MH17

De plek om je ff lekker uit te leven.. Alles wat niet in de overige fora hoort kan hier geplaatst worden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

MH17

Bericht door Christina »

Hierbij wil ik iedereen die direct of indirect mensen heeft verloren door de ramp met de MH17 sterkte wensen!

Met oprechte deelneming voor iedereen die familieleden en/of vrienden heeft verloren!

Mijn gedachten gaan uit naar al die mensen die hierdoor in de ellende zijn gestort.

Ouders die hun kinderen zijn verloren en kinderen die hun ouders zijn verloren.

Het is te vreselijk voor woorden.
djd

Re: MH17

Bericht door djd »

Ik sluit me hier zeker bij aan. Het is een vreselijke ramp die zoveel mensen heeft getroffen.

Mijn condoleances en heel veel sterkte gewenst aan alle familieleden, vrienden en bekenden die mensen hebben verloren door deze ramp.
Gebruikersavatar
Ray
Beheerder
Beheerder
Berichten: 327
Lid geworden op: 16 jan 2014 13:00
Locatie: Geldermalsen
Contacteer:

Re: MH17

Bericht door Ray »

Buiten het feit, dat ik geniet van mijn vakantie in achtertuinia, het forum soms even links laat liggen, heb ik dus wel een aantal mensen verloren in mijn directe en indirecte omgeving bij deze ramp.
Ik heb zo klein als ik me op dat moment voelde, iedere dag bij de A15, hoogte Enspijk mijn medeleven betuigt aan alle inzittende van deze vlucht.

Voor mensen die mij echt kennen, zullen dit nummer wel snappen : http://www.youtube.com/watch?v=_txPdFLXr1M
Beoordeel je succes naar hetgeen je moest opgeven om het te bereiken.
Dalai Lama
------------------------------------------------------------------------
Het genie woont slechts één verdieping lager dan de waanzin.
Plaats reactie