Onderschriften deel 2

Hier vindt je het laatste nieuws en belangrijke mededelingen.
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Onderschriften deel 2

Bericht door Moneybugs »

@christina

Door het vorige topic direct te sluiten laat je precies zien wat ik in het topic aangeef!

http://www.gptforum.nl/viewtopic.php?f= ... 6&start=20
Christina schreef:Als mensen een mening willen geven staat het iedereen vrij dat hier in het topic te doen.
Geen tegenspraak dulden en wederom misbruik te maken van je positie door het topic direct te sluiten!

Daarmee maak je van dit forum een persoonlijk notitie boekje waar jij de regie in wil hebben!

Je wil de discussie niet aangaan omdat je argument geen kracht heeft!

Besluit je dus mijn persoonlijke onderschrift eigenhandig aan te passen laat je wederom aan de overige leden zien dat je onprofessioneel met je leden omgaat en alle adviezen in vorige topic negeert!
Christina schreef:Stemmen wijs ik inderdaad van de hand.

Waarom?
Ik heb een aankondiging gedaan over een wijziging in het beleid.

En die wijziging gaat ook gewoon door!
Waarom? Omdat enkel jij stoort aan een onderschrift met 2 banners en dus uit eigen belang wil doorvoeren!!!

Als iedereen nu ineens een banner in zijn onderschrift zou plaatsen of gaat gebruiken is dan het probleem voor jou opgelost of ga jij je dan nog meer ergeren?

Het is natuurlijk nooit verkeerd om een beslissing/besluit terug te draaien, dit zou je nog sieren ook!
syiryo
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 sep 2014 11:08

Re: Onderschriften deel 2

Bericht door syiryo »

Ik heb totaal geen problemen met 2 banners... of 2 onderschriften... of 1banner en 1 onderschrift.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Onderschriften deel 2

Bericht door Christina »

@ Moneybugs:

Het zou jou sieren als je je gewoon neerlegt bij een beslissing van een beheerder!


Ik heb een aankondiging gedaan over een wijziging in het beleid.

En die wijziging gaat ook gewoon door! Is geen punt van discussie.


Ik heb je gister vriendelijk verzocht binnen 48 uur een banner te verwijderen.
We zijn nu 24 uur verder.


Jij maakt hier een persoonlijke vete van en dat is het niet!
Het is gewoon een beleidsregel en niets persoonlijks.

Wel zou ik het triest vinden als je dit tot het uiterste laat gaan zodat ik een banner moet gaan verwijderen.
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: Onderschriften deel 2

Bericht door Moneybugs »

@christina

Het klopt dat je dit hebt aangekondigd, ik heb je daarop netjes aangegeven dat ik het er niet mee eens ben en aangegeven dat je dit niet op een correcte manier aanpakt en doorvoert!

Op zijn minst had je de forumleden de mond gegund zoals andere leden ook vriendelijk hebben geadviseerd!

Aangezien jij hier geen gehoor aan wil geven wil ik geen gehoor geven aan je verzoek om mijn onderschrift aan te passen! Hoe vriendelijk je dit ook hebt verzocht!

Je kan dus daad bij woord voegen en de forum leden zelf het bewijs geven hoe jij met je leden omgaat! Daar hoef je van mij part geen 24 uur voor te wachten!

Net zoals je gister zelf bewijs hebt geleverd door het vorige topic te sluiten omdat jij jezelf in een moeilijke positie maneuvreert waarbij je argumenten geen stand houden!

Ik neem je dat ook niet kwalijk want een kat in het nauw maakt soms rare sprongen en de enige manier om je hier uit te bevrijden was het topic sluiten!

Dus als je 100% zeker bent dat dit onderschrift met 2 banners storend is wat heb je dan te verliezen met een stemming? Helemaal niets toch?

Als de stemming inderdaad in jouw voordeel ligt pas ik met alle plezier mijn onderschrift direct aan maar niet omdat 1 persoon zich hier aan stoort en toevallig beheerder is en die daarom iets kan doordrukken door een aankondiging!

Een forum is door en voor leden!
Ashley43
2 Euro
2 Euro
Berichten: 219
Lid geworden op: 28 dec 2014 18:57

Re: Onderschriften deel 2

Bericht door Ashley43 »

Mijn stoort het niet al zet iemand er 5 op dus zie het probleem niet
En het kleurt ook nog leuk op het forum
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Onderschriften deel 2

Bericht door willy »

Zinloos, is besluit van beheerder, een wm vraagt ook niet of hij de grens mag verlagen of verhogen
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: Onderschriften deel 2

Bericht door Moneybugs »

@willy

Allereerst als jij bij voorbaat al weet dat dingen zinloos zijn waarom ben jij dan altijd 1 van de eerste m.b.t. tot verlagingen die hier zijn beklag over doet?

Daarnaast, een forum kan je niet vergelijken met een spaarprogramma of linkspelsite! Appels en peren vergelijken we ook niet met elkaar!

De definitie van een forum is: Een internet- of discussieforum, meestal gewoon forum (meervoud: forums of fora) is een online discussieruimte tussen verschillende gebruikers. Deze gebruikers plaatsen langere berichten en kunnen 'asynchroon' met elkaar overleggen; de bijdragen worden gearchiveerd en de discussie kan over een langere periode verdergaan. Internetforums verschillen hiermee van andere discussiemogelijkheden zoals chatruimtes, nieuwsgroepen, weblogs en sociale media zoals Twitter.

Het lijkt me dus verstandig voor Christina om eerst eens te verdiepen in de gedragsregels van een forum!!!

Sterker nog: als deze discussie zich voor deed tussen 2 leden, wat zou dan de meest eerlijke en praktisch oplossing zijn om als beheerder geen van de 2 leden voort te trekken?

Nu gaat de discussie tussen een beheerder en een lid! Omdat de beheerder andere bevoegdheden heeft als een lid meent de beheerder het recht in eigen hand te nemen!

Waar het hier om gaat is: ik vind dit, ik heb deze titel, dus ik mag dat!

Zo werkt dat niet op een forum en dat weet Christina ook!
djd

Re: Onderschriften deel 2

Bericht door djd »

Het is een redelijke regel, maximaal 1 banner per onderschrift voor iedereen. Ik had dit ook als regel op mijn oude forum, zou je meer banners toelaten ziet het er niet meer uit.
Prima besluit van Christina.
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: Onderschriften deel 2

Bericht door Moneybugs »

@djd

Ik heb al jaren 2 banners in mijn onderschrift staan, al vanuit Cashboard tijdperk!

Nooit heeft iemand hier bezwaar tegen gemaakt en of hinder van ondervonden, enkel Christina! En als iedereen dit nou deed, had ik er alle begrip voor! Maar dit is en was niet aan de orde!!! Dus een overbodige aanpassing!

Nu Christina hier last van heeft, omdat dit haar stoort, moet dit opeens aangepast worden!

Nogmaals dat werkt zo niet!

Als jij in een groep staat van 10 mensen en 9 mensen zeggen: "we moeten linksaf" en jij zegt: "rechtsaf" wat wordt er dan besloten?

Voorbeelden of argumenten aanhalen hoe het in een refketting er uit zou zien als iedereen 2 banners in het onderschrift zou plaatsen veeg ik al helemaal van tafel!

Ten eerste "als" heeft nog niet plaats gevonden en ten tweede, hoe vaak kom je in een topic van een refketting?

Normaal gesproken 1x (en als je volgens de regels aanmeld 2x) Tenzij je natuurlijk ook duidelijk en overzichtelijk wil inzien wie waar allemaal lid is, dan kom je er vaker! ;)

Een forum is geen persoonlijk notieboekje!!!

En daarbij als ik gebruik maak van een refketting, scroll ik echt niet eerst bladzijde 1 af, vervolgens klik ik bladzijde 2 aan en scroll ik deze af, om vervolgens bladzijde 3 aan te klikken om daar vervolgens onder het laatste bericht mij aan te melden!
djd

Re: Onderschriften deel 2

Bericht door djd »

@moneybugs
Het getuigd van erg weinig respect om regels (2 banners ipv van 1 in je onderschrift) die zorgvuldig zijn opgesteld door een beheerder of eigenaar van een site totaal te negeren. En vreemd is dat je zelf ook regels hanteert op jouw site, opgesteld door maar 1 persoon denk ik?, mogen die ook ter discussie worden gesteld?
Gesloten