autofaucet.dutchycorp

Kettingen van buitenlandse (bit)coin's of faucets site's waarbij je betaald krijgt voor het klikken van links.
Plaats reactie
welkom99
10 Cent
10 Cent
Berichten: 41
Lid geworden op: 09 aug 2014 21:38

autofaucet.dutchycorp

Bericht door welkom99 »

Dit is een faucet, maar dan net even anders.
Je bouwt een saldo met Dutchy's op dmv PTC, taken of andere bekende verdienmethoden. Het PTC gedeelte is goed gevuld waardoor je na 1 kliksessie al kunt autoclaimen. Met dat saldo kan je vervolgens autofaucet selecteren. Je hebt de keuze uit maar liefst 48 soorten coins (!) om te claimen, meerdere tegelijk zijn ook mogelijk. Bijv BTC, eth, litcoin maar ook veel onbekendere.
Uiteraard geldt zoals bij veel sites, hoe vaker je klikt, hoe meer bonus je krijgt, waardoor het saldo Dutchy's sneller weer voldoende is om autofaucet aan te zetten.

Ook kan je de tijdsinterval kiezen voor het claimen, bijvoorbeeld elke minuut, 5 minuten, etc.

Kies je bijvoorbeeld BTC dan kan deze al uitbetalen bij 250 Satoshi op je Faucetpay wallet direct op je blockchain Wallet.
Sites betaald dus goed uit en is betrouwbaar. Ik zou het leuk vinden als je lid wordt via mijn link. Voor eventuele vragen kan je me berichten.

*update mei 2021* nieuwe bonussen toegevoegd. :swing

https://autofaucet.dutchycorp.space/?r=welkom99
Plaats reactie