Arola-Clicks.com Support

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
Gesloten
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: arola-clicks

Bericht door Arola-Clicks »

@Judith2067

Wat je zegt klopt helemaal! Je naam verschijnt pas in de uitbetaallijst nadat je een uitbetaling hebt ontvangen. Als jij mij, voordat je je account had opgezegd, even een mail had gestuurd, dan had ik je dit kunnen uitleggen. By the way, morgen, zaterdag 2 juli worden er weer uitbetalingen gedaan en ook die van jou zit daar dan gewoon bij!!
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Judith2067
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 jun 2016 14:33

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Judith2067 »

Ondanks de verwachting dat de betalingsopdracht gepubliceerd is, ja wel, de € 2,50 minus de administratiekosten wegens bankbetaling, 10%, is de € 2,25 ontvangen. Als je de FAQ leest wordt er wel gezegd: betaling per PayPal of bank, maar er wordt niet gesproken over adm.kosten adaar, alleen op het effectieve uitbetaalscherm. Helder? Nee. De opzegging blijft van kracht, immers, 2 keer de telefoon neerleggen + e mails met taalfouten (GROOTTE schrijf je trouwens in deze context als grote) was voor mijn partner iets wat de deur dicht deed. Anders gezegd: Klantvriendelijkheidscijfer een 1. Advies aan nieuwkomers? Bezint eer ge begint.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door corinasjunk »

Bij veel sites staat in de FAQ ook niet als er bij paypal kosten worden ingehouden, dus wat dat betreft is het altijd maar afwachten, dat ligt echt niet alleen aan Arola-Clicks.
Waarom zou je eigenlijk geen paypal aanmaken, daar kun je net zo goed mee betalen en net zo makkelijk naar je bankrekening overmaken, heb je toch weer je kwartje (of nee, ik moet natuurlijk 10% zeggen, dan lijkt het meer) in je eigen zakken.

En o ja, je zegt je account mede op omdat een webmaster een taalfoutje maakt? Ik dacht dat ik een taalnazi was...
Als dat voor mij een reden was om mijn account op te zeggen was ik ondertussen nergens meer lid... :o
Judith2067
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 jun 2016 14:33

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Judith2067 »

Als de webmaster eerst zelf de telefoon erop gooit, daarna een vrouw (zijn vrouw?), dan een drietal beslist onvriendelijke mails, tja dat noemde ik eerst maar niet maar als ik, partner van, beschuldigd wordt van een GROOTTE B*K, terwijl zijn voorwaarden niet kloppen, tja ..........
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Arola-Clicks »

@Judith2067

De voorwaarden kloppen prima. Die grootte B*K was er wel degelijk en daar neem ik GEEN genoegen mee, van niemand niet. En onvriendelijke mails, tja het is maar net wat je onvriendelijk noemt, ze waren overduidelijk en eerlijk maar ja, wie de waarheid niet verdragen kan......

@corinasjunk

Ik heb "Mevrouw" er meerdere malen op gewezen dat het aanmaken van een PayPal account gratis is en bijna alle GPT-sites hier gebruik van maken. Dit wordt dus nog lastig voor "Mevrouw" als ze bij anderen een uitbetaling gaat uitvragen!!

Dames en Heren Webmasters, u bent bij deze gewaarschuwd.

En nu weer gewoon on topic denk ik :swing
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Judith2067
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 jun 2016 14:33

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Judith2067 »

Laatste bericht Als een jurist in opleiding, eerste jaars, naar de voorwaarden kijkt, heeft die al in één minuut door dat er niets van klopt, dat één. Twee, mijnheer A. inderdaad de waarheid moest gezegd worden, dat heb ik ook gedaan, alleen daar wilt u niets van weten. Drie: om iedereen maar te verplichten om een PayPal te openen vind ik niet van deze tijd, straks gaat u nog in schelpen of gebakken lucht uitbelaten. Tot slot vier: Ik ken geen enkele site die € 0,25 rekent voor een uitbetaling. Toekomstige klikkers: Opgelet! En nu weer gewoon on topic denk ik.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Christina »

@ Arola-Clicks:

Bankkosten worden volgens mij alleen in rekening gebracht bij een zakelijke rekening.

Er is zo ver ik weet geen KvK inschrijving, dus zal er ook geen zakelijke rekening zijn.
Vanwaar dan die bankkosten?



@ Judith2067:

Niemand verplicht je om PayPal te nemen, het wordt alleen geadviseerd!
PayPal is wel degelijk van deze tijd en wordt wereldwijd gebruikt in het betalingsverkeer.
Judith2067
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 27 jun 2016 14:33

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Judith2067 »

Kijk op de uitbetaal afdeling van deze site. Daar staat dat er € 0,25 voor een bankbetaling wordt ingehouden. Ik heb overigens ween email waarin dit door arola wordt gesteld dat het hem € 0,25 per betaling kost, dus ........
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Christina »

@ Judith:

Het heeft geen zin dit steeds weer te herhalen.
Je hebt je zegje gedaan.
Mijn reactie naar jou ging over PayPal.


De vraag over de bankkosten had ik aan Arola-Clicks gesteld.
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Arola-Clicks »

@Christina

Volgens mij maakt iedereen, zowel zakelijk als privé, kosten voor het overmaken van betalingen. Deze worden althans bij mij per kwartaal in rekening gebracht, zowel voor pas gebruik als ook voor betalingen.

Bij PayPal kunnen wij zelf beslissen of we kosten in rekening brengen, als we betalingen doen naar vrienden zijn er geen kosten, dat weet iedere Paypal gebruiker.
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Gesloten