Gekkengoud

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Gekkengoud

Bericht door Christina »

Die mogelijkheid is er ook bij de sites van Orange Buddies.

Maar persoonlijk bedank ik er voor.
Je weet immers nooit waar je mee doorverbonden wordt.
Gebruikersavatar
gerritjelsma
10 Euro
10 Euro
Berichten: 282
Lid geworden op: 02 jul 2015 21:37
Contacteer:

Re: Gekkengoud

Bericht door gerritjelsma »

@Christina, het lijkt meer op een verbreding om campagnes te promoten. Dus naast social media nu ook whatsapp..terwijl de basis emailmarketing is.
Mvg Gerrit
Smartclix | MailClix | LadyClix
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3942
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: Gekkengoud

Bericht door Christina »

@ gerritjelsma:

Ieder moet doen hij of zei zelf wil natuurlijk.

Maar ik speel toch liever op safe.

Als ik via de mail iets binnenkrijg wat niet te vertrouwen is dan wordt het gelijk geblokkeerd.

Zou overigens ook niet graag steeds whatsappjes krijgen met betrekking tot emailmarketing.

Gebruik whatsapp liever alleen voor privé doeleinden.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Gekkengoud

Bericht door corinasjunk »

Klopt Gerrit, daarom testte ik het uit en zette mijn bevindingen hier neer. Ik ben geen lid van Orange Buddies dus voor mij is het een nieuw fenomeen. Ik open deze appjes alleen via mijn laptop ivm virusscanner voordat ik naar een rare site wordt gelinkt.
Iedereen bepaalt natuurlijk zelf of ie meedoet of niet :)
Gebruikersavatar
Bep
20 Euro
20 Euro
Berichten: 526
Lid geworden op: 03 feb 2014 13:09

Re: Gekkengoud

Bericht door Bep »

Ik heb me ook niet aangemeld hiervoor, ik vind het voldoende om via mijn mail op de laptop alles te doen.

Ik weet niet of iemand hier zich bij hun online panel heeft aangemeld, ik heb me net maar afgemeld. Ik heb bijna dagelijks ingevulde enquêtes gehad (sommige werden ook afgebroken, het gaat dus over de volledig ingevulde lijsten) en er staat alleen maar 10 cent aanmelding bij en er staat niets in de wacht om alsnog te krijgen. Dus heel veel ingevuld vanaf 25 cent tot 1 euro en helemaal niets ervoor gekregen. Vandaag zou het weer 40 cent zijn, ik heb bedankt en afgezegd.

Ik wil weten of dit ook bij anderen zo is.
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: Gekkengoud

Bericht door corinasjunk »

Ik heb me nooit aangemeld voor dat panel, dus ik weet niet of het hetzelfde is bij anderen.
kaatje
2 Euro
2 Euro
Berichten: 180
Lid geworden op: 27 jan 2014 14:58

Re: Gekkengoud

Bericht door kaatje »

Ik ben wel lid van het panel en heb ook al meerdere malen een vergoeding ontvangen voor een ingevulde enquete. Je krijgt daar altijd een apart berichtje van dat er saldo bijgeschreven is en waarvoor.
Gebruikersavatar
Bep
20 Euro
20 Euro
Berichten: 526
Lid geworden op: 03 feb 2014 13:09

Re: Gekkengoud

Bericht door Bep »

Oké, inderdaad heb dus soms mail ervoor ontvangen maar de bedragen zijn nergens terug te vinden bij saldo.
Ze schrijven mij ook terug dat ik wel bedragen heb ontvangen, het geval zou zijn dat het ergens anders onder staat, zeggen ze. Maar daar staan alleen de bedragen voor klikken en aankopen en meegenomen bedragen. Vandaar dat ik nu maar eens goed ben gaan kijken en dus nergens de bedragen van de lijsten kan vinden, ik heb een prt sr naar ze gestuurd zodat ze zelf kunnen zien wat ik zie. Als ik al bedragen ervoor ontvangen zou hebben dan is het verdomd goed verstopt.

@kaatje, Mijn vraag is dan ook, zie jij de bedragen op de site erbij geschreven en waar zie jij deze dan?
Denise
20 Euro
20 Euro
Berichten: 735
Lid geworden op: 19 jan 2014 00:57

Re: Gekkengoud

Bericht door Denise »

Hoi Bep,
Als je naar jouw tegoed gaat, dan zie je links een hele lijst met alle vergoedingen, begint met welkomst bonus,
lager in dat rijtje zie je online panel/survey staan, als je daar op klikt zie je de bijgeschreven vergoedingen vanhet panel.
Gebruikersavatar
Bep
20 Euro
20 Euro
Berichten: 526
Lid geworden op: 03 feb 2014 13:09

Re: Gekkengoud

Bericht door Bep »

@Kaatje, bij mij staat daar "OnlinePanel/Enquêtes" en daar staat €0.10 dit kreeg ik voor mijn aanmelding dus dit zijn al mijn verdiensten over die tijd dat ik aan het invullen ben geweest, ik vind dit belachelijk weinig en dan kloppen de bedragen niet die je in de e-mails ziet staan want ik heb er geen gekregen waarbij ik 10 cent kon verdienen, 25 cent is het laagste wat ik gezien heb.

Maar ik heb het opgegeven daar en vul ze niet meer in, bij Euroclix en andere sites verdien ik ze sneller en krijg je ook nog 1 cent voor het aanklikken, dus ook al kom je er niet voor in aanmerking dan zie je dit duidelijk in beeld en krijg je geen frustratie en wel zo eerlijk. Ik waarschuw hier dus wel voor dat niet iedereen er goed aan kan verdienen en dat je de boel goed in de gaten moet houden of je het ook daadwerkelijk bijgeschreven ziet.

Wat de aankopen aangaat zijn ze weer wel transparant en dat gaat goed, ik vind het dan ook zeer vervelend om zo over hun te klagen maar ik heb er dan ook veel tijd in gestoken om ze in te vullen.
Plaats reactie