Gekkengoud

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Gebruikersavatar
Chanel
10 Euro
10 Euro
Berichten: 357
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:17

Gekkengoud

Bericht door Chanel »

Ik heb een ticket verstuurd naar Gekkengoud maar ik krijg maar geen antwoord.
Zijn er hier meer met dit probleem?
Op hun facebookpagina zie ik dezelfde klachten.
fredeen
10 Cent
10 Cent
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 jan 2014 14:30
Locatie: Veghel

Re: Gekkengoud

Bericht door fredeen »

Ik heb eind vorig jaar al een ticket aangemaakt en tot op heden geen reactie erover ontvangen. Ik kan geen onderzoeken invullen die ik in mijn postvak krijg, maar geen reactie erover gehad.
Gebruikersavatar
Chanel
10 Euro
10 Euro
Berichten: 357
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:17

Re: Gekkengoud

Bericht door Chanel »

Oke doofstom dus daar.
Wat moet je daar nou van denken.
Ik had een mail adres op facebook gevonden maar ook daar reageren ze niet op :evil:

Nou vraag ik me af of aankopen dan wel bijgeschreven worden.
Iemand?
Moontje68
Nieuw lid
Nieuw lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 jun 2014 16:29

Re: Gekkengoud

Bericht door Moontje68 »

Volgens mij een aflopende zaak bij Gekkengoud.
Ze reageren inderdaad al heel lang nergens meer op, al diverse hulptickets aangemaakt. Gelukkig niet voor uitbetaling of punten.

Ik zou het er zeker niet op durven wagen om via Gekkengoud een bestelling te plaatsen, mij te onzeker.

Onderzoeken lopen ook nergens meer op uit, ik verwijder de mailtjes tegenwoordig direct zonder ze aan te klikken.

Enige wat ik nog doe (of deed?) is even die olifantjes wegklikken en het galgje. Testbeeld geeft al weken geen beeld helaas. Was nog een leuke manier om snel wat punten te verdienen, als je mazzel had.

Maar.....sinds vanavond ligt de site er helemaal uit. Dat kan 2 dingen betekenen:

1. Echt einde oefening.
Als dat zo is, dan is het niet bepaald netjes dat ze daar niet even een melding van hebben gemaakt.

2. Ze zijn echt met de site bezig...maar daar heb ik weinig vertrouwen in, eerlijk gezegd.
fredeen
10 Cent
10 Cent
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 jan 2014 14:30
Locatie: Veghel

Re: Gekkengoud

Bericht door fredeen »

er is een nieuwe website van gekkengoud, maar ik vind dat geen verbetering. volgens mij klopt dit niet allemaal.
enkele spelletjes zijn verdwenen en is nu meer gericht op het aankopen van artikelen door de leden en lijkt ook meer op andere site.

saldo lijkt nu ook niet meer te kloppen.
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1773
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Gekkengoud

Bericht door olifant »

lijkt nu op nucash, ipay en cashbackdeals

ook mijn profiel kan ik niet meer volledig invullen, kan mijn straat niet invullen omdat mijn belgische postcode niet aanvaard wordt. ook mijn geboortedatum was vernadert. ben belg, en al jaren lid, en nu staat in de voorwaarden dat je nederlander moet zijn en een nederlands rekeningnummer moet hebben
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Gekkengoud

Bericht door Christina »

Zou dit er mee te maken kunnen hebben:
GekkenGoud, is een samenwerking aangegaan met CashbackService. De website is overgezet naar het platform van CashbackService en de website heeft een nieuw design gekregen. CashbackService onderhoudt de website en Konektilo BV is eigenaar van de website en verzorgt de promotie.
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1773
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Gekkengoud

Bericht door olifant »

in mijn account staat dat ik lid ben sinds 24-04-15, terwijl ik al lid ben sinds ze begonnen zijn
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Gekkengoud

Bericht door Christina »

Zal daar ook wel mee te maken hebben.
GekkenGoud, is een samenwerking aangegaan met CashbackService. De website is overgezet naar het platform van CashbackService en de website heeft een nieuw design gekregen. CashbackService onderhoudt de website en Konektilo BV is eigenaar van de website en verzorgt de promotie.
Staat ook op 24-04-2015 bij het nieuws.
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1773
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: Gekkengoud

Bericht door olifant »

dus al die gekke gerriets hebben het schip verlaten ?
Plaats reactie