Coinbase

Kettingen van buitenlandse (bit)coin's of faucets site's waarbij je betaald krijgt voor het klikken van links.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Schatteboutje
10 Euro
10 Euro
Berichten: 456
Lid geworden op: 19 jan 2014 20:28
Locatie: Damsco
Contacteer:

Coinbase

Bericht door Schatteboutje »

Coinbase.

Daarmee kun je heel eenvoudig en veilig digitale valuta's (zoals bitcoins) kopen, verkopen en bewaren.

Registreer nu en ontvang voor € 8,4 aan gratis bitcoins wanneer je voor ten minste € 84,03 aan digitale valuta koopt of verkoopt.
Claim nu je uitnodiging:

https://www.coinbase.com/join/louman_4? ... roid-share
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Coinbase

Bericht door willy »

voor je wat laten storten of overmaken, eerst je account verifieren, ik had eerst men id geverifieerd en dat ging lange tijd heel goed, nu moet ik sinds een 9-tal maanden men adres verifieren en dat lukt me dus maar niet

moest dit doen via een rekening van energie, maar helaas die komt op naam van de vrouw toe, dus mijn naam staat er niet oo

dan kon ik een ander document of een bankrekening uittreksel sturen

helaas heb ik geen rekeningen van energie of andee op men naam staan hier

dus maar een rekeninguittreksel gestuurd, bleek niet goe dte zijn

bij de bank sta ik met de achternaam en de initialen van mn voornamen, is dus blijkbaar niet gelijk voor hun omdat ik op coinbase sta met achternaam en voornaam volledig uitgespeld

ik krijg dit dus niet geregeld en meewerken doen ze ook niet (krijg vaak mail terug dat ze de aak gaan bekijken binnen 5 werkdagen en indien er geen reactie is ik de vraag opnieuw moet indinen, sommige mails heb ik wel drie keer moeten sturen)

dus ik ben er klaar mee, en daarom de zoep om toch maar eerst je acvcount te verifieren alvorens er geld of wat dan ook op te storten (ik kan wel fluiten denk ik naar men 100 + dollar)

ik raad deze zeker niet af maar hou rekening met wat ik schreef
Tweazle
10 Cent
10 Cent
Berichten: 41
Lid geworden op: 06 nov 2015 14:07

Re: Coinbase

Bericht door Tweazle »

Willy,

Kan ik je helpen? Ik kan het via Coinbase wel uit laten betalen naar Paypal en dan doorstorten naar jou.
Plaats reactie