Arola-Clicks.com Support

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
Gesloten
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door willy »

''fatsoen'' ??? inderdaad
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door corinasjunk »

Arola-Clicks schreef: 03 apr 2019 18:29 Voor aanstaande zondag 7 april heeft iedereen die op dit moment nog een aanvraag heeft openstaan deze ontvangen in zijn Paypal-Account.
Geldt dit ook voor de uitbetalingen in punten, of alleen naar paypal toe?
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Arola-Clicks »

@corinasjunk

Heb je nog een uitbetaling openstaan dan op dit moment? Volgens mij niet!
Bijna iedereen die een uitbetaling had openstaan is betaald.
En sinds wanneer kunnen er punten naar PayPal worden overgemaakt?
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Arola-Clicks »

willy schreef: 05 apr 2019 07:00 ''fatsoen'' ??? inderdaad
Ja dat fatsoen/respect van jouw naar anderen toe willy wat met regelmaat ver te zoeken is!!
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door Christina »

@ Arola-Clicks:

Ik heb willy nog nooit kunnen betrappen op iets dat onfatsoenlijk is of een respectloze opmerking.

Dus verzoek ik je vriendelijk hier niet met modder te gooien naar iemand die absoluut geen modder heeft verdiend.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door corinasjunk »

@Arola: ik heb 11 januari 2019 45000 LP punten aangevraagd. Tot op heden nog niets gehad, zie printscreens als bewijs (speciaal datum en tijd erbij, terwijl ik normaal mijn taakbalk er ook afknip).
Hier laat ik zien dat ik op arola geen aanvraag kan doen omdat er al een open staat. Als ik hier een bevestigingsmail van heb gehad, ben ik zo dom geweest om die weg te gooien. Hoewel, dom... in eerste instantie vertrouw ik WM's gewoon dat ze binnen bepaalde termijn uitbetalen, zoals ze zelf op hun site aangeven, dus waarom zou ik zulke mails überhaupt moeten bewaren?
En hier laat ik zien dat ik geen punten van jou heb gehad (bewerkte gebruiker wil graag anoniem blijven, maar grote kans dat jouw gebruikersnaam niet met 'cle' begint).
Dus leg mij maar uit waarom ik dan niets aan kan vragen met de reden dat er nog wat open staat.

En nee, je kan inderdaad geen LP punten naar Paypal overmaken, dat zou wat zijn. Ik had misschien niet door dat je mijn vraag op meerdere manieren kon interpreteren. Wat ik bedoel: je schrijft uitbetalingen te inventariseren en dat je alle openstaande aanvragen voor zondag betaalt (via Paypal). Ik snap ook echt wel dat je punten niet naar Paypal kan betalen en verwacht dat ook helemaal niet van je.
Echter, punten-uitbetalingen zijn ook uitbetalingen, en de wachttijd daarvan loopt ook op (als voorbeeld: 11 januari is alweer ruim 80 dagen geleden). Ga je daar ook iets mee doen, of richt je je nu alleen op de keiharde euro's?
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door willy »

haha lijkt me nog vrij recent lol

ik heb punten aangevraagd naar winnice op 2 december, en oja, in 2018
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Arola-Clicks.com Support

Bericht door willy »

Ik wil nu mijn activiteits-score verder opdrijven voor een volgende uitbetaling maar zie wanneer ik klik met de ctrl toets (en niet eens vrij snel) dat ik iets meer dan de helft van het aantal kliks krijg bijgeteld

Ook de vergoeding van deze kliks worden niet alle geteld
Dit terwijl de kliks wel geklikt zijn en niet terug verschijnen (of ze dan effectief wel of niet zijn gehit kan ik niet weten)

Iemand die een kleine inspanning wil doen en dit ook even testen

Indien ook zo bij de tester , hier even laten weten zodat de wm hier kan achteraan gaan
Denise
20 Euro
20 Euro
Berichten: 735
Lid geworden op: 19 jan 2014 00:57

arolaclicks stopt, iemand een tip?

Bericht door Denise »

Ik kreeg net onderstaande email:

Beste leden,
Graag deze mail even goed lezen!
Op vrijdag 1 november a.s. gaat onze uitbetaalpagina weer open.
Iedereen kan dan weer gewoon een uitbetaling aanvragen en deze zal dan ook netjes worden uitbetaald.
Op 6 december stopt Arola-Clicks.com met bestaan. Tot 1 december kunnen jullie nog uitbetaalaanvragen indienen.
Daarna NIET meer en aanvragen, ingediend na 1 december worden geweigerd!
Op 1 november zullen alle linkspellen wat betreft vergoeding op nul worden gezet dus hou hier rekening mee in jullie rotators!
Uitbetalingen worden alleen gedaan via PayPal dus zorg ervoor dat je PayPal adres goed staat ingevuld in je profiel!
Ook zullen op 1 november de waardes van het wisslkantoor en de klikfans naar beneden worden worden aangepast. Hierover krijg je de komende week nog een mail.
Ik dank jullie allemaal voor het vertrouwen wat jullie de afgelopen jaren in Arola-Clicks.com hebben gehad.
Dit besluit doet mij echt pijn maar ja, het is niet anders helaas....
Spaar5Euro.nl blijft vooralsnog gewoon bestaan maar ook daar gaat de uitbetaalpagina binnenkort weer open en nog openstaande aanvragen zullen, voordat de uitbetaalpagina daar weer opengaat, netjes worden uitbetaald/verwerkt.
Fijn weekend!


Ik had daar vooral mijn donkeymail in geadverteerd, wie heeft er een tip waar ik die nu het beste kan adverteren?
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: arolaclicks stopt, iemand een tip?

Bericht door Arola-Clicks »

@ Denise,

Misschien is Spaar5euro een optie?
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Gesloten