Joyfan

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Schatteboutje
10 Euro
10 Euro
Berichten: 456
Lid geworden op: 19 jan 2014 20:28
Locatie: Damsco
Contacteer:

Joyfan

Bericht door Schatteboutje »

Support topic voor Joyfan.

Contactknop onsite werkt sneller.
Gebruikersavatar
Schatteboutje
10 Euro
10 Euro
Berichten: 456
Lid geworden op: 19 jan 2014 20:28
Locatie: Damsco
Contacteer:

Re: Joyfan

Bericht door Schatteboutje »

Wegens familie omstandigheden geen support geweest. Ook komende week geen support.
Openstaand aanvraag voor een uitbetaling wordt vandaag verwerkt en openstaande support tickets worden in de ochtend van 06-07-2018 behandeld.
Gebruikersavatar
Schatteboutje
10 Euro
10 Euro
Berichten: 456
Lid geworden op: 19 jan 2014 20:28
Locatie: Damsco
Contacteer:

Re: Joyfan

Bericht door Schatteboutje »

Ik ben weer terug.

Dank voor de lieve mails, die ik heb mogen ontvangen.

Support zal weer worden opgepakt. Openstaande tickets zullen worden beantwoord.
Openstaande uitbetalingsaanvragen zullen worden opgepakt en vandaag, 19-07-2018, nog worden verwerkt.

De advertenties, die in in de loop van de tijd zijn afgelopen maar nog niet zijn verwijderd, zullen alsnog worden verwijderd.
Ook zal er worden gekeken of we binnenkort een veiling kunnen starten om de advertenties op de site aangevuld te krijgen. Is voor de wedstrijd klikkers ook een stuk leuker om te klikken.

Tevens neem ik in beraad om de uitbetalingsgrens tijdelijk te verlagen. Vind je dit een goed idee? Laat me het weten.

Met vriendelijke groet,
Niels
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Joyfan

Bericht door willy »

Mail van 25.04
na lang wikken en wegen ben ik tot de conclusie gekomen dat het leiden van deze website meer tijd vraagt dan ik er in kan steken.
De combinatie werk, prive en website is niet voor mij te combineren.
De website zal per 12-05-2019 haar deuren sluiten
.
Dit betekent dat er in de komende periode door de leden naar een uitbetaling zal moeten worden toegewerkt.
De huidige klikwedstrijd is daarom dan ook de laatste klikwedstrijd, waarvoor een vergoeding wordt uitgekeerd.
Wanneer de linkspellen op nul gezet wordt zo spoedig mogelijk gecommuniceerd.
De klikfans zullen deels worden geplaatst in het ledenlinkspel om verdienmogelijkheden te behouden.
Uitgebreidere informatie hier omtrent volgt.

De uitbetalingsgrens zal worden verlaagd naar €0.50 en zal met stappen van €0.25 verhoogd worden.
Zodra een uitbetaling is aangevraagd en verwerkt zal het lid van de site verwijderd worden.
Dit om het proces overzichtelijk te houden.
Ik begrijp dat deze mail nog niet alle gewenste informatie bevat.
Rond 27-04-2019 zal een aanvullende mail over de sluiting volgen.
Even wachten op meer info wat betreft bv uitbetalingen, meer bepaald de nodige activiteitspunten (hopelijk voldoende tijd om de punten eventueel te behalen ?)
Uitstaande ads ?

Dus nog even wachten wat hiermee gebeurt of gaat gebeuren
Plaats reactie