Hitgeld- Dringend advies gevraagd.

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
sanne
20 Euro
20 Euro
Berichten: 584
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:50
Locatie: Kootstertille
Contacteer:

Hitgeld- Dringend advies gevraagd.

Bericht door sanne »

Hallo,


Ik heb zelf maar even een support topic aangemaakt voor de webmeesters van Hitgeld. Ik hoop dat ze hier ook actief zijn, want ik zit met een probleem!


Als ik nu probeer in te loggen bij HitGeld krijg ik onderstaande tekst te zien. Aangezien ik dezelfde tekst ook krijg als ik via contact hen probeer te mailen, hoop ik dus dat ik hier een antwoord kan krijgen, want ik ga niet zomaar opeens een wachtwoord opnieuw invoeren.

U heeft nog geen veiligheids wachtwoord ingevuld. U word nu doorgezonden naar de pagina waar u uw veiligheids wachtwoord moet invullen.



U bent hier gekomen omdat u geen veiligheids wachtwoord heeft ingevoerd. Deze is verplicht omdat u account aan een IPadres is gekoppeld. U moet dit wachtwoord invullen zodra u inlogd met een ander IPadres dan dat u voor de laatste keer bent ingelogd.

Voor niet uw zelfde wachtwoord hier in voor uw eigen veiligheid

Wachtwoord:
Vul hier een veiligheidswachtwoord in. Zorg dat dit een ander wachtwoord is dan uw gewone wachtwoord.

Vast:
Als u gebruik maakt van 1 PC raden we aan dit aan te vinken. U kunt dan alleen met uw huidige IP in uw account. Met andere IP's komt u er niet in.

Het lijkt of dat zij zeggen dat ik met een ander IP-adres inlog als normaal, maar ik heb nog steeds hetzelfde IP- adres, voor zover ik weet.

Ik begrijp hier dus niets van en ben bang dat ik mogelijk met een hacker heb te maken. Dus graag advies van de webmeesters van HitGeld of van iemand die er meer van af weet.
Eigenaresse van :
It Flinterke-Onlineverdienen en The Long Way Home.
Moneymaker

Re: Hitgeld- Dringend advies gevraagd.

Bericht door Moneymaker »

Ik heb het ook al gehad hoor, ze tonen dit scherm waarschijnlijk bij ook maar de kleinste verandering.
Sommige providers veranderen je IP vanzelf om de x tijd.

Deze functie is nieuw op hitgeld sinds een week ofzo, omdat de admin zelf gehacked was.
Gebruikersavatar
Chanel
10 Euro
10 Euro
Berichten: 357
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:17

Re: Hitgeld- Dringend advies gevraagd.

Bericht door Chanel »

Ik had dat ook, en heb nog steeds zelfde IP.
Heb maar wat ingevuld om verder te komen, maar vond het wel raar.
verdiennice
10 Euro
10 Euro
Berichten: 371
Lid geworden op: 18 jan 2014 09:39

Re: Hitgeld- Dringend advies gevraagd.

Bericht door verdiennice »

De laatste dagen hadden we op de achtergrond een aantal rare dingen die gebeurde.

Helaas werd er vannacht ingebroken in mijn account. Dit hebben we gelukkig na 10 minuten doorgehad waardoor er meteen tegen opgetreden werd.

Bij 2 leden heeft hij dingen gedaan (zoals saldo toegevoegd en uitbetaling aangevraagd naar zijn account).

Alle andere accounts zijn vrij gebleven en hoeven geen zorgen te maken. Omdat we snel hebben kunnen optreden is er weinig fout gegaan.

Vandaar de extra beveiliging van nu af aan en dat is gedaan met een veiligheidswachtwoord. Nadat u deze heeft aangemaakt is dit uw wachtwoord die u moet doorgeven wanneer er naar gevraagd word. Zolang u niet van IP veranderd krijgt u deze vraag niet. Zodra u ergens anders inlogd (met andere IP dus) krijgt u deze vraag om extra te controleren of jij de persoon bent.

Ook kan je zo instellen dat je alleen maar kan inloggen met jouw IP. U kan dan nergens anders inloggen dan op jouw computer. Handig zodat je zeker weet dat er niemand in je account komt.

aldus de wm van hitgeld
---
Webmaster van https://www.WinNice.nl! (uitbetaling binnen 24 uur!)
sanne
20 Euro
20 Euro
Berichten: 584
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:50
Locatie: Kootstertille
Contacteer:

Re: Hitgeld- Dringend advies gevraagd.

Bericht door sanne »

Hallo,


Bedankt voor de antwoorden, het is dus wel degelijk van Hitgeld en niet van een of andere persoon die ons wil hacken.

Over IP- adres. Als je verhuist en je blijft bij dezelfde provider, veranderd je IP- adres dan?? En hoe zit dat als je niet verhuist maar een andere provider neemt?? Blijft dan het IP-adres hetzelfde of niet.
Eigenaresse van :
It Flinterke-Onlineverdienen en The Long Way Home.
Moneymaker

Re: Hitgeld- Dringend advies gevraagd.

Bericht door Moneymaker »

Bij al deze gevallen veranderd je IP denk ik. (Toch in België).
Zelfs als er een stroomonderbreking is veranderd je IP (bij mij, in België weer).

Het is niet zoals telefoonnr's
dragoon
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 31 jan 2014 17:18

Re: Hitgeld- Dringend advies gevraagd.

Bericht door dragoon »

In NL veranderen providers je ip 1 keer in de zoveel tijd zowiezo.

Als je modem uit is geweest krijg je ook een nieuw ip. (Bijv bij stroom uitval.)
Of automatische modem update (want dan reset die bijv)
enz enz
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1773
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Hitgeld- Dringend advies gevraagd.

Bericht door olifant »

vanmorgen zijn de url's van de cashlinken aangepast, heb deze dan ook direct aangepast, had na een paar minuten 3 getelde hits op mijn daglink, sindsdien is er geen enkele hit meer bijgekomen.
bij de andere linken komen de hits er wel bij
zijn er nog die dit hebben ?

stats van de hits kan je zien onderaan de pagina van het linkspel
sanne
20 Euro
20 Euro
Berichten: 584
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:50
Locatie: Kootstertille
Contacteer:

Re: Hitgeld- Dringend advies gevraagd.

Bericht door sanne »

Hallo,


Ik heb het niet bijgehouden. Dus hier mijn lijstje om 01.40 uur.

Morgen zal ik een nieuwe plaatsen en dan kunnen we zien wat er gebeurd is.

Dag (1)
93

Uur (1)
31-------------------------76


Uur (2)
36-------------------------74


Uur (3)
34-------------------------68


Uur (4)
21-------------------------55


Uur (5)
27-------------------------57


Minuut (1)
0---------------------------0
Eigenaresse van :
It Flinterke-Onlineverdienen en The Long Way Home.
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1773
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Hitgeld- Dringend advies gevraagd.

Bericht door olifant »

is opgelost, zat een foutje in bij hitgeld
Plaats reactie