Goudkoffer.nl & AdFire.nl support topic

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
Gebruikersavatar
Ray
Beheerder
Beheerder
Berichten: 327
Lid geworden op: 16 jan 2014 13:00
Locatie: Geldermalsen
Contacteer:

Re: Goudkoffer.nl & AdFire.nl support topic

Bericht door Ray »

Ja hoor deze is ontvangen en vandaag beantwoord, heb 2 dagen training gehad waardoor ik niet in de gelegenheid was om mijn mails te lezen.
De foutmelding, daar wordt aangewerkt, ben denk ik vergeten iets aan te passen ivm php versie.

spaarbeer schreef:Woensdagnacht een bericht gestuurd via contact, was wel verzonden maar wel met foutmeldingen erboven. Nog geen reactie gehad, bericht wel ontvangen?
------------------------------------------------------------------------
Het genie woont slechts één verdieping lager dan de waanzin.
Gebruikersavatar
spaarbeer
20 Cent
20 Cent
Berichten: 52
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:54
Locatie: Naast het huis van de buren

Re: Goudkoffer.nl & AdFire.nl support topic

Bericht door spaarbeer »

Ja ik zie het, bedankt ;)
Een slechte timmerman geeft ook altijd zijn gereedschap de schuld... ;)
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat een ander verstaat! :twisted:
Gebruikersavatar
Ray
Beheerder
Beheerder
Berichten: 327
Lid geworden op: 16 jan 2014 13:00
Locatie: Geldermalsen
Contacteer:

Re: Goudkoffer.nl & AdFire.nl support topic

Bericht door Ray »

Zoals iedereen weet verwachten wij van onze leden dat zij minimaal 1x per 30 dagen inloggen, zodat wij kunnen zien dat men nog enige vorm van activiteit heeft getoont.

Sinds een aantal maanden wordt de controlle automatisch gedaan voor ons systeem, die zet leden die langer dan 30 dagen niet hebben ingelogt op inactief.

Wij hebben dan ook sinds de invoering bij ieder verzoek van het lid zijn/haar account weer op actief gezet met behoudt van accountsaldo en punten.

Dit doen wij nog t/m 31-07-2014, daarna worden de accounts NIET meer geactiveerd met behoud van accountsaldo/punten.

Alle aanvragen die na boven genoemde datum voor heractivering binnenkomen worden verwerkt zonder behoud van accountsaldo/punten.
------------------------------------------------------------------------
Het genie woont slechts één verdieping lager dan de waanzin.
Gebruikersavatar
Ray
Beheerder
Beheerder
Berichten: 327
Lid geworden op: 16 jan 2014 13:00
Locatie: Geldermalsen
Contacteer:

Re: Goudkoffer.nl & AdFire.nl support topic

Bericht door Ray »

Ik heb weer internet, het inmiddels maanden durende gedoe met mijn ISP, die maar niet wilde aannemen dat de kabel voor mijn deur kapot was, is deze eindelijk gerepareerd.

Door de aanleg van glasvezel in mijn straat, hebben ze mijn kabel dermate geschadigd dat dit er voor gezorgd heeft dat ik geen internet had.
Nu dit alles is opgelost ga ik de komende dagen, de draad weer oppakken, dit betekend dat ik de site's ga bewerken/updaten en de mails weer kan lezen en beantwoorden, dit gaat niet snel, dit heeft tijd nodig.

Ook ga ik bekijken, wat ik verder wil doen voor de toekomst van AdFire en Goudkoffer

Mvg,
Ray de Brabander
AdFire.nl & Goudkoffer.nl
------------------------------------------------------------------------
Het genie woont slechts één verdieping lager dan de waanzin.
Gebruikersavatar
Ray
Beheerder
Beheerder
Berichten: 327
Lid geworden op: 16 jan 2014 13:00
Locatie: Geldermalsen
Contacteer:

Re: Goudkoffer.nl & AdFire.nl support topic

Bericht door Ray »

Beste forum leden,

Ik heb de afgelopen weken zeg maar maanden een hoop voor mijn kiezen gekregen, waardoor ik op dit moment geestelijk totaal op ben.
Daarbij komt dat ik ook nog wat nasleep heb van mijn hernia die ik op mijn werk heb opgelopen en iedereen weet dan wat er gebeurd met het o zo fantastische zorgsysteem in Nederland, ja je raad het al, je eigen bijdrage, voor iemand met 2 inkomens misschien makkelijk te doen, maar Nederland houdt geen rekening met een 1 ouder gezin.

Nu gaat mijn dochter dit schooljaar voor het eerst naar de middelbare school met natuurlijk ook de bijkomende kosten.
Dit alles brengt een hoop dingen met zich mee en zeker ook een hoop geld, geld wat ik niet heb, ik val onder de noemer 'werkende arme' iets wat me zwaar valt, mijn doel in dit leven, is nu eenmaal zo, dat mijn dochter niks tekort mag komen, dingen die ik nooit heb gehad in mijn jeugd, daarvoor wil ik haar besparen.

Ik vraag dan ook aan iedereen om even geduld te hebben, ik loop niet weg van mijn verantwoordingen naar mijn leden toe, zeker niet, maar heb zo moe en op, dat ik mezelf er even niet toe kan zetten om de draad op te pakken.

Wat betreft de mails, die blijven nog even weg, de linkspellinken zullen morgen ook op 0 gezet worden, gezien ik te lang niet meer heb inlogt op andere site's dus daar zal ik ondertussen wel eraf gegooid zijn, niks mis mee, maar moet dan wel alles weer opnieuw instellen in mijn rotator en linken.

Update :
Ik wil via deze weg zeggen, dat leden zich geen zorgen hoeven te maken om hun saldo en/of tegoeden !


Mvg,
Ray de Brabander
Goudkoffer.nl & AdFire.nl
------------------------------------------------------------------------
Het genie woont slechts één verdieping lager dan de waanzin.
jol34
1 Euro
1 Euro
Berichten: 98
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:24
Locatie: limmen

Re: Goudkoffer.nl & AdFire.nl support topic

Bericht door jol34 »

hoi schat succes met alles en zet hem op je kunt het groetjes jol34
Mawitka
10 Euro
10 Euro
Berichten: 402
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:11

Re: Goudkoffer.nl & AdFire.nl support topic

Bericht door Mawitka »

Probeer de moed er weer in te brengen.
Gelukkig ga je er in 2015 financieel als
1 oudergezin iets op vooruit.
Sterkte,

Mathilda
Gebruikersavatar
Ray
Beheerder
Beheerder
Berichten: 327
Lid geworden op: 16 jan 2014 13:00
Locatie: Geldermalsen
Contacteer:

Re: Goudkoffer.nl & AdFire.nl support topic

Bericht door Ray »

Ik ga er ook vanuit dat het wel goed gaat komen, ben inmiddels begonnen met het verkopen van verschillende spullen. (inboedel enz.)
------------------------------------------------------------------------
Het genie woont slechts één verdieping lager dan de waanzin.
Gebruikersavatar
Ray
Beheerder
Beheerder
Berichten: 327
Lid geworden op: 16 jan 2014 13:00
Locatie: Geldermalsen
Contacteer:

Re: Goudkoffer.nl & AdFire.nl support topic

Bericht door Ray »

Ik heb inmiddels de aanmeld optie voor beide sites uitgezet.

Het gaat lang duren voordat alles wat nog open staat uitbetaald wordt, maar doe mijn best.
------------------------------------------------------------------------
Het genie woont slechts één verdieping lager dan de waanzin.
Gebruikersavatar
Ray
Beheerder
Beheerder
Berichten: 327
Lid geworden op: 16 jan 2014 13:00
Locatie: Geldermalsen
Contacteer:

Re: Goudkoffer.nl & AdFire.nl support topic

Bericht door Ray »

Na lang nagedacht te hebben en zeer veel slapeloze nachten gehad te hebben kan ik niet anders dan te stoppen met Goudkoffer & AdFire. (de planning is rond 1 December 2014)
Het is voor mij persoonlijk niet meer op te brengen om alles via een normale manier te betalen, de site's zijn al een lange tijd niet meer gezond en levert daardoor niet voldoende op om mijn leden te kunnen uitbetalen.

Ik heb zelfs nog gedacht om de site's om te bouwen naar promotie site's, maar ook dit lijkt mij niet een gezonde zaak, gezien er al (te) veel van dat soort site's zijn.

Ik zal alles in het werk stellen om de NU nog openstaande uitbetalingen te voldoen.
Om verdere problemen te voorkomen heb ik de uitbetaal optie's uitgezet, waardoor ik even wat rust kan krijgen om alles goed te verwerken.

Ik zal de komende tijd gaan bekijken wat en hoe ik de andere leden tegemoet kan komen, verwacht a.u.b. niet dat er snel een oplossing komt, gezien ik financieel nagenoeg aan de grond zit.

Mijn oprechte excuus voor al het ongemak.

Mvg,
Ray de Brabander
Goudkoffer & AdFire
------------------------------------------------------------------------
Het genie woont slechts één verdieping lager dan de waanzin.
Gesloten