Super Rotator

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Plaats reactie
Ashley43
2 Euro
2 Euro
Berichten: 219
Lid geworden op: 28 dec 2014 18:57

Re: Super Rotator

Bericht door Ashley43 »

Ik heb geen problemen bij euro-uurtje alles laad gewoon
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1771
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Super Rotator

Bericht door olifant »

gaat niet over klikken op euro-uurtje, maar klikken op sites waar in de fans grote banners staan
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1771
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Super Rotator

Bericht door olifant »

promotica
Table './admin3_portaal/rotator' is marked as crashed and should be repaired

wachten op beta-gratisrotatie
zodra een link onder een ad naar gratisrotatie verwijst opent ie die waardoor alles blijft laden

paid2clicks
Table './admin_wintersite/daisyrotator' is marked as crashed and should be repaired

zijn dus een aantal rotators die niet werken wat dus ook wel een reden zal zijn dat er op super minder binnenkomt
5euroweb
10 Euro
10 Euro
Berichten: 257
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:35
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Re: Super Rotator

Bericht door 5euroweb »

Er ligt inderdaad wat eruit.
Wie gebruikt eigenlijk die 500x500 banners en zou je echt menen tot het daar aan ligt.

Prettig feestdagen gewenst.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3940
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Super Rotator

Bericht door Christina »

@ 5Euroweb:

We hebben eerder geprobeerd afspraken te maken over het formaat van de banners.
Daar wilden een aantal webmasters helaas niet aan mee werken.

Maar het grootste probleem ligt denk ik toch in de A-4 promotie pagina van Trade Tracker en andere affiliates die zo nodig via het linkspel gepromoot moeten worden.

Dan zijn er Adzhit, Adzptp, Dutch Leader, Promotica en nog een paar die onnoemelijk traag laden.

Op deze manier kun je niet verwachten dat de leden de linken laten uitladen.
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1771
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Super Rotator

Bericht door olifant »

moet ergens aanliggen he, en hoe groter de banner hoe langer het laden duurt en hoe langer het duurt eer de link die eronder zit wordt geopend
sta je bovenaan met je link heb je geluk, sta je ergens 10 plaatsen onder andere linken met een paar van de grote banners ertussen, dan komt ie nooit tot je ad
enige wat je dan nog ziet is : wachten op.... en de naam van de site die niet opent, en alles wat eronder nog zit opent zo natuurlijk ook niet
en leden die klikken gaan niet blijven wachten tot die ads eindelijk uitgeladen zijn, wat ik kan begrijpen
en wat voor nut hebben die grote banners, geen kat kijkt naar de ads
kan je beter zoals een paar sites al doen, naast de gewone klikfans en klikbanners , een paar extra pagina's zetten op je site met timerads wil je leden verplicht laten kijken naar die grote banners
op winnice staat dit al klaar


een pak ads gekocht op 4-azen, ook secondenads, daar vandaag in totaal al een 25.000 hits op gekregen, maar op super heb ik geen hit meer dan gisteren op hetzelfde uur
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1771
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Super Rotator

Bericht door olifant »

onder de linken van klikjesland heb je dan nog die zideovideo's dus die laden ook niet verder
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2290
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Super Rotator

Bericht door willy »

Christina schreef:@ 5Euroweb:

We hebben eerder geprobeerd afspraken te maken over het formaat van de banners.
Daar wilden een aantal webmasters helaas niet aan mee werken.

Maar het grootste probleem ligt denk ik toch in de A-4 promotie pagina van Trade Tracker en andere affiliates die zo nodig via het linkspel gepromoot moeten worden.

Dan zijn er Adzhit, Adzptp, Dutch Leader, Promotica en nog een paar die onnoemelijk traag laden.

Op deze manier kun je niet verwachten dat de leden de linken laten uitladen.
Als men een pagina promoot van bv trade tracker dan houdt het ook op, is eindpunt van het laden omdat erna niet meer kan doorgelinkt worden omdat men op de site van een of andere webwinkel terecht komt

Ik heb vaak de grotere baners op eigen server staan, dus kan dit ook niet de hinderlijkheid in zijn totaliteit zijn, wel als je bv banners van tradetracker of daysicom er zet, die laden soms erg traag
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2290
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: Super Rotator

Bericht door willy »

Oeps , totaal niets gewijzigd en wat zie ik net iets voor 8 uur plots , aantal hits de hoogte ingeschoten, gemiddelde aantal +65 % ongeveer
Zit nu op het niveau dat ik vroeger steeds had of schommelde

Toevoeging : gisteren 10.01 meteen naar beneden, naar niveau eerder, vandaag oeps, bijna dubbele aantal en dan heb ik het over 28K ten opzichte van 16K

Blijft vreemd
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1771
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Super Rotator

Bericht door olifant »

contact opgenomen met michel, scripter van superroator ivm de binnenkomende hits die al een tijd tegenvallen

antwoord :
Waarschijnlijk heeft dit met de belasting van de server te maken.
Ik zal hier van de week wel even naar kijken of ik er wat aan kan doen.
Plaats reactie