Knaakland support topic

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
Plaats reactie
Affilimedia

Knaakland support topic

Bericht door Affilimedia »

Beste allemaal,

Graag wil ik vanaf vandaag ook wat service kunnen brengen op dit forum. De mensen kennen mij mogelijk al wel (daarom dus bij voorbaat melding dat ik me niet wil mengen in discussies buiten deze topic) en zo niet dan even mijn voorstelrondje als webmaster van Knaakland.

WIE BEN IK
Ik ben Marco, eigenaar van de website Knaakland.nl en woon in De Bilt. Getrouwd (sinds 2013), 38 jaar en heb 2 kindjes (5 en 8) uit een eerdere relatie (niet getrouwde situatie en gestrand in 2009) en wonen regio Breda en zie ze helaas maar 1x per 2 weken het weekend. Naast dat ik Knaakland heb werk ik ook gewoon. Liever parttime maar omdat er toch wat kosten zijn privé werk ik tijdelijk fulltime. Dit zo even in een notendop zodat jullie een klein idee hebben wie ik ben.

WAT IS ER MIS IN HET SPAARPROGRAMMAWERELDJE?
Daar heb ik een enorme eigen mening over en dat is dat er teveel gesjoemeld wordt door mensen in dit wereldje en helaas de slechten hier ook te makkelijk hun kans in krijgen. Ik heb me daar jarenlang druk om gemaakt in de hoop dat dit zou bijdragen in een verbetering maar helaas.... Daarnaast is het wereldje ook behoorlijk grillig met name vanuit de adverteerderskant. Als WM wil ik maar 1 ding: overleven en minimaal een 25-jarige jubileum halen met Knaakland (we zijn nu 3 jaar onderweg).

WAT STAAT BIJ MIJ HOOG IN VAANDEL?
Betrouwbaarheid, eerlijkheid, openheid, transparantie, oplossingen bieden. Wie heeft daar baat bij? Mijn leden/deelnemers vooral maar uiteindelijk onder aan de streep ook ikzelf weer. Loyaliteit en een lang termijn samenwerken met mijn leden/deelnemers is voor mij een belangrijke issue. Ik heb pas succes als jullie tevreden zijn en alleen daarmee kan ik ook die 25 jaar gaan halen met de site.

VRAGEN OF WAT DAN OOK?
Natuurlijk bij voorkeur mailen via info @ knaakland.nl maar hier posten mag ook (liever zo min mogelijk PM'tjes).

Hopende dat jullie het fijn vinden wat meer over mij en Knaakland te weten en bij vragen dan verneem ik het graag!

Groetjes,


Marco
Affilimedia
http://www.knaakland.nl
AffilimediaBeginner
Laatst gewijzigd door Affilimedia op 14 okt 2014 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Affilimedia

Re: Knaakland support topic

Bericht door Affilimedia »

:) WEBSHOP KNAAKLAND :)

De nieuwe webshop van Knaakland gaat naar ik verwacht eind deze week eindelijk online. Er is heel hard aan gewerkt maar ook de komende dagen zullen alle adverteerders nog handmatig toegevoegd moeten worden (nu vandaag nog zo'n "kleine" 2000).

UITBETALINGEN:
Alle aanvragen zijn wat vroeger verwerkt. Echter een foutje gemaakt met de mailtemplate dat deelnemers een bol.com bon ontvangen. Dit is echter niet juist en had betrekking op aanvragen van andere deelnemers welke 5 Kroontjes hadden gespaard en derhalve een Bol.com bon ontvingen.

Zijn er vragen verneem ik het graag en dit ook liefst per voorkeur per mail naar info @ knaakland.nl. Alvast bedankt!

groetjes,


Marco
Affilimedia
http://www.knaakland.nl
Affilimedia

Re: Knaakland support topic

Bericht door Affilimedia »

:) BANNER KNAAKLAND 500X500 GEWIJZIGD :)

De banner van Knaakland.nl is vandaag gewijzigd. Promoot jij Knaakland.nl op je site of per mail met een 500x500 banner check dan graag even of deze op je site ook gewijzigd is.

De bannermateriaal is te vinden via de volgende pagina: http://www.knaakland.nl/pages/reflinks.php
earntoday
10 Cent
10 Cent
Berichten: 35
Lid geworden op: 12 apr 2014 16:47

Re: Knaakland support topic

Bericht door earntoday »

Marco,

Is aangepast! Mooie banner hoor :)

Groetjes,
Today Marketing B.V.

Onderdeel van Today Marketing B.V.:

Earntoday.nl
Kliktoday.nl
Affilimedia

Re: Knaakland support topic

Bericht door Affilimedia »

:) AANDELENSPEL APRIL :)

De eindstand van april 2014 staat nu op: http://www.knaakland.nl/pages/aandelenspeleindstand.php

De vergoedingen worden z.s.m. uitgekeerd.
Gebruikersavatar
Chanel
10 Euro
10 Euro
Berichten: 357
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:17

Re: Knaakland support topic

Bericht door Chanel »

BIJ EEN AANKOOP VIA KNAAKLAND:
Uitbetalingsaanvragen naar aanleiding van een aankoop worden ook direct na je aanvraag verwerkt. Op die manier worden leden sneller beloond voor hun aankopen via Knaakland.


Mail van Knaakland op 05-10-2014:
Bedankt voor je aankoop via Knaakland.nl.

Wij hebben je aanvraag (alvast) verwerkt. Controleer graag onderstaande gegevens of deze correct zijn:


Bedrag: Euro 15,00
Rekeningnummer: xxxxx
Uitbetaling bank: 5 oktober 2014


Aanvraag 15 euro op 15-09-2014 tot op heden nog niet mogen ontvangen (14-10-2014) helaas.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3948
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Knaakland support topic

Bericht door Christina »

@ Chanel:
Aanvraag 15 euro op 15-09-2014 tot op heden nog niet mogen ontvangen (14-10-2014) helaas.
Ga er maar van uit dat Knaakland zelf de vergoeding nog niet heeft gekregen binnen een maand.
Het duurt enige tijd voor een aankoop wordt goedgekeurd door een webshop, omdat je ook nog zou kunnen retourneren.
Dan moet de webshop nog gefactureerd worden door de affiliate en de betaling ontvangen.
Pas daarna komt de betaling binnen bij de gpt, in dit geval dus Knaakland.

De wm van Knaakland kennende gaat het helemaal goed komen hoor. :)
Gebruikersavatar
Chanel
10 Euro
10 Euro
Berichten: 357
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:17

Re: Knaakland support topic

Bericht door Chanel »

Weet ik Christina, dit zijn al "oude" aankopen, ik had pas nu aangevraagd,
maar ik bedoel alleen dat er staat als je aankopen doet via knaakland je dan binnen 5 dagen betaald wordt,
bij enquetes binnen 31 dagen en alleen klikken 3 maand.
Ik kreeg vorige week zondag al een mail dat ik betaald zou zijn, anderhalve week later heb ik het nog niet op mijn rekening.
Binnen 5 dagen als je via knaakland koopt klopt dus niet, ik wacht al een maand ;)
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3948
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Knaakland support topic

Bericht door Christina »

Chanel, ik weet toevallig dat de wm van Knaakland op dit moment veel tijd besteedt aan zijn vrouw, omdat zijn schoonvader heel kort geleden is overleden.

Als je een mail hebt gehad dat je betaald bent en je hebt het nog niet op je rekening, stuur dan gewoon even een mail via contact op Knaakland.
Het zou goed kunnen dat de betalingen de mist in zijn gegaan door het overlijden van zijn schoonvader.
Maar nogmaals, de wm van Knaakland is voor zover ik hem ken een eerlijk en betrouwbaar persoon.
En zeker een wm die er is voor zijn leden.
Affilimedia

Re: Knaakland support topic

Bericht door Affilimedia »

Kreeg toevallig seintje van je melding.

Chanel:

Mail mij graag even middels een pm met je accountnaam. Ik kan je niet vinden zo snel.

Momenteel wordt er gewerkt op Knaakland.nl en daardoor werkt mijn mail info@knaakland.nl mogelijk niet helemaal goed op dit moment.

Inderdaad nav overlijden schoonvader zijn er belangrijkere dingen voor me gekomen.

Maar snap het zelf ook niet want ik verwerk de uitbetaling op de bank en vervolgens dáárna stuur ik de mail naar het lid toe dat de betaling onderweg is. Geen idee waar dit nu fout is gegaan. Maar met je accountnaam kan ik het even nakijken!
Plaats reactie