Belangrijke info

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Belangrijke info

Bericht door corinasjunk »

Punt wat ik wilde maken is: voer geen verplichte aankoop in, er zijn genoeg leden die ieder dubbeltje om moeten draaien en nooit een aankoop doen, ook niet bij een grote site. Leden die bij een grote site direct opstappen als ze hiertoe verplicht worden. Leden die daarentegen wel weten dat het investeren op de veiling waardevol kan zijn. Er doen al zo relatief weinig leden mee met de linkspellen, nog minder met de veilingen. Tenzij een aankoop via een veiling meetelt als verplichting voor een accountscore, raak je leden kwijt bij een verplichting, omdat zij wel willen, maar niet kunnen.

@willy ik geloof je best, ik heb zelf ook een tijdje in de affiliate marketing gezeten en weet hoe schrikbarend weinig bijvoorbeeld euroclix aan de leden uitkeert. Dat is ook juist de reden dat zij 1 cent mails kunnen sturen en de kleine sites niet (terecht, geef de cashback vooral aan het lid die dit verdient in plaats van het over alle leden uit te smeren). Wat wellicht kan helpen: een printscreen. Eigenlijk @ alle webmasters: maak op je gpt een pagina met de uitleg van cashback en waarom jij hogere vergoedingen geeft dan de grote sites. Voeg een printscreen toe van 1 bij jou gedane aankoop, waaruit de omzet én het door jou ontvangen commissiepercentage en -bedrag is te lezen. Vergelijk dit met een paar grote, laat zien wat zij aan percentage bieden, wat de koper krijgt en wat die site aan cashback opstrijkt, maak het vooral visueel. Hopelijk trekt het de leden die wel aankopen doen (want let wel: lang niet iedereen doet daadwerkelijk aankopen) weer naar de kleinere sites, en vergeet men niet de cookies te deleten.

Als ik tijd heb zal ik mij eens wagen aan een uitleg, weliswaar zonder printscreens want ik zit niet meer in de affiliate (hoewel ik misschien tijdelijk even een daisycon account kan maken) en deze op het forum posten, kan elke webmaster hem naar zijn hand aanpassen of ernaar verwijzen. Hopelijk helpt dat wat mee...
Cleonpatra
50 Cent
50 Cent
Berichten: 78
Lid geworden op: 24 jul 2015 11:46

Re: Belangrijke info

Bericht door Cleonpatra »

Alles heeft te maken met betrouwbaarheid. Online aankopen worden natuurlijk bij de grote gedaan omdat die al veel langer in het spel zitten, 100x zo professioneel zijn en ook de grotere webshops als affiliate hebben. De meeste bestellingen doen we vaak bij de bol.coms en wehkamps van deze wereld. Die hebben kleinere sites niet dus daar mis je als we al heel veel!
Alle kleine gpts vissen uit precies dezelfde vijfer en dat is al jaren zo. Dat is niet houdbaar en al tijden in een neergane spiraal.
Er zijn duizenden manieren om geld te verdienen op internet met je eigen site of social media. Het lukt mij €70 euro per maand aan affiliate inkomsten te generen zonder dat ik daar meer dan 10 minuten per dag aan kwijt ben. Met mijn beginnende webshop verdien ik nu zo'n €100 euro per maand. En ik ben echt niet beter of bijzonderer dan anderen, je moet alleen out of the box kunnen denken. Ik ben er minder tijd aan kwijt dan een klikkend lid op dit forum en het is 100x zo leuk dan de hele dag als een gek linkjes te openen. En mijn verdiensten zijn een stuk hoger.

Moraal van het verhaal: gpt op deze manier is ouderwets, vist uit dezelfde vijfer, is onprofessioneel, er zijn veel te veel dezelfde sites en niemand denkt out of the box.

Doe er wat mee!
Panelwizard, goede betaalde enquetes! Meldt je aan en verdien direct 1 euro! https://www.panelwizard.com/?cd=xicufufife&ac=1&mt=89" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie