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Mazen BTC (faucet)

Bericht door willy »

eurotalker schreef: 07 nov 2018 15:12 1400 minuten wachten? Hebben we het wel over dezelfde faucet? Mazenbtc heeft namelijk een timer van 5 minuten. Geen 1400 minuten.
heeft ashley ook wl eens en had ik dus ook , komt omdat het balkje verify geklikt wordt en erna opnieuw staat dat verificazties niet goed ging, dan je paar keer nogmaals proberen en plots sta je vast voor 1400 minuten
Plaats reactie