Cospamedia - support

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
Plaats reactie
nachtvlinder
2 Euro
2 Euro
Berichten: 184
Lid geworden op: 28 feb 2014 23:45

Re: Cospamedia - support

Bericht door nachtvlinder »

ik vroeg het nl hierom, ik ben geen lid van cashze, als ik me daar aanmeld zou ik een aanmeldbonus van 1 euro krijgen, kijk dan kan
ik begrijpen dat je die euro niet mag houden als er al een euro aanmeldbonus van geldkoets inzit als het saldo wordt overgezet.

Misschien kan door de webmaster op het forum hier duidelijkheid over geven? ik zit me nu al suf te klikken om nog
tot een hoger saldo te komen.............als er dan ook nog eens een euro wordt afgetrokken dan zou ik daar niet blij mee zijn.
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1773
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Cospamedia - support

Bericht door olifant »

ik kan zelfs geen lid worden van cashze, dus overzetten zit er al helemaal niet in
nachtvlinder
2 Euro
2 Euro
Berichten: 184
Lid geworden op: 28 feb 2014 23:45

Re: Cospamedia - support

Bericht door nachtvlinder »

dat is helemaal balen dan, ben je dan alles kwijt of is wordt daar nog een regeling voor getroffen?
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1773
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Cospamedia - support

Bericht door olifant »

heb een pm gestuurd naar de wm
via ticket lukt dat al maanden niet, heb dat ook meermaals gemeld
ik blijf maar de melding krijgen dat ik 10 open tickets heb, terwijl als ik ze opvraag
de melding komt dat er geen open staan
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 874
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: Cospamedia - support

Bericht door gaby »

@nachtvlinder, als je nieuw aanmeld op Cashze kan ik me daar nog wel wat bij voorstellen.
En je hoeft je toch niet suf te klikken ? Je kan toch aanmelden op Cashze, saldo over laten zetten en daar verder sparen ?

@olifant, je krijgt dan vast je saldo wel uitbetaald
nachtvlinder
2 Euro
2 Euro
Berichten: 184
Lid geworden op: 28 feb 2014 23:45

Re: Cospamedia - support

Bericht door nachtvlinder »

je hebt helemaal gelijk Gaby, maar ik ben sites aan het afbouwen en daar was Geldkoets er 1 van ;)
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1773
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Cospamedia - support

Bericht door olifant »

@mar
veronderstel het wel

als de uitleg op cashze klopt ga je lang moeten wachten om verder te sparen
"Het overzetten van saldi wordt handmatig uitgevoerd en per provincie afgehandeld. Dit neemt per site veel tijd in beslag om alles correct te laten verlopen, denk hierbij aan een periode van 6 tot 12 maanden en wellicht langer... "
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 874
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: Cospamedia - support

Bericht door gaby »

@rudy je laatste opmerking heeft geen betrekking op geldkoets toch, daar wordt je saldo direct overgezet naar cashze als je de overzetlink gebruikt.
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1773
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Cospamedia - support

Bericht door olifant »

staat op cashze onder kennisbank, misschien dat je vroeger ten allen tijde saldo kon overzetten
ik weet niet of via de overzetlink je saldo per direct overgezet wordt

Wanneer word mijn saldo van Altijdcentjes en/of Geldkoets overgezet? Artikel beoordeeld 3.0/5.0
Het overzetten van saldi wordt handmatig uitgevoerd en per provincie afgehandeld. Dit neemt per site veel tijd in beslag om alles correct te laten verlopen, denk hierbij aan een periode van 6 tot 12 m...
Gebruikersavatar
gaby
50 Euro
50 Euro
Berichten: 874
Lid geworden op: 26 mei 2014 08:29

Re: Cospamedia - support

Bericht door gaby »

Die andere sites is men nog mee bezig geloof ik ja.
Geldkoets saldo gaat direct naar je Cashze saldo als je de link op de site van Geldkoets gebruikt.
Plaats reactie