Arola-Clicks.com Support

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
Gesloten
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Christina »

@Arola-Clicks:

Dan zou je die kosten in de faq moeten zetten.

Nu komt men er pas achter bij het aanvragen van een uitbetaling als ik me niet vergis.
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Arola-Clicks »

Eindelijk is de uitslag van de referralwedstrijd bekend!

Hieronder de eindstand.

Allemaal van harte gefeliciteerd met je prijs.

Deze is inmiddels aan je account toegevoegd.

mervin159 16

wirins 8

rhuntjens 8

hypixel 5

ricka17 4

Geertjan 1

Schatteboutje 1

linkgeld.nl 1

Nondedzjuke 1

mayaclicks 1

neptunes 1

gerritjelsma 1

Je kunt de uitslag op de site eventueel nog even nakijken op de Referralwedstrijdpagina.
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
barry87
50 Cent
50 Cent
Berichten: 70
Lid geworden op: 28 nov 2016 14:27

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door barry87 »

Iemand enig idee hoe ik de webmaster van deze website kan bereiken? Krijg geen reactie op contact via de site zelf.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Christina »

@ barry87:

Klik bij de post die hierboven staat van de webmaster op het knopje PB en stuur een privé bericht via het forum.
barry87
50 Cent
50 Cent
Berichten: 70
Lid geworden op: 28 nov 2016 14:27

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door barry87 »

@Christina

Al gedaan. Ook daar blijft het vooralsnog stil.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door corinasjunk »

Hij is ook 28 december in de middag voor het laatst op het forum gezien. Het is voor iedereen die hectische tijd rond de feestdagen hoor...
Ik zou mij pas zorgen maken als hij je PB wel heeft gelezen, maar niet reageert ;)
barry87
50 Cent
50 Cent
Berichten: 70
Lid geworden op: 28 nov 2016 14:27

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door barry87 »

Ik maak mij geen zorgen, maar ik heb hem voor de kerst gemaild via Arola-Clicks. Daarna nog een reminder gestuurd een aantal dagen later. Ik zie inderdaad dat hij hier dus online is geweest plus via zijn eigen website activiteiten heeft vertoond.

Maar goed, ik wacht het wel even af. En anders koop ik wel ergens anders een pak advertenties.
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Arola-Clicks »

@barry87

Je hebt Pb :swing :swing :swing :swing :swing
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Arola-Clicks »

Vanaf vandaag zijn er een drietal aanpassingen ingevoerd bij Arola-Clicks namelijk:

De cash-uitbetalingen worden vanaf vandaag alleen nog via PayPal gedaan.
De mogelijkheid om uitbetaling via de Bank aan te vragen is komen te vervallen.
Verder is de uitbetaalgrens verlaagd naar € 1,50 en de maximale uitbetaalgrens is verlaagd naar € 2,50.

De uitbetaaltermijn is van 5 werkdagen omgezet naar maximaal 30 werkdagen.

Waarom? Er komen op dit moment zo weinig inkomsten binnen via de veiling maar ook van andere G.P.T. sites dat ik besloten heb om voorlopig geen privé gelden meer in Arola-Clicks te steken.

Arola-Clicks blijft uiteraard gewoon bestaan, laat dat duidelijk zijn!

Alle leden zijn uiteraard ook van het hierboven vermelde via de mail op de hoogte gesteld.
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Arola-Clicks »

Sinds mijn mail van vanmorgen lijkt het wel of er grootte paniek is uitgebroken bij een aantal van jullie.

Vanaf 11:00 uur zijn er al zoveel uitbetaalaanvragen binnengekomen dat ik heb moeten besluiten om de uitbetaalpagina tijdelijk te moeten sluiten!

Dit is voor mij een lastige overweging geweest maar jullie dwingen mij hiertoe! Ik heb in al die jaren dat ik Webmaster ben van Arola een dergelijke beslissing nog nooit hoeven nemen maar voelde mij hiertoe voor dit moment genoodzaakt!

Als jullie Arola-Clicks willen laten verdwijnen dan zijn een aantal van jullie daar op dit moment goed mee bezig en dat kan nooit de bedoeling zijn!!

Ik heb in mijn mail nergens aangegeven dat Arola ook maar op wat voor manier in "zwaar" weer zou zijn geraakt en jullie stellen me dan ook zeer teleur!!

Alle, door jullie aangevraagde uitbetalingen van vandaag(8 januari 2017) die gedaan zijn nadat de mail is verzonden, worden dan ook allemaal voor dit moment geweigerd cq afgekeurd!

Ik begrijp dat dit voor jullie heel vervelend is maar als jullie Arola een warm hart toedragen zullen jullie mijn tijdelijk beslissing begrijpen.

Deze mededeling wordt ook als mail aan alle leden verzonden!
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Gesloten