Arola-Clicks.com Support

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
Gesloten
Ashley43
2 Euro
2 Euro
Berichten: 219
Lid geworden op: 28 dec 2014 18:57

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Ashley43 »

je kan ook niet eens een nieuwe uitbetaling aanvragen dit staat er
U heeft nog een uitbetalingaanvraag openstaan dus kunt geen nieuwe betaling aanvragen.
als je pc gecrasht is moet dat toch ook weg zijn lijk mij
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door willy »

Niuewe mailgezien van de site en makicom heeft er niets mee te maken dat bestanden van aanvragen weg zijn

dus schuld bij de wm ??
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door corinasjunk »

En als de inactieve, maanden op hun betalingen wachtende leden nou even niet op tijd inloggen... dan komt de uitbetalingsaanvraag te vervallen en wordt de rest vast eerder uitbetaald. Welk mankement zal er dan weer zijn?
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Christina »

Het gaat hierbij om de volgende mail:
Beste Leden,

Op dit moment zijn er een flink aantal leden die al langer dan 30 dagen niet hebben ingelogd.

Aanstaande zondag 6 mei 2018 rond 12;00 uur gaan wij ons ledenbestand opschonen.

Wat betekend dit voor jou als je langer dan 30 dagen niet hebt ingelogd; je account wordt verwijderd en eventuele openstaande aanvragen tot uitbetaling zullen worden verwijderd c.q. afgekeurd. Dus, log in ieder geval nog even in voor a.s. zondag als je lid wilt blijven van Arola-Clicks.com

En dan nog even dit; in de mail van afgelopen week waarin ik aangaf dat ik een aantal gegevens van jullie kwijt was heb ik onterecht de schuld hiervoor mede bij de host Makicom neergelegd.

Dit was onterecht en ik heb hen hiervoor mijn oprechte excuses aangeboden. Het is nooit mijn bedoeling geweest om Makicom op wat voor manier dan ook in diskrediet te brengen!


Het zou mooi geweest zijn als de wm ook hier openlijk zijn onterechte beschuldiging aan het adres van Makicom had erkend.
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Arola-Clicks »

@allen

In een ledenmail van afgelopen week gaf ik aan dat ik een aantal gegevens van jullie kwijt was en daar heb ik onterecht de schuld hiervoor mede bij de host Makicom neergelegd.

Dit was onterecht en ik heb hen hiervoor mijn oprechte excuses aangeboden. Het is nooit mijn bedoeling geweest om Makicom op wat voor manier dan ook in diskrediet te brengen!
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Arola-Clicks »

@allen

Arola-Clicks is over naar https

Voor inloggen moet je nu dus naar https://www.arola-clicks.com
De links die je nog in het linkspel hebt staan werken vooralsnog gewoon.Dit geldt ook voor de klikfans.
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door willy »

Is er een mogelijkheid te vernemen hoe het staat met de uitbetalingen en tot welke datum de aanvragen zijn verwerkt

Ik heb aanvragen op uw beide sites openstaan sinds 2 december 20 1 7
Nelly
10 Euro
10 Euro
Berichten: 298
Lid geworden op: 17 jan 2014 14:44

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Nelly »

Beetje geduld Willy :swing
Ik wacht al vanaf 6 november

Groetjesss
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door willy »

OK, bedankt

Benieuwd hoelang de oudste aanvraag dan openstaat ?
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1773
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door olifant »

op spaar5euro, zelfde wm als arola is mijn aanvraag
van 25 oktober 2017
Gesloten