Support EmailMarketingGroep

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
EmailMarketinggroep
50 Cent
50 Cent
Berichten: 69
Lid geworden op: 18 jan 2014 18:25
Locatie: Capelle aan den ijssel
Contacteer:

Re: Support EmailMarketingGroep

Bericht door EmailMarketinggroep »

Het cashbackgedeelte er tijdelijk ff uit voor aanpassingen iets met de zoekfunctie en andere tips van mijn leden mijn scripter is hiermee bezig.
EmailMarketingGroep: Dutcheuro.nl,
CentMail,Verdiengeldopinternet.com,
VergelijkenBespaar.NU,
MailBeurs.nl,Spaar4Cash.nlExtraEuro.nl,KlikJeZakgeld.nl,Shopvoorcash.nl
Gebruikersavatar
Edushi
1 Cent
1 Cent
Berichten: 16
Lid geworden op: 23 okt 2014 23:37

Re: Support EmailMarketingGroep

Bericht door Edushi »

buzzy schreef:
Edushi schreef: Tsjonge wat een gekleuter is dit.
:D :D :D :D :D
Je kunt ook even moeite nemen om contact met Matthijs op te nemen, dan is het probleem wellicht sneller verholpen.
En wat denk je wat we hier aan het doen zijn?
makamba
20 Cent
20 Cent
Berichten: 49
Lid geworden op: 19 jan 2014 15:33

Re: Support EmailMarketingGroep

Bericht door makamba »

EmailMarketinggroep schreef:Het cashbackgedeelte er tijdelijk ff uit voor aanpassingen iets met de zoekfunctie en andere tips van mijn leden mijn scripter is hiermee bezig.
Bovenstaande uitspraak is typerend voor veel webmasters met een "verplichting" om tot uitbetaling te komen. Er worden pagina's besteed om duidelijk te maken dat wij als leden er niets van snappen. Je had ook kunnen zeggen: "Jullie hebben gelijk, de website is een puinhoop en barst van de fouten. We gaan het direct oplossen". Op deze manier kom je wat geloofwaardiger over.
Hydragon
2 Euro
2 Euro
Berichten: 207
Lid geworden op: 09 feb 2014 14:48
Locatie: MSX 4 ever.
Contacteer:

Re: Support EmailMarketingGroep

Bericht door Hydragon »

buzzy, dat er dingen fout kunnen gaan is 1 ding. Dat de webmasters vervolgens de kop in het zand gaan steken, de leden geen degelijke feedback geven en maar wat 'sarcasme' te gebruiken om de fouten te verdoezelen, jah dan lijkt het me nogal logisch dat de klachten zich gaan opstapelen.
De verantwoording ligt hierin dan ook bij de betreffende wm, om dit op te pakken, zo komt in feite ook als nalatigheid na voren, dat er bij support geen vermelding stond dat er een downtime van de cashbackpagina zou zijn op 1 van de websites. Dit volgde pas uren later nadat er een opmerking hierover was geplaatst.
Gebruikersavatar
Edushi
1 Cent
1 Cent
Berichten: 16
Lid geworden op: 23 okt 2014 23:37

Re: Support EmailMarketingGroep

Bericht door Edushi »

buzzy schreef:
Edushi schreef:En wat denk je wat we hier aan het doen zijn?
Naar wat ik zo lees: Een webmaster danwel website belachelijk maken danwel afkraken.
Zou jij het leuk vinden als leden zulke reacties over jouw website hier neer zouden zetten?

Maargoed, ik ga teveel offtopic :off

Vind het alleen jammer dat sommige personen alleen commentaar leveren als er iets mis gaat op een website.
Niks belachelijk maken of afkraken, maar gewoon kijken of er een manier is om na 3 jaar klikken het geld te krijgen waar ik recht op heb.
En eventuele feedback te geven over links die niet werken en navigatie die tekort schiet.
Ik zou blij zijn met reacties op mijn websites, dat kan alleen maar verbetering opleveren.
makamba
20 Cent
20 Cent
Berichten: 49
Lid geworden op: 19 jan 2014 15:33

Re: Support EmailMarketingGroep

Bericht door makamba »

buzzy schreef:Maar het is vrij makkelijk om met een vingertje te wijzen naar de webmaster, die heeft het op zijn site staan en is dus verantwoordelijk volgens sommige? Dus als je een auto koopt en ineens blijkt er een productiefout te zijn, wie geef je dan de "schuld" van deze fout? ;)
Een inkoppertje: toch niet de berijder? Je gaat in dit geval toch ook klagen bij de verkoper van de auto en niet bij het hoofdkantoor in het buitenland of bij de toeleverancier van het betreffende onderdeel.
Het gaat in dit soort zaken niet om de schuldvraag, maar wie is aanspreekbaar/verantwoordelijk om het probleem op te lossen. Bij fouten in de website moet je bij de eigenaar van de website cq. beheerder zijn en niet bij degene die iets aanlevert. Het zou van de zotte zijn dat het lid moet klagen bij de adverteerder over een niet werkende link.
makamba
20 Cent
20 Cent
Berichten: 49
Lid geworden op: 19 jan 2014 15:33

Re: Support EmailMarketingGroep

Bericht door makamba »

Er worden nu wel veel begrippen door elkaar gehaald, "verantwoordelijk", "schuld" en "aansprakelijk". Ze hebben allemaal wel iets met elkaar gemeen, maar kunnen niet zomaar willekeurig door elkaar gebruikt worden.

Om on topic te blijven, de eigenaar van de EmailMarketingGroep is verantwoordelijk voor een goede werking van zijn diensten, zijn websites dus. Doen die het niet of gebrekkig dan is hij degene die je als gebruiker daarvoor moet aanspreken ongeacht de werkelijke oorzaak. De oorzaak is voor de klager volstrekt niet van belang. De eigenaar kan op zijn beurt de veroorzaker van de problemen (de schuldvraag: fout in advertenties, script, etc.) aanspreken en eventueel aansprakelijk stellen voor de geleden schade (inkomstenderving). Aangezien wij als leden redelijkerwijs geen significante schade lijden, maakt het aansprakelijk stellen van de eigenaar van de website weinig kans.

Het enige wat wij op dit forum dus doen, is de eigenaar aanspreken op de niet goed functionerende onderdelen van zijn website. Of hij of jij dat nu leuk vinden of niet, zo zijn de regels.
Hydragon
2 Euro
2 Euro
Berichten: 207
Lid geworden op: 09 feb 2014 14:48
Locatie: MSX 4 ever.
Contacteer:

Re: Support EmailMarketingGroep

Bericht door Hydragon »

buzzy schreef:Klopt, je kunt inderdaad je beklacht doen bij de website eigenaar. Alleen de eigenaar van de website is afhankelijk van de software waar de eigenaar gebruik van kan maken via de adverteerder. En in die software zitten fouten....

Dus wil dat niet zeggen dat de eigenaar aansprakelijk gesteld kan worden door deze software fout.
Dat zie je verkeerd buzzy, de eigenaar is wel degelijk aansprakelijk.
Waarom? Hij is de persoon die eindverantwoordelijk is voor zijn bedrijf / website / product wat dan ook.
Hoe hij het presenteerd en wat voor software hij ook gebruikt, heeft de klant niks mee te doen.

Als jij een pak melk gaat kopen in de winkel en je maakt hem open thuis en blijkt dat die al zuur is. Wat ga je dan doen?
Teruggaan naar de fabrikant van dat pak melk?? omdat het bedrijf wat het verkoopt er toch niet aansprakelijk voor is??

Je gaat als klant terug naar de winkel en dan spreek je een medewerker aan, het word netjes opgelost. Medewerker geeft het weer door aan zn ledinggevende en die kaatsen de balletjes uiteindelijk door naar de leverancier en fabrikant.

Kortom buzzy, jou redenering met maar afduwen naar een softwarefoutje en de eigenaar een hand boven het hoofd houden werkt dus niet. De leden wijzen op problemen, waar inmiddels volgens zijn reactie(s) ( van de wm ), wel naar gekeken word, maar goed heb nog niks gelezen over definitieve oplossingen.

dus in het kort nog eens samengevat:
Wil je je product aanbieden naar je klanten? Geen probleem. Hoe je het doet, wat je ervoor gebruikt, boeit mij niet. Het enige wat men verwacht is dat het gebruiksvriendelijk is en dat het vooral ook functioneerd. Amen! :twisted:
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Support EmailMarketingGroep

Bericht door Christina »

Graag het topic schoon houden zónder met modder naar elkaar te gooien! ;)
Nelly
10 Euro
10 Euro
Berichten: 298
Lid geworden op: 17 jan 2014 14:44

Re: Support EmailMarketingGroep

Bericht door Nelly »

Christina schreef:Graag het topic schoon houden zónder met modder naar elkaar te gooien! ;)
Waarom?
Dus leden mogen zomaar wel van alles vermelden waarvan men niet eens weet hoe het in zijn werk gaat
Maar komt er dan een antwoord van iemand die dat wel weet dan word daar zomaar de mond van gesnoerd?
Bestaat er niet zoiets als vrijheid van meningsuiting?
Ja tuurlijk wanneer het in andermans straatje te pas komt toch?

Nou ik vind dat hoe Matthijs hier neergezet word verre van fair is
Nee maar als men niet kan klagen dan leeft men niet
Of het nu om sites gaat met of zonder verplichtingen, er is altijd wel wat
Maar de leden nee die weten het allemaal zo goed
Hele rellen om een linkje wat niet werk ppfffff
Jesus waar gaat het over
Mag ik dan nog even een kant tekening geven?
Wist men dat wanneer leden klikken op banners waar men totaal geen interesse in heeft ook schadelijk kan zijn voor een site?
Natuurlijk leuk voor het saldo voor de leden
Maar de adverteerder sluit een site uit van adverteren, dus linkje zal niet meer werken
De webmaster van de site krijgt na verloop van tijd een bericht dat product niet meer gepromoot mag worden op de site door teveel verkeer en te weinig conversie
En zo zijn er nog wel tal van redenen op te noemen
En hoe makkelijk is het dan om een webmaster af te zeiken

Nee wat je als webmaster ook doet, goed is het nooit
Net als bij ons
We betalen binnen 30 dagen, vaak binnen een week zelfs
We doen zelfs aan cashback wedstrijden
We doen de support zo goed mogelijk
En nog is het niet goed genoeg

En dan vind men het raar dat wij de deuren van onze gpt's op een klein kiertje hebben staan
En mijn hart er goed voor is om die deuren zo enorme zet te geven richting het slot

Fijne dag verder
Plaats reactie