Hitgeld- Dringend advies gevraagd.

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
sanne
20 Euro
20 Euro
Berichten: 584
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:50
Locatie: Kootstertille
Contacteer:

Re: Hitgeld- Dringend advies gevraagd.

Bericht door sanne »

Hallo,


Oke, dan hoef ik het verder niet in de gaten te houden.
Eigenaresse van :
It Flinterke-Onlineverdienen en The Long Way Home.
cooleavs
1 Cent
1 Cent
Berichten: 19
Lid geworden op: 24 feb 2014 12:08

Re: Hitgeld- Dringend advies gevraagd.

Bericht door cooleavs »

ik kan momenteel niet op hitgeld komen, storing?
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1782
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Hitgeld- Dringend advies gevraagd.

Bericht door olifant »

waarschijnlijk die serverupdate waar sprake van was, maar geen vaste datum kon gegeven worden
Hydragon
2 Euro
2 Euro
Berichten: 207
Lid geworden op: 09 feb 2014 14:48
Locatie: MSX 4 ever.
Contacteer:

Re: Hitgeld- Dringend advies gevraagd.

Bericht door Hydragon »

Ik open hier ook een ticket even, wil graag even een antwoord van de WM, waarom mijn account ineens is geblokkeerd. :evil:
--links in mn rotator maar ffkes op pauze gezet, dit is te gek voor woorden.--
janro1
10 Euro
10 Euro
Berichten: 289
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:10

Re: Hitgeld- Dringend advies gevraagd.

Bericht door janro1 »

waarschijnlijk hierom


Hierbij geven we iedereen een waarschuwing omtrend het promoten van jouw linkspel linken van HitGeld. Met deze linken is het absoluut niet toegestaan om te promoten via surfbars! Dit heeft betrekking tot de surfbar van Massuc. Deze site staat het gewoon toe maar bij ons is het ten strengste verboden. We gingen is kijken hoeveel hits er binnenkomen hierdoor en dit ging om duizenden. En niet om 1 lid maar wel om meer dan 10 leden. Daarom hierbij de algemene waarschuwing. Promoot jij je rotator, linkspellinken via massuc. Via de meeste sites is dit niet toegestaan. Daarom betreuren wij ook de zaak van massuc dat hij dit gewoon toestaat.

Verder geven wij iedereen tot zondag de tijd om de linken te verwijderen. Krijgen wij nog steeds hits binnen via de autosurf op zondag zit er voor ons niets anders op dan een blokkade te zetten op het account (we maken voor niemand een uitzondering!). U bent hier namelijk zelf verantwoordelijk voor en de regels zijn bij ons duidelijk genoeg vermeld op de betreffende linkspelpagina's.
Hydragon
2 Euro
2 Euro
Berichten: 207
Lid geworden op: 09 feb 2014 14:48
Locatie: MSX 4 ever.
Contacteer:

Re: Hitgeld- Dringend advies gevraagd.

Bericht door Hydragon »

Het is reeds opgelost. Account is weer actief.
Hydragon
2 Euro
2 Euro
Berichten: 207
Lid geworden op: 09 feb 2014 14:48
Locatie: MSX 4 ever.
Contacteer:

Re: Hitgeld- Dringend advies gevraagd.

Bericht door Hydragon »

Om alles op te helderen:

Het enige dat ik deed was het promoten van de massuc linkspel zelf in de autosurf, dit zou geen probleem mogen opleveren gezien deze optie toegestaan is.
Volgens de woorden van de WM van Hitgeld, word er geen juiste data verstrekt en kreeg hij te zien dat de linkspellen werden gepromoot door middel van autosurf, dus de officiële data van het desbetreffende linkspel werd niet getoont.
Of de statistieken bij Hitgeld zijn onjuist of er gaat iets mis bij Massuc bij verstrekking van de info.
Maar goed, door deze onjuiste informatie werd wel mijn account geblokkeerd wat dus geheel onterecht was, inmiddels zijn de linkspellen van Hitgeld uit SuperRotator gehaald en is mijn account opnieuw geactiveerd.

Dus nee, de fout ligt niet mij en jah ik was op de hoogte van de email, maar als je een linkspel promoot in een autosurf die wel is toegestaan, welke andere websites inlaad en vervolgens incorrecte data verstuurd, ligt de fout in dit geval bij de programmeur van een van de websites.

Hydragon.
Plaats reactie