PijlSnelGeld.nl support

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
RMUMAURICE777
2 Euro
2 Euro
Berichten: 193
Lid geworden op: 21 okt 2014 19:36

Re: Puntenklikken.nl & PijlSnelGeld.nl support

Bericht door RMUMAURICE777 »

Hi,

Hartelijk bedankt voor de uitleg Christina.

Ik las dat er een fee op paypal uitbetaling staat, dus dat wordt via de bank!
Moneymaker

Re: Puntenklikken.nl & PijlSnelGeld.nl support

Bericht door Moneymaker »

Christina schreef:De wm is weer actief.
Heeft vorige week de uitbetalingen gedaan.

Hij zit nu midden in een verhuizing.
Maar ik heb er op dit moment alle vertrouwen in dat hij de uitbetalingen weer netjes gaat doen.

Of bank of pp eerder betaald worden weet ik niet hoor.
Hoi,

Ik zit niet in een verhuizing, je verward me met de WM van de blog money-makers.
Ik weet het, zeer verwarrend :P De naam die ik gebruik om me aan te melden bij andere sites is Moneymaker en ik heet ook Niels :P

En ja, uiteraard zullen alle uitbetalingen uitbetaald worden. En ja, er is sinds eind september zijn er fees op PayPal uitbetalingen, alle PayPal uitbetaling voorheen aangevraagd zullen wel nog behandeld worden zonder fee (u zal dan dus het exact aangevraagde bedrag ontvangen). De uitbetaaltermijn is nu maximaal 3 maand.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: PijlSnelGeld.nl support

Bericht door Christina »

Mijn excuses voor de verwarring. :oops:
Moneybugs
20 Euro
20 Euro
Berichten: 511
Lid geworden op: 17 jan 2014 17:29
Contacteer:

Re: PijlSnelGeld.nl support

Bericht door Moneybugs »

Gister ben ik inderdaad netjes uitbetaald! :thx
Gebruikersavatar
Schatteboutje
10 Euro
10 Euro
Berichten: 456
Lid geworden op: 19 jan 2014 20:28
Locatie: Damsco
Contacteer:

Re: PijlSnelGeld.nl support

Bericht door Schatteboutje »

Vraaje:

wat is er gebeurt met de site puntenklikken.nl

je weet wel, deze:

Storing

De database is even offline, als alles weer naar behoren werkt zullen we een mail versturen.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: PijlSnelGeld.nl support

Bericht door Christina »

Sinds een tijdje loopt mijn laptop vast zodra ik naar Vakje Zoeken ga.

Moet dan weer opnieuw opstarten.
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1773
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: PijlSnelGeld.nl support

Bericht door olifant »

als je via "microsoft edge" naar pijlsnelgeld gaat lukt het wel
Gebruikersavatar
Schatteboutje
10 Euro
10 Euro
Berichten: 456
Lid geworden op: 19 jan 2014 20:28
Locatie: Damsco
Contacteer:

Re: PijlSnelGeld.nl support

Bericht door Schatteboutje »

Naar aanleiding van meerdere vragen in 2 topics.
Hier maar weer een vraag en antwoord samenbrengen, aangezien het andere topic een discussie topic is...

vraag 1
Waar is Puntenklikken gebleven en wanneer komt deze site terug?

Quote van 31-07-2016
Moneymaker schreef: Over Puntenklikken.nl, deze gaat helaas niet meer terugkomen. Ik heb normaal wel de database nog ergens staan en kan dus puntensaldo's achterhalen en vergoeden met punten op pijlsnelgeld. Ik post hier morgen een update over.
Heb ik de update gemist?? Zo ja . zou je de update over verrekenen van Puntensado's en Pijlsnelgeld hier alsnog willen plaatsen?
Bij voorbaat dank!

vraag 2
Als je dan toch bezig bent kun je er dan ook voor zorgen dat "vakje zoeken" weer gewoon werkt?
Moneymaker

Re: PijlSnelGeld.nl support

Bericht door Moneymaker »

Hallo allemaal,

Zoals jullie de laatste maanden hebben gemerkt zijn er wel wat problemen met PijlSnelGeld geweest.
We zijn een vrij lange periode offline geweest, de oorzaak hiervan was een uit het oog verloren factuur (denk ik).

De laatste maanden is er heel wat veranderd in de GPT wereld, er zijn heel veel sites gestopt of vele sites doen dat binnenkort. Ik denk dat het helaas eindelijk aan het gebeuren is... GPT (vooral linkspel) sterft uit.
Ook is mijn leven er nog een stuk drukker op geworden (bedrijf in een andere business, studies en meer) en PijlSnelGeld balanceert voortdurend tussen winst & verlies.

Mede door deze 3 redenen heb ik beslist te stoppen met PijlSnelGeld in 2017. Maar geen paniek!
Ik ga alles mooi afhandelen! Iedereen die de uitbetaalgrens gehaald heeft zal uitbetaald worden, en voor de mensen die deze niet halen zullen er linkspelhits aanbiedingen komen.

Op 1 Maart 2017, over 3 maand dus, zou ik PijlSnelGeld definitief offline halen. De uitbetaalgrens zal in de toekomst eventueel nog verlaagd worden.
Alle momenteel openstaande uitbetalingen zullen voor 9 Januari uitbetaald worden.

De laatste maanden zijn er veel mails door mensen gestuurd, maar ik heb hier geen enkele van ontvangen. Er is iets mis met de configuratie van de @pijlsnelgeld.nl e-mailadressen, deze werken niet meer.
Daarom vraag ik jullie om als je een vraag hebt vanaf nu te mailen op PijlSnelleNiels@gmail.com. Dit e-mailadres staat ook op de contact-pagina.

Ik verdwijn dus uit de GPT wereld op 1 Maart 2017. Ik zal wel nog lid blijven op andere sites, maar ik zal dus geen admin meer zijn.

Er zullen vanaf nu regelmatig emails, waarschijnlijk wekelijks, met updates verstuurd worden, en de vanaf nu verstuurde mails op PijlSnelleNiels@gmail.com zullen beantwoord worden.

Tot slot wil ik jullie allemaal een fijn 2017 wensen en me excuseren voor de lange stille periode.
Laten we er nog een mooie laatste 3 maanden van maken!

Groet,
Niels.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: PijlSnelGeld.nl support

Bericht door Christina »

@ Moneymaker:

De laatste maanden zijn er veel mails door mensen gestuurd, maar ik heb hier geen enkele van ontvangen.
Je hebt van mij op 29/11 nog een PB gekregen. Die heeft heel lang als ongelezen gestaan.
Uiteindelijk wel gelezen maar nooit een antwoord gekregen.

Valt me eerlijk gezegd tegen van iemand die hier moderator is geweest.
Plaats reactie