DALUDIDA SUPPORT

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
Plaats reactie
mamajo64
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 jan 2014 16:33

DALUDIDA SUPPORT

Bericht door mamajo64 »

Het support topic voor Daludida

Ik Jolanda, ben de webmaster van Daludida welke ik sinds oktober 2009 uit een zeer slechte positie heb gehaald en nu met succes laat floreren.

Op Daludida zit je niet vast aan allerlei regels en restricties zoals account score , daar ga ik ook niet aan beginnen .
Bij Daludida wordt je als je € 10,00 hebt gespaard altijd uit betaald, indien mogelijk binnen 30 dagen tot max 60 dagen (afhankelijk van de inkomsten)

De paar regels die er zijn zijn simpel :

* Een juist ingevuld profiel is essentieel en dient juist te zijn ingevuld,
dus je vult in en vinkt aan wat je echt interesseert (niet plomp verloren alles), of je man of vrouw bent,een correcte personalia en niet te vergeten de juiste bank gegevens.

* Cheaten is uit den boze ! Als ik tot die ontdekking kom wordt je zonder pardon van Daludida gezet ongeacht het saldo.

* Webmasters die lid zijn van Daludida worden max 2 x per jaar uitbetaald

Verdienen is ook simpel

Leden bepalen zelf hoe snel of langzaam dat gaat .
De 1 kiest voor alleen linkspel promotie , een ander klikt alleen mails, weer anderen kiezen voor ledenwerving en de toppers voor Daludida kopen producten via het advertentie materiaal dat wordt aangeboden in de mail of op de site van Daludida.
Een ieder is daar vrij in.

Voor klachten,problemen,vragen en ideeën kun je het contact formulier van Daludida invullen of even een berichtje sturen op Facebook
https://www.facebook.com/Daludida-526372174167731/
Een bericht achterlaten op dit topic is ook prima hoewel een antwoord sneller wordt verkregen op Facebook.
Liken is gewenst ;) maar niet verplicht

Ik wens de huidige en nieuw te komen leden veel spaar plezier toe !
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2294
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: DALUDIDA SUPPORT

Bericht door willy »

Wat is de eigenlijke echte minimum tijd om in te loggen en als actief te worden beschoud

Iemand mailde me die maandelijks min. een maal inlogd maar toch is haar account verdwenen ?

Hoe dit op te lossen ?
mamajo64
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 jan 2014 16:33

Re: DALUDIDA SUPPORT

Bericht door mamajo64 »

willy schreef:Wat is de eigenlijke echte minimum tijd om in te loggen en als actief te worden beschoud

Iemand mailde me die maandelijks min. een maal inlogd maar toch is haar account verdwenen ?

Hoe dit op te lossen ?
Inactieve leden zijn leden die langer dan 60 dagen geen activiteit hebben getoond ,
wellicht heeft de "iemand "waar je het over hebt het toch een keer vergeten om op tijd in te loggen.
1 maal per maand inloggen is al zo weinig , dat het makkelijk kan verwateren, de tijd sneller verstrijkt dan gedacht en dan is ineens je account weg.

Bij het verwijderen van een account gaan alle gegevens verloren en is dus niet meer te herstellen.
Ik denk dat dit probleem het meest voorkomt bij leden die alleen het linkspel promoten.

Regelmatig inloggen (op een vaste dag bijvoorbeeld elke maandag ) en/of een mail aanklikken lijkt mij de oplossing.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2294
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: DALUDIDA SUPPORT

Bericht door willy »

Ikzelf ben geen lid door omstandigheden

Maar wij loggen min tweemaal per maand in om de scores bij te houden
Dus 4 maal vergeten op twee maand ? stug

Maar ok, geen probleem verder, heeft ze andere site erbij genomen omdat ze ook tweemaal per maand wel mails gaat klikken op de sites
Plaats reactie