Promotie sites en Linkspel sites

De plek om je ff lekker uit te leven.. Alles wat niet in de overige fora hoort kan hier geplaatst worden.
Gebruikersavatar
Snoozz
5 Cent
5 Cent
Berichten: 30
Lid geworden op: 18 mar 2015 14:43

Promotie sites en Linkspel sites

Bericht door Snoozz »

Goedenavond :)

Wie kan mij een lijstje geven van 5 tot 10 actieve linkspel- of promotiesites? (top sites)

Ik heb nu zelf:

- DutchLeader
- ExtremePromotie
- Klikkaa
- SuperRotator
- CrazyKliks (die stopt in december)

Heb me daar deze week aangemeld en geen idee of dit (nog) goede sites zijn. CrazyKliks, Dutchleader en Klikkaa waren dat altijd wel en ExtremePromotie herinnerde ik me ook nog wel als een betere site.

Ik vind het lastig om aan te duiden wat promotie sites en wat linkspelsites zijn, want met linkspellen promoot je weer. Zag hier op het forum dat je daar onderscheid in kan maken.

Ik hoop dat iemand mij een goede top 5 tot 10 kan geven van dit soort sites. Bijna alles waar ik nu me voor wil aanmelden is inactief of nauwelijks actief.

:thx
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Promotie sites en Linkspel sites

Bericht door willy »

Dit zal dan hoofdzakelijk van keuzes van mensen afhangen die hoe je ook keert of draait steeds een voorkeur of een afkeer habben

Succes met zoeken, op onze sites duitenklikjes en euro-uurtje ben je welkom lol
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Promotie sites en Linkspel sites

Bericht door Christina »

@ Snoozz:

Kijk op het forum ook eens bij de uitbetalingen.
Daar zie je al snel welke sites regelmatig uitbetalen en dus ook actief zijn.
Ook al plaatst lang niet iedereen een uitbetaling (helaas).
Gebruikersavatar
Snoozz
5 Cent
5 Cent
Berichten: 30
Lid geworden op: 18 mar 2015 14:43

Re: Promotie sites en Linkspel sites

Bericht door Snoozz »

Bedankt voor jullie reacties!!

Ik keek idd steeds bij de statistieken als een site die weergeeft, en dan zie je gewoon hoe weinig leden er nog maar zijn. De activiteit is echt heel laag.

Had gehoopt dat iemand mij een paar echte topsites kon aanwijzen, maar denk dat ik de grootste dan wel gevonden heb. Die bestonden toen al en draaien al jaren mee, dat ze er nog steeds zijn zegt ook wel iets. De meeste sites waar ik lid van was bestaan niet meer.

Het is net een groot bos waardoor je de bomen niet meer ziet en met al die 'dode' bomen ertussen wordt het niet makkelijker. Internet is overspoeld met verouderde linken van sites die niet meer bestaan. Van de week klikte ik op een reclamebanner en was voor deelname van een wedstrijd uit 2012 :swing
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Promotie sites en Linkspel sites

Bericht door willy »

Er zijn vele oudere sites, helaas een groot deel werkt met een soort accountscore die je moet bereiken indien je wilt uitbetaal worden .....

Dus toch maar goed rondkijken, voor je aan die 15 of 15 euro sparen begint, als je er bent mag jer gaan aankopen doen via hun

Niet alle zijn zo maar wel meerdere, daarom heb ik nog amper een paar groten
verdiennice
10 Euro
10 Euro
Berichten: 371
Lid geworden op: 18 jan 2014 09:39

Re: Promotie sites en Linkspel sites

Bericht door verdiennice »

Hey Snoozz, je bent welkom op VerdienNice, AdverteerNice en WinNice! Wij betalen binnen 24 uur uit.
---
Webmaster van https://www.WinNice.nl! (uitbetaling binnen 24 uur!)
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Promotie sites en Linkspel sites

Bericht door Christina »

Snoozz is bij ons ook uiteraard welkom.

Maar het is niet de bedoeling dat wm's in dit topic hun sites gaan promoten.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Promotie sites en Linkspel sites

Bericht door willy »

Mogelijk bedoelt snooz dan de kleinere sites (weinig leden) maar heel vaak hebben deze linkspellen, kliks, mails etc etc

Uitbetalingen (paar uitzonderingen te na, kan je vinden op fiorum) zijn meestal vrij snel

Ook geven vaak die "kleinere" sites hogere vergoedingen voor deelnames, acties, aankopen

Ook zijn er sites die grotere cashback meteen door storten zodra de aankoop is goedkeurd (kan je overleggen met wm's)
Gebruikersavatar
Snoozz
5 Cent
5 Cent
Berichten: 30
Lid geworden op: 18 mar 2015 14:43

Re: Promotie sites en Linkspel sites

Bericht door Snoozz »

Goedenavond!!

Bedankt voor alle reacties, zowel hier als in pb berichtjes. Maar ik ben eruit!!

Het is namelijk zo dat ik een top 5 zocht omdat ik een gpt startpagina aanbiedt en een rubriek met linkspelsites niet mag ontbreken, ik hoef zelf niet zo nodig van al die sites lid te worden. Ik heb nu ongeveer 70 accounts en doe het vooral voor de referral bonussen. Ik ben zelf enkel actief op de betere GPT sites en speel maar mee op een enkele linkspelsite.

Heb een leuk contact met Elsa gekregen en gebruik nu voor een aantal linkspel-sites haar referral-linken voor de startpagina, want zij speelt mee voor de katjes en dat vind ik zo onwijs mooi gebaar!

Daarnaast ben ik nu lid geworden ook van een aantal kleinere sites omdat je via Adverteergoedkoop (promotie-linkspel-site) al die kleine accounts weer kan koppelen met elkaar en dat vind ik wel een mooi systeem. Of het daadwerkelijk wat is moet ik nog ondervinden, maar kon in 1 keer een rijtje sites aanbieden op die manier. Meer uit gemak dan wijsheid misschien, ben voor nu tenminste even klaar met die rubriek. (had deze tip uit een artikel online)

Voorlopig ben ik nog zo druk met het herstellen van die pagina, alle accounts en het deel van promoten, linkpartners zoeken, oude netwerken fixen, nieuwe wegen zoeken, etc.. Maar heb nu iig weer een actieve rubriek waar ik wat sites in heb staan. Dat was wel een belangrijk stukje wat gefixt moest worden ;)

Of ik ooit weer actief de linkspellen inga weet ik nog niet, gebruikte het voorheen vooral om die startpagina te promoten, maar heb geleerd dat dat niet werkt. De doelgroep die ik benaderen wil is buiten de GPT wereld, mensen die al in het systeem zitten worden niet lid via een startpagina, ze zijn al lid of gebruiken andere wegen. Zelf zoek ik ook naar vergoedingen voor aanmeldingen of gebruik referral-kettingen.

Maar ik kan wel een paar linken op de startpagina nog toevoegen, geen probleem, in de toekomst wil ik ook een extra startpagina maken voor enkel linkspelsites met weer 1 enkele rubriek voor GPT sites. Die 2 sites aan elkaar koppelen en daar was ik in 2012 al mee bezig, maar ben over de kop gegaan omdat ik het vele werk niet aankon. Ik was lid van meer dan 250 sites en had een eigen forum, zat vol in de linkspellen en ook in de buitenlandse GPT, dee aan affiliatie marketing en deed alles zelf. Wilde toen zelf ook een eigen GPT site starten, heb dat idee nog steeds :P

Als ik die gelinkte startpagina ooit echt nog maken ga, dan mag iedere webmaster mij hier zijn linken geven, want ik ga echt niet lid worden van de tientallen sites die bestaan, voorheen waren dat er honderden. Voor nu kan ik er wel een paar bijzetten hoor, iedereen die gereageerd heeft hier zal ik meenemen op de startpagina.

Mag ik die startpagina hier in dit topic laten zien?
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 874
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: Promotie sites en Linkspel sites

Bericht door gaby »

Snoozz schreef: Ik heb nu ongeveer 70 accounts en doe het vooral voor de referral bonussen. Ik ben zelf enkel actief op de betere GPT sites en speel maar mee op een enkele linkspelsite.
@ Op veel sites MOET je nu zelf actief zijn, dus refjes werven en cashen gaat in heel veel gevallen niet op.


De doelgroep die ik benaderen wil is buiten de GPT wereld, mensen die al in het systeem zitten worden niet lid via een startpagina, ze zijn al lid of gebruiken andere wegen.
@ Dat ben ik niet met je eens.

Wilde toen zelf ook een eigen GPT site starten, heb dat idee nog steeds :P
@Vergeet dan niet dat je zelf ook actieve leden op je site wilt, snel rijk worden ga je ook niet, velen zijn gestart en ook weer gestopt, denk dus goed na voordat je wat doet.
Plaats reactie