advertentieklikkers

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
kaatje
2 Euro
2 Euro
Berichten: 180
Lid geworden op: 27 jan 2014 14:58

Re: advertentieklikkers

Bericht door kaatje »

Ik las ergens dat advertentieklikken weer online is??? Nou bij mij niet hoor dus ik vraag me af bij wie nog meer niet?? Ik ontvang ook nog steeds geen mailtjes en krijg ook geen verbinding met de site.
Silvia
Moderator
Moderator
Berichten: 543
Lid geworden op: 19 jan 2014 15:01

Re: advertentieklikkers

Bericht door Silvia »

@Kaatje

Dat bericht heb ik als reactie geplaatst.
Geldheuvel zowel als advertentieklikkers waren wel degelijk online.
Na jouw bericht weer gecheckt, en nu offline inderdaad.
Mailtjes?
Die komen al tijden niet meer, dat is bekend.
Ook vragen worden niet beantwoord, lees dit topic een paar berichten terug, dan zie je welke vragen.
Nelly
10 Euro
10 Euro
Berichten: 298
Lid geworden op: 17 jan 2014 14:44

Re: advertentieklikkers

Bericht door Nelly »

Ik heb uit betrouwbare bron mogen vernemen dat Erik zich weer niet aan zijn afspraak heeft gehouden
Rest niet anders om de sites weer offline te trekken

Hoelang gaat Erik dat spelletje nog volhouden?
Wat mij betreft niet meer
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: advertentieklikkers

Bericht door corinasjunk »

Nelly schreef: Hoelang gaat Erik dat spelletje nog volhouden?
Wat mij betreft niet meer
Oh, Erik wel hoor, zolang hij wil. Hoe lang wij er echter nog in trappen... hopelijk gaan ieders ogen open.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: advertentieklikkers

Bericht door Christina »

Ik wacht even het antwoord op mijn vraag aan de 'betrouwbare bron' af.

Daarna ga ik bekijken wat ik eventueel kan doen om herhaling te voorkomen.

Ik kan iemand blokkeren op naam en IP maar dat zal nooit voldoende zijn.

Zit er hard over te denken een blacklist te maken voor webmasters die meerdere malen naar hotel Noorderzon zijn vertrokken of gewoon de boel hebben opgelicht.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ik had 'betrouwbare bron' tussen haakjes staan omdat ik wist over wie Nelly het had maar geen naam wilde noemen.
Nelly
10 Euro
10 Euro
Berichten: 298
Lid geworden op: 17 jan 2014 14:44

Re: advertentieklikkers

Bericht door Nelly »

Christina schreef:Ik wacht even het antwoord op mijn vraag aan de 'betrouwbare bron' af.

Daarna ga ik bekijken wat ik eventueel kan doen om herhaling te voorkomen.

Ik kan iemand blokkeren op naam en IP maar dat zal nooit voldoende zijn.

Zit er hard over te denken een blacklist te maken voor webmasters die meerdere malen naar hotel Noorderzon zijn vertrokken of gewoon de boel hebben opgelicht.
Betrouwbare bron hoeft niet tussen haakjes, deze weet waar hij het over heeft
Herhaling voorkomen, dat zou mooi zijn maar niet echt mogelijk
Dan zou je moeten weten wat hij nu aan het doen is
Iemand op naam en ip, ik denk ergens dat dat juist niet zo slim is
Dan kan die persoon helemaal zijn gang gaan op het net zonder dat je iets weet
Een blacklist dat kennen we denk ik al
Jantje heb wat tegen Joopie, Jantje maak Joopie zwart genoeg en dan heb je de ellende al
Gebruikersavatar
Amadee
50 Cent
50 Cent
Berichten: 78
Lid geworden op: 09 mei 2015 21:15
Contacteer:

Re: advertentieklikkers

Bericht door Amadee »

buzzy schreef:Iemand toevallig interesse in een eigen website? Dan is dit je kans!
Advertentieklikkers is te koop, maar...lees voor aankoop even de kleine lettertjes door: er staan nog een aantal uitbetalingen open én het totale ledensaldo is een paar duizend euro..

Daarnaast zal ik hierna even een belangrijk topic openen, bedankt voor uw begrip ;)
Site is niet te koop :? site gaat verder via nieuwe "betrouwbare" hosting die me niet illegale email-bestanden verkoopt en half werkende scripts, jij Danny kan je geld krijgen nadat je alle betaalde plugins die je toezegde en betaald kreeg ook degelijk levert!
Gebruikersavatar
Amadee
50 Cent
50 Cent
Berichten: 78
Lid geworden op: 09 mei 2015 21:15
Contacteer:

Re: advertentieklikkers

Bericht door Amadee »

buzzy schreef:
Mooi dat je internet hebt in Hotel de Noorderzon. Site gaat niet verder, dat kan ik je wel meegeven.
Jammer joh, had je wel wat betrouwbaarder ingeschat maar blijkbaar heb je je streken niet verloren.
Bovendien verloopt de factuur van de hosting maar volgende week.
Laatst gewijzigd door Christina op 13 jul 2016 19:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Zin met laster verwijderd.
Gebruikersavatar
Amadee
50 Cent
50 Cent
Berichten: 78
Lid geworden op: 09 mei 2015 21:15
Contacteer:

Re: advertentieklikkers

Bericht door Amadee »

buzzy schreef:
Amadee schreef: Bovendien verloopt de factuur van de hosting maar volgende week.
Factuur van je illegale email-bestanden wel ;)
Die ga je morgen zeker allemaal netjes betalen? Net als de leden die nog geen uitbetaling hebben ontvangen ;)
Met de site's verder gaan en de leden uitbetalen wil ik gerust doen, maar dan wel via andere hosting!
Jou betalen? Werk dan eerst de betaalde plugins af en dan spreken we verder en je moet niet klagen want wie hielp je toen je amper wat had om de bus te betalen om naar je opleiding te volgen, en vergeet niet dat spaarscript voor 50% voor mij is!
Gebruikersavatar
Amadee
50 Cent
50 Cent
Berichten: 78
Lid geworden op: 09 mei 2015 21:15
Contacteer:

Re: advertentieklikkers

Bericht door Amadee »

buzzy schreef:
Amadee schreef:
Site is niet te koop :? site gaat verder via nieuwe "betrouwbare" hosting die me niet illegale email-bestanden verkoopt en half werkende scripts, jij Danny of moet ik Sytze zeggen kan je geld krijgen nadat je alle betaalde plugins die je toezegde en betaald kreeg ook degelijk levert!
Mooi dat je internet hebt in Hotel de Noorderzon. Site gaat niet verder, dat kan ik je wel meegeven.
Jammer joh, had je wel wat betrouwbaarder ingeschat maar blijkbaar heb je je streken niet verloren.
Wie licht er dan de leden op Danny hebben hiervan kennis genomen!
Plaats reactie