busted-surf.nl

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
dre666
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jun 2014 22:34

Re: busted-surf.nl

Bericht door dre666 »

Beste admin

De vergoedingen van de dag worden gerest nu elke dag maar ook van de week en de maand
misschien kan hier ook naar gekeken worden ?
dre666
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 jun 2014 22:34

Re: busted-surf.nl

Bericht door dre666 »

de wekelijkse en de maandelijkse wis die elke dag om 0:00 precies


misschien kan daar nog naar gekeken worden ?
christoph
20 Cent
20 Cent
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jan 2014 22:47

Re: busted-surf.nl

Bericht door christoph »

De problemen omtrent de reset van missies zou opgelost moeten zijn ;)
Gebruikersavatar
Schatteboutje
10 Euro
10 Euro
Berichten: 456
Lid geworden op: 19 jan 2014 20:28
Locatie: Damsco
Contacteer:

Re: busted-surf.nl

Bericht door Schatteboutje »

Diverse malen via de site getracht contact op te nemen.
Geen respond.

Heb vragen m.b.t. mijn advertenties die ik geplaatst heb sinds februari 2016 en nog niet actief zijn en een openstaande betaling.
christoph
20 Cent
20 Cent
Berichten: 56
Lid geworden op: 18 jan 2014 22:47

Re: busted-surf.nl

Bericht door christoph »

Beste leden,

Met deze mail wil ik jullie op de hoogte brengen in verband met de toekomst van busted-surf.

Zoals jullie al wel gemerkt hebben, is mijn activiteit op de website zogoed als niets. Dit omwille van het vele werk dat ik heb naast deze website.

Naast deze website ben ik ook de webmaster van extracentjes.nl Deze website is t.o.v. busted-surf, veel actiever. Ook langs mijn kant.

Om mijzelf wat meer tijd te geven, en ruimte te maken voor andere projecten, gaat busted-surf stoppen.

Met deze heb ik de uitbetalingsgrens verlaagd naar 1 EURO en kunnen er geen offers meer aangeschaft worden. Iedereen die een uitbetaling wenst aan te vragen, kan dit doen tot eind september. Tevens zijn alle verdiensten per direct stopgezet.

Accountsaldo kleiner dan 1 EURO kan overgezet worden naar Extracentjes. Gelieve contact op te nemen via contactformulier van extracentjes.


(Ter info, deze website wordt niet doorverkocht.)
Alvast bedankt.

Mvg,
Christoph
Plaats reactie