Linkgeld.nl

Hier vind je alle support topic's van de verschillende Klik, Linkspel en Spaarprogramma's.
vergeetalles
10 Cent
10 Cent
Berichten: 41
Lid geworden op: 25 jan 2014 20:26
Locatie: Groningen
Contacteer:

Linkgeld.nl

Bericht door vergeetalles »

Op deze site kunt u eenvoudig diverse verdiensten in diverse valuta verdienen, behalve de euro zelf. Linkgeld wil laten zien dat de euro en het bijbehorende bankensysteem niet zo vanzelfsprekend is als dat het misschien lijkt.

Het principe van de site is vrij simpel:
-U kunt op zeer diverse manieren credits verdienen.
-U kunt met één van de zeer vele valuta en cryptocurrencies eventueel credits kopen.
-Een paar mogelijkheden maken het verdienen van grotere hoeveelheden credits heel makkelijk (Eobot / CoIntellect)

Met uw verdiende credits kunt U dan zelf bijvoorbeeld uw klikfans plaatsen, reclame maken en het is ook heel makkelijk om zelf uw linspelhits te plaatsten.

Nieuw !! Het is voor de leden op de eigen interne marktplaats mogelijk credits onderling te ruilen in ruil voor evt werk, kleding, voedsel of advertenties of referrals op andere websites, bijvoorbeeld.

Werf referrals en verdien 10% op wat zij verdienen!

Uitbetalingen
In principe wordt het grootste deel van de inkomsten terug gegeven aan de leden. Het wisselkantoor staat daarvoor met regelmaat open. Verdiende credits kunnen uitbetaald worden, en dan voornamelijk in:

- Bitcoins
- Andere cryptocurrencies in overleg ook mogelijk
- Dutchleaders
- Superrotator-punten


Bitcoins zijn altijd op voorraad en deze uitbetalingsoptie staat ALTIJD open. Anderen alleen indien op voorraad of na overleg.


VIP
- Word vip en verdien op alle verdiensten 50% extra.
- 25% refferal vergoeding in plaats van 10%!

Vragen of opmerkingen kunnen hier geplaatst worden of u kunt contact opnemen via de site zelf.

Michael
Michael
Ik kan mij niet permitteren mijn kostbare tijd te verliezen met geld te verdienen
vergeetalles
10 Cent
10 Cent
Berichten: 41
Lid geworden op: 25 jan 2014 20:26
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Linkgeld.nl

Bericht door vergeetalles »

Op linkgeld is een poll gehouden of leden akkoord gaan met het maandelijks betalen van belasting, 1% van vermogen. Na contact met leden is dit idee omgezet naar vrijwilligheid. Op deze manier betalen inactieve leden sowieso de belasting en hebben actieve leden een keus. Het script is klaar en meer info op de site.

Als u lid bent kunt u vanaf nu gaan naar de pagina met uw gegevens en kies bij "Ik betaal belasting" eventueel voor nee als u de belasting niet wilt betalen. De keus is elk moment aan te passen. De eerste keer innen staat gepland eind januari dus redelijke ruime tijd om te kiezen. De geïnde belasting wordt oa gebruikt voor het plaatsen van klikfans. Zo ontstaan oa een "geld"stroom van inactieve leden naar actieve leden.

En nog even en dan halwn we de €1 per duizend punten....
Michael
Ik kan mij niet permitteren mijn kostbare tijd te verliezen met geld te verdienen
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: Linkgeld.nl

Bericht door torros »

is er een reden dat de uitbetalingen op linkgeld wat langer duren, niet dat ik er een
probleem mee heb maar nu blijven mijn punten oplopen omdat ik ze niet snel genoeg
kan laten uitbetalen als dit blijvend is graag even een reactie want dan kan ik mijn
tactiek aanpassen
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Linkgeld.nl

Bericht door willy »

betaling via andere site vermoed ik ? misschien geen saldo meer op de andere sites

ik laat me steeds uitbetalen in bitcoins, en duurt nu ook iets langer
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Linkgeld.nl

Bericht door willy »

er loopt ook op de marktplaats een actie waar ik linkspelhits aanbied in ruil voor linkgeld-punten lol
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Linkgeld.nl

Bericht door corinasjunk »

Sinds Michael (vergeetalles) weg is gaat het trager lijkt het. De belasting teruggave klikfans van september zijn ook niet geplaatst, valt weinig te klikken zo. Jammer, want het is een mooie site met een goed systeem.
torros
50 Euro
50 Euro
Berichten: 847
Lid geworden op: 21 feb 2014 15:54

Re: Linkgeld.nl

Bericht door torros »

lekker bezig willy expand your possibillyties
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Linkgeld.nl

Bericht door Christina »

Weet iemand een manier om de wm van Linkgeld te bereiken?
Via de site komt er geen antwoord.

Heb ook geen idee of Antoine hier op het forum zit en wat dan zijn gebruikersnaam is.

Iemand die info heeft graag even een PB.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Linkgeld.nl

Bericht door corinasjunk »

Ik kreeg ook geen reactie... vorige keer opgemerkt dat er nog geen klikfans waren geplaatst hier en een dag later waren ze er ineens. Nu van het weekend dacht ik via contactformulier gevraagd maar geen reactie.
Ik weet wel dat doe michael (vergeetalles) nog eigenaar was hij veel problemen had met mails uitsturen, die kwamen nooit aan. Hij ontving wel alles maar een reactie geven was dus lastig. Wie weet speelt dit nog.
Is die willy nog wm daar en dat is niet 'onze' willy toch?
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2291
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Linkgeld.nl

Bericht door willy »

neuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Plaats reactie