Arola-Clicks.com Support

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
Gesloten
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Arola-Clicks »

ter info aan allen:

Op vrijdag 1 november a.s. gaat onze uitbetaalpagina weer open.
Iedereen kan dan weer gewoon een uitbetaling aanvragen en deze zal dan ook netjes worden uitbetaald.
Op 6 december stopt Arola-Clicks.com met bestaan. Tot 1 december kunnen jullie nog uitbetaalaanvragen indienen.
Daarna NIET meer en aanvragen, ingediend na 1 december worden geweigerd!
Op 1 november zullen alle linkspellen wat betreft vergoeding op nul worden gezet dus hou hier rekening mee in jullie rotators!
Uitbetalingen worden alleen gedaan via PayPal dus zorg ervoor dat je PayPal adres goed staat ingevuld in je profiel!
Ook zullen op 1 november de waardes van het wisslkantoor en de klikfans naar beneden worden worden aangepast. Hierover krijg je de komende week nog een mail.
Ik dank jullie allemaal voor het vertrouwen wat jullie de afgelopen jaren in Arola-Clicks.com hebben gehad.
Dit besluit doet mij echt pijn maar ja, het is niet anders helaas....
Spaar5Euro.nl blijft vooralsnog gewoon bestaan maar ook daar gaat de uitbetaalpagina binnenkort weer open en nog openstaande aanvragen zullen, voordat de uitbetaalpagina daar weer opengaat, netjes worden uitbetaald/verwerkt.
Fijn weekend!
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door willy »

Vraagje : zal men het volledige saldo kunnen aanvragen op arola ?
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Arola-Clicks »

@willy

Iedereen kan zijn/haar volledig saldo aanvragen. Als het maar gebeurd voor 1 december zoals duidelijk in de mail is aangegeven!
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door willy »

ok, bedankt
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door willy »

pagina, open zoals hier gezegd en gemeldt werd :-)

aanvraag ingediend van 10 euro (max. dat kan)
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Arola-Clicks »

Een ieder mag op dit moment blij zijn dat ik uberhaubt probeer om alles zo netjes mogelijk af te handelen.
Iedereen heeft een maand de tijd om te klikken en punten te verdienen, en wie weet, als alles loopt zoals ik hoop worden de regels aangepast zodat een ieder zoveel mogelijk kan aanvragen en netje uitbetaald krijgt.

Iedereen weet het weer beter zoals altijd, men mag blij zijn dat ik het op deze manier doe en niet gewoon met de noorderzon ben vertrokken!
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door willy »

dat laatste klopt, maar dan sluit ook spaar5euro vrees ik :-)

maar ik heb nu aangevraagd en moet nog een aanvraag indienen, op zich niets mis mee, maar ik moet wel nogmaals 10.000 kliks gaan doen op arola ?

dat zijn veel kliks voor actief te zijn binnen een maand

maar we zien het nog wel denk ik hoe het loopt
Ashley43
2 Euro
2 Euro
Berichten: 219
Lid geworden op: 28 dec 2014 18:57

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Ashley43 »

Ik heb aan Ben gevraagd over activiteitspunten die heb ik destijds ook ingewisselt misschien andere leden nog dan had die dat ook niet op de site moeten zetten bij adverteer


nu moet je 5000 punten hebben voor een uitbetaling
kreeg dit als antw terug

Activiteitspunten wisselen is een keuze die je zelf hebt gemaakt. Ik ga hier dan ook niet verder op in! Ik ben in de mail duidelijk genoeg en daar moet je het mee doen! Je mag blij zijn dat ik nog uitbetaal en de site niet gewoon op zwart gooi zoals velen al gedaan hebben maar netjes iedereen uitbetaal!!

Ik had ook gewoon met de noorderzon kunnen vertrekken!



EINDE DISCUSSIE!!
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Arola-Clicks »

@willy,

Wat een vertrouwen weer! Waar lees jij dat spaar5euro stopt? Wie zegt dat Spaar5euro stopt? Wat een insinuaties weer! Spaar5euro gaat minimaal nog 1 jaar door, de hosting hiervoor is zelfs al zo goed als betaald!

@Ashley
De site maakt al bijna een jaar gebruik van het feit dat er actief geklikt moet worden om een uitbetaling te kunnen aanvragen! Hiervan is destijds een ieder netjes via een ledenmail van op de hoogte gesteld!
Nu is er geld te halen en wordt er volop met modder gegooid en ik ben zelfs al een paar keer bedreigt door leden omdat de uitbetaal pagina gesloten was!

Nogmaals, ik doe mijn uiterste best om het een ieder naar zijn zin te maken maar, mijn naam is Ben en geen Dagobert Duck!
Ik hoop dan ook dat een ieder mij op een fatsoenlijke manier de kans geeft om Arola-Clicks.com zo netjes mogelijk af te sluiten!
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1773
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door olifant »

@ ashley

adverteerpunten en activiteitspunten zijn 2 verschillende soorten punten
adveerterpunten kan je inwisselen voor ads via de adverteerpagina
activiteitspunten kan je niet inwisselen voor ads, die zijn enkel te gebruiken voor je uitbetaling

denk dus dat jij het over adverteerpunten hebt
Gesloten