AdverteerNice

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
sanne
20 Euro
20 Euro
Berichten: 584
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:50
Locatie: Kootstertille
Contacteer:

Re: AdverteerNice

Bericht door sanne »

Hallo,


Nieuwsbrief van vandaag, 25 Augustus 2015





Beste Leden,




VEILING


Geen Veiling op dit moment, er staan nog genoeg klikfans en banners. Volgende week even weer kijken.




MEDEDELING


- We zitten nu op 223 leden. Nog 27 leden erbij en de directe referral verdiensten gaan naar 8 % !

- Gelukkig staan er geen advertenties meer van MoneyPopper op AdverteerNice. Iedereen is zo verstandig geweest de linken te laten wijzigen. Het is denk ik iedereen wel duidelijk dat de linken van AdverteerNice niet gepromoot mogen worden met MoneyPopper.




BETAALD !


De volgende persoon is uitbetaald op AdverteerNice:

Jetty,

Jetty bedankt voor je inzet op de site.


Een drietal verhalen op welke manieren iemand verdient op AdverteerNice:

Suske5:

" Ik klik de Klikfans en Bannerkliks ongeveer om de 2 minuten wanneer ik thuis ben (ik klik dus heel veel :-) ),heb al mijn Linkspellen op rotatiesite's geplaatst en plaats ook een gedeelte van mijn centjes in de geld bubble. "

SintBernard:

" Ik kom vlug aan me uitbetaling omdat ik de linken vrij hoog heb staan en heb ook wat refs gekocht via de telefoon en paypal en zeker de bubbel helpt mee, zou de leden aanraden om mee te doen. "

Jetty:

" Mijn tip niet zo veel sites hebben stuk of vijf dan beginnen te klikken alle vijf en zo maak ik een rondje.Nog een tip ik gebruik de rotator van promotica. ".



Suske5, Peter en Jetty Bedankt voor deze Tips. Ik hoop dat andere leden hier hun voordeel mee kunnen doen.





EN DAN DIT !


*** Betalingen via Bank zijn ook mogelijk ! Uitbetalen vanaf € 5,00. Ook via Bank zullen de betalingen gedaan worden op Dinsdag.

*** Verdienen op AdverteerNice gaat sneller als je ook Referrals hebt en/ of als je aan Acties meedoet.

*** Nieuwe Acties voeg ik regelmatig toe. Het gaat niet zo snel als ik wil, maar ik ga door met zoeken naar geschikte voordelen en/ of verdiensten voor jullie.

*** Wisten jullie al dat bij Acties ook een aantal prima Onderzoeksbureaus staan waar je goed kunt verdienen ?



TIP VAN DE WEEK


MARKEtAGENT


Betaald snel via PayPal. Je verdiend door het maken van enquêtes en/ of door het werven van referrals..


Ik wens jullie goede verdiensten toe op AdverteerNice.


Met vriendelijke groet,


Roelfke Gouma

http://www.adverteernice.nl
Eigenaresse van :
It Flinterke-Onlineverdienen en The Long Way Home.
sanne
20 Euro
20 Euro
Berichten: 584
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:50
Locatie: Kootstertille
Contacteer:

Re: AdverteerNice

Bericht door sanne »

Beste Leden,



Morgen, maandag, rondom 12.30 uur zal ik de Klikbonus op € 0,02 zetten. Ze zal in ieder geval 24.00 uur zo blijven staan. Wanneer ik haar terugzet naar € 0,01 ????

U mag het beschouwen als een korte, heftige klikwedstrijd waarvan U altijd zeker bent dat U wint !

VEILING

De Veiling is afgelopen.



EN DAN DIT !


*** Betalingen via Bank zijn ook mogelijk ! Uitbetalen vanaf € 5,00. Ook via Bank zullen de betalingen gedaan worden op Dinsdag.

*** Verdienen op AdverteerNice gaat sneller als je ook Referrals hebt en/ of als je aan Acties meedoet.

*** Nieuwe Acties voeg ik regelmatig toe. Het gaat niet zo snel als ik wil, maar ik ga door met zoeken naar geschikte voordelen en/ of verdiensten voor jullie.

*** Wisten jullie al dat bij Acties ook een aantal prima Onderzoeksbureaus staan waar je goed kunt verdienen ?



TIP VAN DE WEEK


SURVEYSAVVY

Onderzoeksbureau met een uniek referral programma. U kunt kiezen op de site voor Engelstalig of Spaans. De onderzoeken worden wel in het Nederlands afgenomen.


Ik wens jullie goede verdiensten toe op AdverteerNice.





Met vriendelijke groet,





Roelfke Gouma

http://www.adverteernice.nl
Eigenaresse van :
It Flinterke-Onlineverdienen en The Long Way Home.
sanne
20 Euro
20 Euro
Berichten: 584
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:50
Locatie: Kootstertille
Contacteer:

Re: AdverteerNice

Bericht door sanne »

Beste Leden,



Donderdag, rondom 13.00 uur zal ik de Klikbonus op € 0,02 zetten. Ze zal in ieder geval op mijn verjaardag, 2 Oktober, de hele dag zo blijven staan. Na middernacht, op 3 Oktober, zet ik haar terug op 1 cent en als ik het vergeet zal het dus ergens Zaterdag overdag worden dat ik haar terug zet.

U mag het beschouwen als een korte, heftige klikwedstrijd waarvan U altijd zeker bent dat U wint !



Ik mag geen mails sturen met aanbiedingen/ akties aangezien ik daarvoor niet het juiste account heb bij de affiliate. U kunt echter op AdverteerNice zelf terecht, links in het menu " Acties!!! ", en daar staan meerdere goede aanbiedingen en CashBack- mogelijkheden.

Ik ben bezig met een andere affiliate waar het juist wel mogelijk is om mails te zenden met aanbiedingen.



Veiling.

Er is geen veiling actief.



Mededeling.

- We blijven een beetje steken rondom de 225 leden.

-De directe referral verdiensten gaan naar 8 % ! zodra we op 250 leden zitten en bij 500 leden naar 10%.



Betaald.

De volgende personen zijn betaald door AdverteerNice:

Moneymaker,

Petervanoers,

Klikkonijn en

Denkertje2000.

Allemaal bedankt voor uw inzet op de site.


Een tweetal verhalen op welke manieren iemand verdient op AdverteerNice:

Suske5:

" Ik klik de Klikfans en Bannerkliks ongeveer om de 2 minuten wanneer ik thuis ben (ik klik dus heel veel :-) ),heb al mijn Linkspellen op rotatiesite's geplaatst en plaats ook een gedeelte van mijn centjes in de geld bubble. "

SintBernard:

" Ik kom vlug aan me uitbetaling omdat ik de linken vrij hoog heb staan en heb ook wat refs gekocht via de telefoon en paypal en zeker de bubbel helpt mee, zou de leden aanraden om mee te doen. "



Suske5 en Peter Bedankt voor deze Tips. Ik hoop dat andere leden hier hun voordeel mee kunnen doen. Wilt U ook Uw verhaal vertellen dan kunt U mij mailen: adverteernice@gmail.com.



En dan Dit...

*** Betalingen via Bank zijn ook mogelijk ! Uitbetalen vanaf € 5,00. Ook via Bank zullen de betalingen gedaan worden op Dinsdag.

*** Verdienen op AdverteerNice gaat sneller als je ook Referrals hebt en/ of als je aan Acties meedoet.

*** Nieuwe Acties voeg ik regelmatig toe. Het gaat niet zo snel als ik wil, maar ik ga door met zoeken naar geschikte voordelen en/ of verdiensten voor jullie.

*** Wisten jullie al dat bij Acties ook een aantal prima Onderzoeksbureaus staan waar je goed kunt verdienen ?



Tip van de Week.

Aanbiedingen bij webshops

EuroClix heeft veel te bieden. Ze geeft cashback bij aankopen, ze heeft PanelClix waar je goed kunt verdienen met het invullen van onderzoeken en onder de kop Extra Clix verdienen kun je o.a. meedoen aan LuckyClix, SportClix en LotteryClix. Wordt je lid via deze link dan krijg je van mij € 0,50 in je account nadat je goedgekeurd bent als lid. Via contact op AdverteerNice kunt U me op de hoogte stellen van uw aanmelding.






Ik wens jullie goede verdiensten toe op AdverteerNice.


Met vriendelijke groet,


Roelfke Gouma

http://www.adverteernice.nl
Eigenaresse van :
It Flinterke-Onlineverdienen en The Long Way Home.
sanne
20 Euro
20 Euro
Berichten: 584
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:50
Locatie: Kootstertille
Contacteer:

Re: AdverteerNice

Bericht door sanne »

Hallo Allemaal,



De Klikbonus zet ik 2 cent zodra ik goed op AdverteerNice kan komen.

Ze zijn bezig met updates.

Excuses voor de vertraging.
Eigenaresse van :
It Flinterke-Onlineverdienen en The Long Way Home.
sanne
20 Euro
20 Euro
Berichten: 584
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:50
Locatie: Kootstertille
Contacteer:

Re: AdverteerNice

Bericht door sanne »

Hallo Allemaal,


De Klikbonus staat op 2 cent.

Veel plezier !
Eigenaresse van :
It Flinterke-Onlineverdienen en The Long Way Home.
sanne
20 Euro
20 Euro
Berichten: 584
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:50
Locatie: Kootstertille
Contacteer:

Re: AdverteerNice

Bericht door sanne »

Beste Leden,


Vrijdag, rondom 13.00 uur zal ik de Klikbonus op € 0,02 zetten. Ze zal in ieder geval 24.00 uur zo blijven staan.

U mag het beschouwen als een korte, heftige klikwedstrijd waarvan U altijd zeker bent dat U wint !

Er staan weinig Acties op de site. Alle linken verwezen naar ManyStores. Ik heb ze verwijderd en een mail gestuurd naar Daisycon met de vraag wat er aan de hand is. Tot nu toe heb ik geen antwoord gekregen.


***NIEUW!!*** Ik verstuur van Maandag tot en met Zaterdag elke dag een Mail sturen met een prima aanbieding. De meeste aanbiedingen komen ook op de site te staan onder ACTIES. Niet alle mails geven een vergoeding, omdat het niet is toegestaan. Kijk elke dag even op de Site, want een tweetal aanbieders vernieuwen elke dag hun aanbieding.

Veiling.

Binnenkort zal er weer een veiling starten.

Mededeling.

- We zitten nu op 230 leden..

-De directe referral verdiensten gaan naar 8 % ! zodra we op 250 leden zitten en bij 500 leden naar 10%.

Betaald.

De volgende persoon is betaald door AdverteerNice:

RinusMartinus.

Bedankt voor uw inzet op de site.


Een tweetal verhalen op welke manieren iemand verdient op AdverteerNice, de bijdrage van SintBernard is aangepast en dus nieuw:

Suske5:

" Ik klik de Klikfans en Bannerkliks ongeveer om de 2 minuten wanneer ik thuis ben (ik klik dus heel veel :-) ),heb al mijn Linkspellen op rotatiesite's geplaatst en plaats ook een gedeelte van mijn centjes in de geld bubble. "

SintBernard:

" nu weer een uitbetaling op de site.zou leden aanraden hun linken iets hoger te zetten.heb ze zelf ook iets hoger dan andere staan,raad de leden aan lekker mee te doen met de bubbel,geen hoge inzet alhier,dus een leuke bubbel. probeer is :PP"

Suske5 en Peter Bedankt voor deze Tips. Ik hoop dat andere leden hier hun voordeel mee kunnen doen. Wilt U ook Uw verhaal vertellen dan kunt U mij mailen: adverteernice@gmail.com.

En dan Dit...

*** Betalingen via Bank zijn ook mogelijk ! Uitbetalen vanaf € 5,00. Ook via Bank zullen de betalingen gedaan worden op Dinsdag.

*** Verdienen op AdverteerNice gaat sneller als je ook Referrals hebt en/ of als je aan Acties meedoet.

*** Nieuwe aanbieders*** op de site onder ACTIES, elke dag hebben zij nieuwe aanbiedingen !! Kijk dus elke dag op de Site, onder Acties, wat ze die dag voor een koopje hebben.

*** Wisten jullie al dat bij Acties ook een aantal prima Onderzoeksbureaus staan waar je goed kunt verdienen ?.


Ik wens jullie goede verdiensten toe op AdverteerNice.

Met vriendelijke groet,

Roelfke Gouma
Eigenaresse van :
It Flinterke-Onlineverdienen en The Long Way Home.
sanne
20 Euro
20 Euro
Berichten: 584
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:50
Locatie: Kootstertille
Contacteer:

Re: AdverteerNice

Bericht door sanne »

Beste Leden,

Mijn excuses. Ik heb afgelopen vrijdag te laat de Klikbonus op 2 cent gezet. Ik kan wel uitleggen waardoor dat kwam, maar daar heeft u niets aan. Ik heb de Klikbonus als compensatie langer op 2 cent laten staan, ongeveer tot 23.00 uur op Zaterdag.

Met de Site gaat het goed, elke week kan ik mensen betalen. Wat echter beter kan zijn de inkomsten voor de Site, zodat ik iedereen kan blijven betalen. Als u een actie ziet die voordelig is voor u, doe dan mee of bied op de veiling. U helpt hiermee de Site gezond te houden !

Donderdag, rondom 15.00 uur zal ik de Klikbonus op € 0,02 zetten. Ze zal in ieder geval 24.00 uur zo blijven staan.

U mag het beschouwen als een korte, heftige klikwedstrijd waarvan U altijd zeker bent dat U wint !

Er staan weinig Acties op de site. Alle linken verwezen naar ManyStores. Ik heb ze verwijderd en een mail gestuurd naar Daisycon met de vraag wat er aan de hand is. Tot nu toe heb ik geen antwoord gekregen. Ik zal zo meteen maar even bellen.
***NIEUW!!*** Ik verstuur van Maandag tot en met Zaterdag elke dag een Mail met een prima aanbieding. De meeste aanbiedingen komen ook op de site te staan onder ACTIES. Niet alle mails geven een vergoeding, omdat het niet is toegestaan. Kijk elke dag op de Site, want een tweetal aanbieders, vernieuwen elke dag hun aanbieding.

Veiling.

De vorige veiling is nog steeds niet afgerond, 2 mensen hebben nog niet betaald. Vandaag heb ik ze persoonlijk aangeschreven, i.p.v dat ik voor de 4e keer de automatische mail heb gestuurd. Zodra alles is afgerond zal ik een nieuwe veiling starten.

Mededeling.
- We zitten nu op 239 leden..
-De directe referral verdiensten gaan naar 8 % ! zodra we op 250 leden zitten en bij 500 leden naar 10%.

Betaald.

De volgende personen zijn betaald door AdverteerNice:
Moneybugs,
Hypixel,
Mervin159,
Wirins,
Walterthu en
Klikkonijn
Bedankt voor uw inzet op de site.

Een tweetal verhalen op welke manier iemand verdient op AdverteerNice, de bijdrage van SintBernard is aangepast en dus nieuw:
SintBernard:
" nu weer een uitbetaling op de site. zou leden aanraden hun linken iets hoger te zetten. heb ze zelf ook iets hoger dan andere staan,raad de leden aan lekker mee te doen met de bubbel, geen hoge inzet alhier, dus een leuke bubbel. probeer is :PP"
Suske5:
" Ik klik de Klikfans en Bannerkliks ongeveer om de 2 minuten wanneer ik thuis ben (ik klik dus heel veel :-) ), heb al mijn Linkspellen op rotatiesite's geplaatst en plaats ook een gedeelte van mijn centjes in de geld bubble."

Suske5 en Peter Bedankt voor deze Tips. Ik hoop dat andere leden hier hun voordeel mee kunnen doen. Wilt U ook Uw verhaal vertellen dan kunt U mij mailen: adverteernice@gmail.com.

En dan Dit...

*** Betalingen via Bank zijn ook mogelijk ! Uitbetalen vanaf € 5,00. Ook via Bank zullen de betalingen gedaan worden op Dinsdag.
*** Verdienen op AdverteerNice gaat sneller als je ook Referrals hebt en/ of als je aan Acties meedoet.
*** Nieuwe aanbieders*** op de site onder ACTIES, elke dag hebben zij nieuwe aanbiedingen !! Kijk dus elke dag op de Site, onder Acties, wat ze die dag voor een koopje hebben.
*** Wisten jullie al dat bij Acties ook een aantal prima Onderzoeksbureaus staan waar je goed kunt verdienen ?

Tip van de Week.

Ik wens jullie goede verdiensten toe op AdverteerNice.

Met vriendelijke groet,

Roelfke Gouma
Eigenaresse van :
It Flinterke-Onlineverdienen en The Long Way Home.
sanne
20 Euro
20 Euro
Berichten: 584
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:50
Locatie: Kootstertille
Contacteer:

Re: AdverteerNice

Bericht door sanne »

Hallo Allemaal,

Ondertussen staan er veel acties op de site, heb een 4 uren over gedaan om alles te plaatsen.

Probleem is dus opgelost!!
Eigenaresse van :
It Flinterke-Onlineverdienen en The Long Way Home.
sanne
20 Euro
20 Euro
Berichten: 584
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:50
Locatie: Kootstertille
Contacteer:

Re: AdverteerNice

Bericht door sanne »

Beste Leden,

De directe referral verdiensten staan nu op 8%. We hebben 250 leden ! Nu op naar de 500 en 10%.
---------
Als u een actie ziet die voordelig is voor u, doe dan mee of bied op de veiling. U helpt hiermee de Site gezond te houden !
---------
Ik verstuur van Maandag tot en met Zaterdag elke dag een Mail met een prima aanbieding. De meeste aanbiedingen komen ook op de site te staan onder ACTIES. Niet alle mails geven een vergoeding, omdat het niet is toegestaan. Kijk elke dag op de Site, want een drietal aanbieders, CLICKTOBUY.NL , ____DAGACTIE.NL____ en NONSTOPDEALS.nl vernieuwen elke dag hun aanbieding.

Klikbonus
De Klikbonus staat sinds Donderdag 12-11 op 2 cent.
Veiling.
Komende Maandag 30 November zal er een nieuwe Veiling starten. Er wordt erg goed geklikt op de site, dus grijp volgende week je kans op goedkope klikfans.
Mededeling.
- We zitten nu op 251 leden.
-De directe referral verdiensten gaan naar 10 % ! zodra we op 500 leden zitten.
Betaald.
De volgende personen zijn betaald door AdverteerNice:
Janro1,
Hypixel,
Johan67,
Suske5,
Marjakat en
Klikkonijn.
Bedankt voor uw inzet op de site.

Een tweetal verhalen op welke manieren iemand verdient op AdverteerNice, de bijdrage van SintBernard is aangepast en dus nieuw:
SintBernard:
" nu weer een uitbetaling op de site. zou leden aanraden hun linken iets hoger te zetten. heb ze zelf ook iets hoger dan andere staan,raad de leden aan lekker mee te doen met de bubbel, geen hoge inzet alhier, dus een leuke bubbel. probeer is :PP"
Suske5:
" Ik klik de Klikfans en Bannerkliks ongeveer om de 2 minuten wanneer ik thuis ben (ik klik dus heel veel :-) ), heb al mijn Linkspellen op rotatiesite's geplaatst en plaats ook een gedeelte van mijn centjes in de geld bubble."
Suske5 en Peter Bedankt voor deze Tips. Ik hoop dat andere leden hier hun voordeel mee kunnen doen. Wilt U ook Uw verhaal vertellen dan kunt U mij mailen: adverteernice@gmail.com.
En dan Dit...
Betalingen via Bank zijn ook mogelijk ! Uitbetalen vanaf € 5,00. Ook via Bank zullen de betalingen gedaan worden op Dinsdag.
---------
Verdienen op AdverteerNice gaat sneller als je ook Referrals hebt en/ of als je aan Acties meedoet.
---------
Wisten jullie dat je Referrals en Saldo kunt kopen via de telefoon
---------
Nieuwe aanbieders*** op de site onder ACTIES, elke dag hebben zij nieuwe aanbiedingen !! Kijk dus elke dag op de Site, onder Acties, wat ze die dag voor een koopje hebben.
---------
Wisten jullie al dat bij Acties ook een aantal prima Onderzoeksbureaus staan waar je goed kunt verdienen ?
---------
Het aantal Acties is verder uitgebreidt. Nog meer scrollen om bij de Dagacties te komen :))
Tip van de Week.

Onderzoeksbureau, vul onderzoeken in en verdien € 0,10 per vraag. Betaald automatisch 2 x per jaar.

Ik wens jullie goede verdiensten toe op AdverteerNice.
Met vriendelijke groet,
Roelfke Gouma
Eigenaresse van :
It Flinterke-Onlineverdienen en The Long Way Home.
sanne
20 Euro
20 Euro
Berichten: 584
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:50
Locatie: Kootstertille
Contacteer:

Re: AdverteerNice

Bericht door sanne »

Beste mensen,


Tot nu toe heb ik nog niet van me laten horen. Wist en weet ook niet wat ik moet zeggen.

Ik kan alleen hopen dat ik op een gegeven moment weer bij de gegevens van AdNice kan, zodat ik in ieder de saldi van iedereen weet.

Mijn gedachten gaan nu twee kanten uit of ik vind een website zodat ik kan doorgaan met een nieuwe/ andere site of ik stop er gewoon mee.

Ik beide gevallen zal ik proberen om in ieder geval ieders saldo over te zetten of iedereen betalen.

Vraag aan verschillende webmeesters, mocht ik nog ergens oude banners, linkspelhits en klikfans hebben staan willen jullie die dan wijzigen voor mij ?

vvor linkspelhits en klikfans: Tank foar it Klikje! http://www.superrotator.nl/klik_algemeen.php?user=4107

voor Banners: http://www.superrotator.nl/klik_algemeen.php?user=4107
http://www.bannermaken.nl/banners/8196d ... e29a3a.png


Goed weekend allemaal.

Roelfke
Eigenaresse van :
It Flinterke-Onlineverdienen en The Long Way Home.
Plaats reactie