klikjeswereld support en discussie topic

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
Plaats reactie
janro1
10 Euro
10 Euro
Berichten: 289
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:10

klikjeswereld support en discussie topic

Bericht door janro1 »

voor alle vragen en opmerkingen over klikjeswereld,
weet wel dat contactknop de snelste manier is voor een reactie.

Jan-Roelof
janro1
10 Euro
10 Euro
Berichten: 289
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:10

Re: klikjeswereld support en discussie topic

Bericht door janro1 »

zojuist verzonden op de site

Eerst wil ik mijn excuses aanbieden vanwege de relative stilte de laatste weken op klikjeswereld,

dit heeft mede te maken met het moeten stoppen van mijn overige sites.


Het voelt dus ook alsof ik een nieuwe start maak, en daarom heb ik wat positieve aanpassingen gemaakt op klikjeswereld, waarmee ik hoop dat het nog interessanter wordt om te adverteren op klikjeswereld en natuurlijk meer te verdienen op klikjeswereld.


Wat is er veranderd hoor ik je haast denken?


1 Het seconde linkspel geeft nu een vergoeding van 0,4 cent per 1000, bij mijn weten is dit momenteel de hoogste vergoeding van een seconde linkspel!


2 De klikbonus is 33.33% verhoogd van 150 naar 200 credits per 1000 kliks


3 Per telefoontje krijgt u nu maar liefst 45000 punten in uw account bijgeschreven


4 Er is en blijft voorlopig een mogelijkheid om te adverteren met dutchleaders en superrotatorpunten,

per 1000 dls/srp ontvangt u 5000 punten in uw account vrij te besteden.


5 De prijzen op de veiling voor minuuthits zijn nog verder verlaagd, ook probeer ik om continu een 24uurs veiling online te hebben zodat er constant een mogelijkheid is om gebruik te maken van deze aanbiedingen.


6 Ik ga weer beginnen met de aanmeldacties voor gratis linkspelhits, ik zal proberen om elke dag een aanmeldactie te versturen.


7 Verder weten mijn trouwe maillezers ook vast nog wel dat ik soms actie houd waarbij ik dingen weggeef of je kunt gokken om wat te winnen, dit zal ook weer gaan starten.


Op deze manier hoop ik weer met plezier verder te kunnen op klikjeswereld, en ik hoop dat jullie ook blij zijn met deze aanpassingen.
janro1
10 Euro
10 Euro
Berichten: 289
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:10

Re: klikjeswereld support en discussie topic

Bericht door janro1 »

Ik zie net dat in het linkspeloverzicht staat dat de secondelink 0,00 vergoed dit klopt niet het is o,oo4 alleen moet het nog aangepast worden dat er meer cijfers achter de komma te zien zijn.

En dan de eerste actie waarmee u gratis klikfans minuut kunt winnen!

Zie het maar als een spel waarbij je de kluiscode moet kraken.


Wat moet u doen?

U mailt mij uw link welke u wilt plaatsen in de minuutklikfans met daarbij een 5 cijferige code en uw inlognaam, mailt u mij een code zonder link of inlognaam ontvangt u ook geen gratis fans of loten maar krijgt u wel antwoord.


wat kunt u winnen?

-voor als eerste raden van de juiste code 10.000 klikfans minuut.

-voor elk nummer dat goed is en op de juiste plaats staat 100 klikfans minuut.

-voor elk nummer dat er wel in staat maar niet op de juiste plaats 1 lot in de loterij.


wat zijn de regels

-ieder lid mag 1 keer per dag een mail met link en code mailen

-stuur u mail naar jrgeld@live.nl of via contact naar mij

- u ontvangt altijd een antwoord met alleen het aantal loten en/of klikfans dat u heeft gewonnen met uw code, ik geef dus nooit aan welke cijfer(s) op de juiste plaats staan.

-een cijfer kan vaker dan 1 keer voorkomen in de code.

-antwoorden die binnen zijn gekomen na ontvangst van de juiste code ontvangen geen prijs meer.


Ik wens iedereen veel succes met het spel.

mocht er nog iets onduidelijk zijn of heb je nog een vraag mail me gerust.
janro1
10 Euro
10 Euro
Berichten: 289
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:10

Re: klikjeswereld support en discussie topic

Bericht door janro1 »

Beste Leden,

Morgen 8 juli word ik al weer 39, hiervoor heb ik een actie bedacht.

1 er staat een veiling online met startbod van €0,00

2 voor elke bestede 5 cent op de veiling krijgt u via de mail van mij een lotnummer

3 wanneer u niet mee wilt doen aan de veiling of extra loten wilt mag u voor afloop van de veiling loten kopen via de contactoptie op de site, dit kan alleen met accountsaldo betaald worden,
1 lot kost dan 2 cent of 2500 punten of 250 credits.

4 de prijzenpot bestaat uit

1ste prijs 1 miljoen linkspelhits minuut
2de prijs 1 miljoen bannerkliks minuut
3de prijs 1 miljoen klikfans minuut
4de prijs ricka17 als ref (webmaster winnice)
5de prijs amadee als ref (webmaster geldheuvel en advertentieklikkers)
6de prijs 250.000 klikfans minuut
7de prijs 100.000 linkspelhits reset naar keuze
8ste prijs 100.000 bannerkliks reset naar keuze
9de prijs 100.000 klikfans reset naar keuze
10de prijs 1mail naar alle leden+ 1 maand link en bannerpartner+1.000.000 bannerviews

Heeft u loten gekocht of gekregen met de veiling en u heeft niets gewonnen mag u via contact uw lotnummers doorgeven en dan krijgt u van mij een gelijk aantal loten voor de loterij op de site.

20.45 gaat de veiling online deze loopt dus tot 8-7 20.45, is de veiling afgelopen dan is er geen mogelijkheid meer om loten te kopen!


Met vriendelijke groet,
http://www.klikjeswereld.nl
janro1
10 Euro
10 Euro
Berichten: 289
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:10

Re: klikjeswereld support en discussie topic

Bericht door janro1 »

Beste Leden,

De komende tijd ga ik bezig om klikjeswereld te optimaliseren, dit houdt in dat er veranderingen
komen sommige in het voordeel van jullie sommige zullen ook nadelig kunnen zijn.

Alles komt op waarde op de site te staan, koop je dus linkspelhits voor 2 cent per 1000 komen deze ook op de site op niveau van 2 cent per 1000, met andere woorden er staan geen linkspellinken van mij meer boven met een lagere waarde.

Wil je meer unieke hits kun je nu dus ook hoger komen op mijn site, wil je 5 cent per 1000 betalen dan zet ik je link op het niveua van 5 cent per 1000.
Dit is via de site (nog) niet mogelijk, we gaan kijken of dit te realiseren is op de site.

Wil je nu hoger op de lijst kun je via contact een berichtje naar mij sturen,
dan plaats ik hem in het admin menu voor je.

Ik heb net de eerste aanpassing gedaan welke jullie ook kunnen zien,
alle linkspelhits kun je nu kopen voor 2 cent per 1000 ongeacht de resettijd.

Er gaan meer aanpassingen komen op de site onder andere in het wisselkantoor,
wil je dus nog van de huidige wisselkoersen gebruik maken wees er dan snel bij.
Sowieso gaat de wisselkoers van de credits binnenkort naar beneden.

Alles zal worden aangepast naar euro's alleen de klikbonus en misschien enkele linkspelen
vergoeden in credits, de punten gaan er dus helemaal af.

Wissel dus op tijd uw punten in!

Ik heb geen datum wanneer dit gaat gebeuren dus dit kan morgen zijn maar ook over een maand,
is afhankelijk van mijn vrije tijd en wanneer maik tijd heeft om een paar kleine aanpassingen te doen.
janro1
10 Euro
10 Euro
Berichten: 289
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:10

Re: klikjeswereld support en discussie topic

Bericht door janro1 »

Ik heb zojuist de linkspelen aangepast:

72uurlink --- €0,1100 / 1.000 hits
48uurlink --- 500,00 Credits / 1.000 hits
Daglink 1 --- €0,0300 / 1.000 hits
Daglink 2 --- 300,00 Credits / 1.000 hits
Daglink 3 --- 300,00 Credits / 1.000 hits
Uurlink 1 --- €0,0200 / 1.000 hits
Uurlink 2 --- €0,0150 / 1.000 hits
Uurlink 3 --- 200,00 Credits / 1.000 hits
Kwartierlink 1 --- €0,0100 / 1.000 hits
Kwartierlink 2 --- €0,0100 / 1.000 hits
Kwartierlink 3 --- €0,0100 / 1.000 hits
Minuutlink --- €0,0050 / 1.000 hits
Secondenlink --- €0,0040 / 1.000 hits
janro1
10 Euro
10 Euro
Berichten: 289
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:10

Re: klikjeswereld support en discussie topic

Bericht door janro1 »

Beste Leden,

Nu het linkspel volledig is aangepast heb ik alles wat ik al kan aanpassen inmiddels gedaan.

Je kunt nu ook bannerviews kopen met cashsaldo en de link en bannerpartner zijn sterk in prijs verlaagd, deze kosten nu nog maar 25 cent per maand.

Punten kopen heb ik op 0 gezet, dus kun je beter niet doen tenzij je de site wilt sponseren.

Credits kopen per telefoon heb ik verhoogd naar 10.000 per aankoop.

De uitbetalingsgrens staat nu op 5 euro.

De opties geld naar punten en credits naar punten zijn uit het wisselkantoor

De vergoedingen van de bannerkliks en de klikfans worden ook cash, maar hiervoor heb ik een kleine aanpassing nodig welke Maik moet relativeren, zodra dit gereed is pas ik de rest aan en gaat de wisselkoers van credits naar geld naar 2/1000 in het wisselkantoor dus zorg dat je je punten voor die tijd gebruikt hebt.
Plaats reactie