Belangrijke info

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
Gebruikersavatar
Cospamedia
2 Euro
2 Euro
Berichten: 192
Lid geworden op: 14 jun 2014 19:47

Belangrijke info

Bericht door Cospamedia »

Beste leden,

Per 1 maart 2017 stoppen we met Altijdcentjes en Geldkoets

Beide sites zijn afgekeurd door de affiliate bedrijven, promotie voor hun adverteerders is sinds Maart 2016 niet meer toegestaan. Het gevolg hiervan is, dat er geen tot weinig omzet is en het verlies alleen maar oploopt.

In de afgelopen maanden hebben we o.a Bonuscashen en Debestemail samengevoegd met Cashze, Cashparadijs is overgenomen. Bonuscashen is klaar, met Debestemail zijn we nog bezig (ongeveer 500 accountsaldi nog te gaan)

Wat gaan we doen met Altijdcentjes en Geldkoets?

Iedereen, die nog geen lid is van Cashze, verzoeken we zich VOOR 1 MAART a.s aan te melden bij Cashze via de button hieronder, waarna we de saldi (exclusief de aanmeldbonus) van beide sites zullen overzetten.



Reeds aangevraagde uitbetalingen van Altijdcentjes en Geldkoets worden uiteraard gewoon afgehandeld. Mogelijk kan hierbij enige vertraging optreden, maar nooit langer dan 45 werkdagen.

Let op:

Inactieve leden zullen vanaf nu verwijderd worden.

Als je geen lid van Cashze wilt worden, dan vervalt je account op zowel Altijdcentjes als Geldkoets.

Wil je wel lid worden, doe dit dan voor 1 maart a.s, na deze datum is het niet meer mogelijk!

Wij betreuren dit besluit, maar er is helaas geen andere keuze.

Wij danken jullie voor het begrip en inzet!
CospaMedia: Cashze
Hydragon
2 Euro
2 Euro
Berichten: 207
Lid geworden op: 09 feb 2014 14:48
Locatie: MSX 4 ever.
Contacteer:

Re: Belangrijke info

Bericht door Hydragon »

zow, 2017, het jaar dat vele sites verdwijnen... hitgeld die sluit, massuc die deze week verdwijnt, pijlsnelgeld in maart, en nu weer 2 websites..
Gaat lekker met de GPT wereld en ook zeker motiverend voor de leden *sarcasm* :cry:
Nelly
10 Euro
10 Euro
Berichten: 298
Lid geworden op: 17 jan 2014 14:44

Re: Belangrijke info

Bericht door Nelly »

Hydragon schreef:zow, 2017, het jaar dat vele sites verdwijnen... hitgeld die sluit, massuc die deze week verdwijnt, pijlsnelgeld in maart, en nu weer 2 websites..
Gaat lekker met de GPT wereld en ook zeker motiverend voor de leden *sarcasm* :cry:
Nou wij staan er niet veel beter voor met de sites
En niet elke site blijft eigen geld stoppen in de uitbetalingen, en ook ik niet
Maar wanneer de aankopen gaan naar sites met accounts scoren en dergelijke
Dan gaan de sites met niet zulke regels eens ten onder
Natuurlijk is het niet motiverend voor de leden
Maar voor de sites zonder bepaalde regels ook niet ;)
Hydragon
2 Euro
2 Euro
Berichten: 207
Lid geworden op: 09 feb 2014 14:48
Locatie: MSX 4 ever.
Contacteer:

Re: Belangrijke info

Bericht door Hydragon »

Nelly schreef: Nou wij staan er niet veel beter voor met de sites
En niet elke site blijft eigen geld stoppen in de uitbetalingen, en ook ik niet
Maar wanneer de aankopen gaan naar sites met accounts scoren en dergelijke
Dan gaan de sites met niet zulke regels eens ten onder
Natuurlijk is het niet motiverend voor de leden
Maar voor de sites zonder bepaalde regels ook niet ;)
Ben zelf daarom ook al aan het kijken naar de buitenlandse programma's en onder meer ook de bitcoin faucetten ( voordeel dat er opties zijn dat er direct uitbetaald wordt )
Reden is vrij simpel, ik vindt het fijn om actief te zijn op de nl-se sites, maar op de buitenlandse sites liggen de verdiensten gewoon een stuk hoger, zover ik tot nu toe heb kunnen zien.
Denise
20 Euro
20 Euro
Berichten: 735
Lid geworden op: 19 jan 2014 00:57

Re: Belangrijke info

Bericht door Denise »

Zetten jullie het saldo automatisch over? Of moet je daar zelf nog iets voor doen?
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Belangrijke info

Bericht door willy »

Nelly schreef:Maar wanneer de aankopen gaan naar sites met accounts scoren en dergelijke
Dan gaan de sites met niet zulke regels eens ten onder
Natuurlijk is het niet motiverend voor de leden
Maar voor de sites zonder bepaalde regels ook niet ;)
Indd Nelly, liever deelnemen via sites die de accountscore hanteren, anders krijgen ze niet uitbetaald (wel klagen maar wel de regels volgen doen ze)

Maar als de kleinere sites die geen score hanteren plots ook een score gaan eisen loopt het nog meer in het honderd, nu is het makkelijk hoor, klikken en linkspellen op sites die geen score eisen maar wel uitbetalen (en nog snel ook meestal)

Dus als nu al die sites zonder score gaan verdwijnen dan moeten ze nergens meer klikken of inkspellen promoten, althans een heel stuk minder, en dan kunnen de grote (met hun score) gewoon nog mails sturen en verdienen want leden moeten dan wel via hun aankopen om nog iets te verdienen

Maar dat roepen we al maanden , dus niet komen klagen dat er sites verdwijnen zonder verplichtingen

Iedere wm zonder score handhaving en die vaak moet bijleggen om de site recht te houden houdt het wel eens voor bekeken vrees ik

Ikzelf ben ook in overweging om ofwel een score te gaan eisen (tegen mijn zin, dus is de kans klein dat ik het doe, ben niet zo voor verplichtingen, die dan nog niet eens wettelijk zijn) of een andere overweging is om alvast een site te gaan sluiten , en erna even bekijken hoe het verder loopt
Laatst gewijzigd door willy op 05 jan 2017 13:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Silvia
Moderator
Moderator
Berichten: 543
Lid geworden op: 19 jan 2014 15:01

Re: Belangrijke info

Bericht door Silvia »

Al begrijpen we de intentie, maar zou het mogelijk zijn om iets minder hele stukken te 'quoten' ?
nu worden hele uitspraken keer op keer herhaald.
alvast bedankt.

we hebben hier al eens eerder op gewezen.
het is voor niemand persoonlijk bedoelt of een aanval, maar gewoon: lekker leesbaar houden.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Belangrijke info

Bericht door willy »

Hydragon schreef: Gaat lekker met de GPT wereld en ook zeker motiverend voor de leden *sarcasm* :cry:
Bij enkele kon je al voelen door je natte vinger in de lucht te houden

Ik wil u trouwens wel eens mijn verlies aanbieden op buitenlandse sites hoor
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Belangrijke info

Bericht door Christina »

Ik wil u trouwens wel eens mijn verlies aanbieden op buitenlandse sites hoor
Zal ik de mijne er dan ook bij doen???


De kleine sites krijgen het steeds moeilijker.
Veel worden niet meer geaccepteerd door de adverteerders en/of affiliates.
De aankopen door leden zijn vaak bedroevend te noemen omdat men inderdaad koopt via de sites met een accountscore.
Dan zijn er nog de grapjassen die tools hebben die ze hun leden vragen te gebruiken voor aankopen.

En de leden kijken helaas vaak niet verder.
Krijgen liever 10% cashback bij dat soort sites dan 50% van de kleine sites over de commissies die de sites krijgen.
Arola-Clicks
20 Euro
20 Euro
Berichten: 582
Lid geworden op: 18 jan 2014 10:29
Contacteer:

Re: Belangrijke info

Bericht door Arola-Clicks »

Ook bij Arola-Clicks lopen de inkomsten hard achteruit. Bieden op veilingen e.d. gebeurd bijna nauwelijks meer, maar, als je i.p.v. de beloofde 7 dagen nog niet hebt uitbetaald omdat bijvoorbeeld op je PayPal-account ff geen cash meer staat lopen sommigen al te gillen dat ze nog niet zijn uitbetaald!

Maar uiteraard gaan je uitgaven, hosting e.d. gewoon door en daar begrijpen leden niet zo heel veel van lijkt het wel.

Ook ik ben aan het overwegen, al langere tijd, om, tegen mijn zin, de accountscore in te voeren. Of het helpt is vraag twee maar feit is, er moet iets gaan gebeuren.

Een optie zou ook kunnen zijn om niet meer in cash uit te betalen maar alleen in bijvoorbeeld superrotator punten e.d. maar of men hier op zit te wachten....
Uiteraard komt er ook bij Arola-Clicks een moment dat bijvoorbeeld de vergoedingen van de linkspellen gaan dalen, en dat moment duurt, als het zo doorgaat niet zo heel erg lang meer helaas.
:swing Webmaster van een 14tal sites die onder beheer vallen van Spaar5Euro.nl :swing
Plaats reactie