Cospamedia - support

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 874
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: Cospamedia - support

Bericht door gaby »

Ik was de over het algemeen mooie reviews aan het lezen op Cashze waarvoor uiteraard mijn complimenten. Echter moet ik opmaken uit onderstaande quote dat accounts toch niet volledig verwijderd worden ? (hoe kan anders een mail worden gestuurd naar een verwijderd lid).
Dat is misschien een punt van verbetering, gezien de avg ?

Krijg nooit wat toegestuurd, behalve deze mail

Beste,

U was aangemeld op 05-08- 2016, daarna heeft u nooit ingelogd. Het systeem canceld na 2 jaar automatisch uw account.

groetjes,
Team Cashze
Gebruikersavatar
Cospamedia
2 Euro
2 Euro
Berichten: 192
Lid geworden op: 14 jun 2014 19:47

Re: Cospamedia - support

Bericht door Cospamedia »

@gaby

Dit lid staat geregistreerd als gecanceld en is kennelijk niet geheel verwijderd. Ze is nu inmiddels uit de dbase verwijderd.

groet,

Jan
CospaMedia: Cashze
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 874
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: Cospamedia - support

Bericht door gaby »

Maar eigenlik zou deze geen mail moeten krijgen toch ?
Misschien toch even naar laten kijken nog ;)
cooleavs
1 Cent
1 Cent
Berichten: 19
Lid geworden op: 24 feb 2014 12:08

Cospamedia van welke?

Bericht door cooleavs »

Hoi,

Ik heb onlangs aantal site met uitbetaling kunnen aanvragen, er is bij 1 al snel op de bank gestort.
Alleen kon ik niet afzien van welke is, alleen naam van Cospamedia, enige wat ik kan bedenken waar ik alleen 10€ heb aangevraagd is alleen bij Cahsze of Qassa. Heb op beide site gekeken of ik daar Cospamedia heb kunnen vinden is niet het geval.

Weet iemand misschien?

Groetjes.
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 874
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: Cospamedia van welke?

Bericht door gaby »

Dat is Cashze.
cooleavs
1 Cent
1 Cent
Berichten: 19
Lid geworden op: 24 feb 2014 12:08

Re: Cospamedia van welke?

Bericht door cooleavs »

Dank voor snelle antwoord.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Cospamedia - support

Bericht door Christina »

Cospamedia waar Cashze onder viel bestaat niet meer.

Het domein heeft 40 dagen in quarantaine gestaan en is nu beschikbaar.
Ik zag voor het verdween dat Cospamedia niet op naam van Jan Blok stond maar op naam van Dyon Blok.
De naam Dyon gebruikte hij ook wel in supportmails. Hij heeft me eens verteld dat dat zijn zoon of kleinzoon is en die naam wel gebruikte.

Cashze zou nog wel bestaan, eigenaar is Cospamedia........tja.....


Ik ontving op 21 december 2021 om 18.24 uur een mail van Jan Blok via zijn privé mail dat zijn echtgenote was overleden:
Tot mijn grote verdriet is mijn echtgenote vanmiddag om kwart over een overleden ten gevolge van corona. Er is zojuist aan alle leden een bericht gestuurd


Met vriendelijke groet,

J. Blok
Ik vond het toen wat vreemd dat ik die mail die aan alle leden was verstuurd niet had ontvangen. Maar het kon zijn dat hij mij had uitgesloten voor die mail omdat hij me privé een mail heeft gestuurd.

Maar goed ik heb hem gelijk gecondoleerd en een mail uitgestuurd op LLK en een bericht hier op het forum geplaatst over het overlijden van zijn echtgenote. Kreeg nog een mailtje van hem terug, daarna was het stil.
Logisch denk je dan, je echtgenote net voor de kerstdagen overleden dan ben je met andere dingen bezig.

Maar gaandeweg begon het te kriebelen. Hij reageerde niet mee op mijn mails, heb hem gemaild dat Cospamedia in quarantaine stond.
Dacht dat het hem misschien was ontgaan. Geen reactie.

Ben overlijdensberichten gaan zoeken in zijn woonplaats maar kon niets vinden.
Heb daarna een paar mensen waarvan ik wist dat ze lid waren van Cashze gevraagd of zij die mail die aan alle leden zou zijn verstuurd hadden gekregen. Het antwoord was: NEE. Ze hadden het gelezen in de mail die ik via LLK had verstuurd.

Een oplettend lid gaf mij een link van Trustpilot: https://nl.trustpilot.com/review/cashze.nl

Daar valt te lezen dat toen Jan Blok mij mailde dat zijn echtgenote was overleden exact op de zelfde dag iemand een mail kreeg van zijn dochter Yvonne dat haar vader was overleden. (Dat zou dus Jan Blok zelf zijn)
Op 21 december 2021 meldt ene Yvonne Blok van Cashze dat haar vader plotseling is verleden.
Geen idee of er een dochter Yvonne bestaat overigens.

Dat het domein Cashze nog bestaat zal dus waarschijnlijk zijn omdat hij wacht tot hij is betaald door de affiliates.
Er stond eerst nog een telefoonnummer van Cospamedia op internet maar dat nummer is nu afgeschermd.
ik heb het helaas toen niet gelijk opgeslagen.


Ik dacht dat Jan Blok een integer persoon was.

Helaas...........Noorderzon met de meest walgelijke smoes die je kunt gebruiken. :evil:


Vergeet niet je jackpot link van Cashze te verwijderen als je dat nog niet had gedaan.



PS: Voor de webmasters die meedoen met huur van een postbus wat door Jan Blok werd gecoördineerd komt er straks een bericht in het wm-deel.
henkdevries
2 Cent
2 Cent
Berichten: 23
Lid geworden op: 29 jan 2022 10:37

Re: Cospamedia - support

Bericht door henkdevries »

Oh dat is erg jammer zeg, ik had er daarvoor nog wel gewoon netjes een uitbetaling gekregen en ook op tijd. Heel erg dat het ook met zo'n smoes is gegaan. Die mail heb ik overigens ook niet gehad, ik had het enkel hier op het forum gelezen
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 874
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: Cospamedia - support

Bericht door gaby »

Cashze is weer online zie ik...
Denise
20 Euro
20 Euro
Berichten: 735
Lid geworden op: 19 jan 2014 00:57

Re: Cospamedia - support

Bericht door Denise »

onderaan eerste bericht staat: Helaas is mijn vader (Jan Blok) vorig jaar overleden, we zijn nu aan het onderzoeken of we de site kunnen voortzetten. We komen zo snel mogelijk met een update Vrgr Yvonne Blok

Er staat nog saldo als ik inlog, geen idee meer hoeveel ik daar had staan, dus of het hetzelfde is.
Plaats reactie