The Long Way Home

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
sanne
20 Euro
20 Euro
Berichten: 584
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:50
Locatie: Kootstertille
Contacteer:

Re: The Long Way Home

Bericht door sanne »

Beste Leden,



Op 15 Juni starten 2 wedstrijden, de KlikWedstrijd en een Linkspelwedstrijd.



Voor de KlikWedstrijd heb ik de volgende aanbiedingen:

Klikfans; 72-uur, 48-uur, 24-uur: € 0.03 per duizend hits. Minimale afname 25.000 hits.

Klikfans; Half-uur, Uur, Kwartier en minuut: € 0.02 per duizend hits. Minimale afname 25.000 hits.

Banners, inclusief KlikenWin; 24-uur: € 0.03 per duizend hits. Minimale afname 25.000 hits.

Banners; Uur en Kwartier: € 0.02 per duizend hits. Minimale afname 25.000 hits.

Linkspelhits; geen reset: € 0.02 per duizend hits. Minimale afname 100.000 hits.



Voor de LinkspelWedstrijd kunnen "normale" leden tegen een geringe vergoeding een VIP kopen. Webmeesters kunnen geen VIP kopen. Namelijk € 0.75 per maand. U kunt ook direct voor de hele periode aanschaffen, de wedstrijd duurt 3 maanden, dat is € 2.25.

Wanneer iemand ee Vip aanschaft dan gaan de cash linken 30min, 15min en 1min mee tellen in de wedstrijd.
Bij een hit op de link krijg je dan de cash vergoeding + 1 punt in de linkspelwedstrijd. Niet-Vip leden krijgen alleen de cash vergoeding.

Webmeesters of mensen zonder een VIP spelen mee met 6 linken, mensen met een VIP spelen mee met 9 linken.



met vriendelijke groet,
Roelfke Gouma
The Long Way Home
It Flinterke-Onlineverdienen
In Ynstruiïnkje
Eigenaresse van :
It Flinterke-Onlineverdienen en The Long Way Home.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

thelongwayhome

Bericht door willy »

Bestaat er een mogelijkheid dat de nieuwe WM van deze site even een duiding geeft over zijn persoon

Ik weet nu niet echt goed hoe het verder gaat, gaat men opnieuw uitbetalen ? bank ? paypal ?

m a w wat zijn de vooruitzichten, er is nog niet zoveel gewijzigd sinds de overname
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: The Long Way Home

Bericht door willy »

Aan deze wm gevraagd hoe ik ik linkspelhits kon plaatsen van accountsaldo, deze zou hij plaatsen

Ik heb zelf ook hits geplaatst maar geen enkele hit en ook nergens te zien

Met de volgende vraag aan de wm waar de hits staan en waarom andere niet zijn gehit, geen enkele reactie meer

Met de vraag waarom de uitbetaalpagina niet functioneert, geen enkele reactie meer

Tel daarbij de dagelijkse 10 tot 12 mail en ik snap het helemaal niet meer

TLWH lijkt een scam site te zijn geworden
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: The Long Way Home

Bericht door Christina »

@ willy,

Ik ben er zelf geen lid maar was het niet zo dat tlwh niet meer cash uitbetaalde maar dat je alleen cadeaus kon kiezen?
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: The Long Way Home

Bericht door willy »

was in de tijd van sanne, na overname zou men overgaan naar ander systeem, dus geen produkten meer

site is om zeep vrees ik


en plots zie ik nu ook dat 5.000 hits op minder no time op zijn lol
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: The Long Way Home

Bericht door Christina »

@ willy:

Misschien moet je sanne even mailen.

Zij zou de nieuwe wm zelf op weg helpen tot hij alles onder de knie had.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: The Long Way Home

Bericht door willy »

lijkt me een eigenwijs type en ......

dagelijks 10 tot 12 mails, vaak dezelfde, en ook vaak niet aan een link gekoppeld

wordt afscheid nemen van die site vrees ik
sanne
20 Euro
20 Euro
Berichten: 584
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:50
Locatie: Kootstertille
Contacteer:

Re: The Long Way Home

Bericht door sanne »

Beste Mensen,


Helaas de overname van de site is niet doorgegaan.


Dit betekend dat per direct er geen geld meer kan worden aangevraagd op de site. Tegoeden kunnen worden ingeleverd worden voor cadeaus, punten of tegoeden op andere sites.


Kijk voor cadeaus op It Flinterke en voor punten uitbetalen credits.


Ik moet een en ander herstellen op de site, dus alles is mogelijk nog niet te vinden. Kijk eventueel op It Flinterke voor de mogelijkheden.


Waarom terug naar de oude situatie ? Omdat de persoon TLWH een half jaar gratis heeft gebruikt voor het verzenden van mails met hoge vergoedingen. Ik heb hier geen cent voor gekregen. Ik kan dus ook niet betalen.


Met de personen die een aanvraag voor uitbetaling hadden staan neem ik zo snel mogelijk contact op om een regeling te treffen.


Ik hoop dat een ieder begrip heeft voor het teruggang naar de oude situatie. De site ineens offline halen lijkt me voor niemand gewenst.


met vriendelijke groet,

Roelfke


Helaas ben ik weer eens te goed van vertrouwen geweest en heeft hij 6 maanden gratis kunnen mailen en mij opzadelen met de gevolgen.

Mocht er iemand zijn die de site wil overnemen dan kan die zich bij mij melden. Graag alleen betrouwbare personen !!!!
Eigenaresse van :
It Flinterke-Onlineverdienen en The Long Way Home.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: The Long Way Home

Bericht door willy »

Zijn er nog leden die zowel de linkspelwedstrijd-pagina als de klikwedstrijd-pagina NIET zien ?

ik kom enkel op lege pagina's voor beide wedstrijden
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: The Long Way Home

Bericht door willy »

OPGELOST
Plaats reactie