ANWB fonds stemactie

De plek om je ff lekker uit te leven.. Alles wat niet in de overige fora hoort kan hier geplaatst worden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

ANWB fonds stemactie

Bericht door corinasjunk »

Hoi allen,

Als Gouwenaar kan ik niet om Het Bruisnest heen. Een mooi initiatief om kwetsbaren in de samenleving weer deel uit te laten maken van de maatschappij. In de afgelopen jaren zijn er al tientallen mensen, van jong tot oud, dankzij het vrijwilligerswerk bij Het Bruisnest naar een betaalde baan gegroeid. Ook zijn er velen nog op weg en ook heel veel hebben zoveel meer zelfvertrouwen gekregen. Erbij horen ongeacht wie of wat je bent, zonder vooroordelen en stigma's, dat is waar Het Bruisnest voor staat. Het ontwikkelen van je eigen talenten, merken dat je ertoe doet en dat je niet alleen bent.

Momenteel is Het Bruisnest niet in staat om de catering (gerund door de vrijwilligers) te bezorgen, maar met een bakfiets wel! En daar is geld voor nodig.

Mochten jullie lid zijn van de ANWB en nog niet gestemd hebben, wil ik graag dit project aandragen als stemsuggestie!

https://www.anwb.nl/lidmaatschap/maatsc ... nest-18170

(Ik snap dat er ook veel hier geen lid zijn van de ANWB, maar elke stem is natuurlijk mooi meegenomen! Stemmen kan tot 31 juli, daarna graag dit topic sluiten.)
Plaats reactie