promotica

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Gebruikersavatar
Schatteboutje
10 Euro
10 Euro
Berichten: 456
Lid geworden op: 19 jan 2014 20:28
Locatie: Damsco
Contacteer:

Re: promotica

Bericht door Schatteboutje »

edit 27-12 = zou nu gefixed moet zijn.

Hydragon schreef:
Schatteboutje schreef:
Ashley43 schreef:Promotica werkt denkt niet goed mijn promo's komen niet in mijn ads
had hetzelfde vermoeden hier. neem morgen contact op met webmaster.
Dat probleem lijkt al opgelost te zijn, automatisch aanvullen werkt weer gewoon aan mijn zijde.
ik heb het gister uitgezet, omdat het bij mij toch niet goed scheen te werken.


heb al contact opgenomen met WM .. dus .. verwacht binnenkort wel een response.

Desalniettemin, dank voor feedback
Ashley43
2 Euro
2 Euro
Berichten: 219
Lid geworden op: 28 dec 2014 18:57

Re: promotica

Bericht door Ashley43 »

Er word geld afgehaald bij promotica in de wedstrijd 0.025809 gister stond bij die 5 een 6 weet niet of er nog iemand dat gemerkt heeeft
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: promotica

Bericht door corinasjunk »

Volgens mij krijg je daar een bepaald percentage van de prijzenpot, niet zozeer afhankelijk van je plaats, maar van je daadwerkelijke aantal punten.
Stel er zijn in totaal 1 miljoen punten vergaard, samen goed voor, ik noem maar wat, 10 euro aan prijzengeld. Jij hebt 10,000 van die punten, dan zou jij 1% = 10 cent aan prijzengeld winnen.
Maar stel, er worden nog een miljoen punten bij verzameld, en de webmaster doet per 100,000 punten nog 50 cent erbij in de prijzenpot. Die twee miljoen punten zijn dan ineens 15 euro waard. Echter, het totale aantal punten door alle leden verzameld is verdubbeld, maar jouw 10,000 zijn er slechts 12,000 geworden, dan heb jij 0,6% van alle punten en win je dus ook 9 cent aan prijzengeld. Als jij echter je puntenaantal had verdubbeld, naar 20,000, had je nog steeds 1% van de punten en dus 15 cent aan prijzengeld.
Nu zijn deze getallen enkel om de rekensom wat makkelijker/duidelijker te maken, maar volgens mij is dat wel het systeem van promotica, jij moet niet alleen actief zijn, maar ook nog de rest bijbenen. Dit leidt in mijn rekenvoorbeeld me grote getallen natuurlijk tot grotere verschillen dan op de site zelf, maar denk dat je het idee wel een beetje snapt. Zelfde als met extracentjes en paid2click eigenlijk. Het is niet alleen jouw activiteit, maar zeker ook jouw activiteit ten opzichte van de andere leden. En ook buiten de top 10 (of 50) worden prijzen uitgekeerd.
Ashley43
2 Euro
2 Euro
Berichten: 219
Lid geworden op: 28 dec 2014 18:57

Re: promotica

Bericht door Ashley43 »

Oke Corina ik sta in de top10 ik zal er is op gaan letten dan
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2290
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: promotica

Bericht door willy »

Nieuwe mail over paypal

Beste,

Zoals de titel van dit bericht al zegt, de paypal aanvragen zijn zojuist geannuleerd.
Het bedrag wat is aangevraagd is terug gestort in het account.

Voorlopig zal paypal ook uitgeschakeld blijven, bank aanvragen is echter wel mogelijk!

Excuses voor het ongemak.

Mvg,
Michel
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2290
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: promotica

Bericht door willy »

En .... jawel bedrag teruggestort zo te merken

Aanvraag dateerde van 7 december , dus net geen 2 maand

Moet ik nu opnieuw wachten zolang ??????

Schiet lekker op zo, is ook een vorm om betalingen uit te stellen

Of wordt dit ook een reisje ???????

En mogelijkheid paypal staat er dus nog steeds .........
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: promotica

Bericht door corinasjunk »

@Willy: Als je bij uitbetaald krijgt zie je onder andere deze:
jerommeke96 €10.00 Bank 2017-01-06 20:48:01 Betaald

Kortom: via bank wordt wel (binnen een maand) uitbetaald. Als je beter kijkt zie je ook dat er geen bank aanvragen zijn afgewezen (en ik neem aan dat de geannuleerde paypal aanvragen uit de lijst zijn gehaald, want een week geleden stonden ze er nog). Ik heb geen idee wanneer je je centen krijgt (binnen een week, binnen een maand, wellicht iets langer), maar heb er meer vertrouwen in dat je ze via bank wél krijgt dan op korte termijn via paypal. Dit account is immers al sinds 8 december geblokkeerd. Althans, meneer mailde hier op 8 december over. Toen stond jouw uitbetaling al open en had je je geld al vrij snel kunnen hebben, lees maar mee in de mail van 8 december:
Voor de mensen die een aanvraag open hebben staan kunnen mij een email sturen, of deze mail beantwoorden en hun bank gegevens doorgeven.
De betaling zal dan binnen 48 uur in behandeling worden genomen.
Helaas verwacht ik dat dit niet is opgelost voor de uitbetaal ronde van Januari, het is dus raadzaam om bij een eventuele volgende aanvraag via de bank te doen.


In de mail wordt aangegeven dat bank betalingen nu vanaf 5 (ipv 10) euro kunnen worden aangevraagd. Als ik dat echter probeer, meldt de site dat het pas vanaf 10 euro mogelijk is. Ik heb Michel hierover gemaild in de hoop dat het snel 5 euro wordt.
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2290
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: promotica

Bericht door willy »

OK, jammer zal die mail wel gemist hebben dan

Maar paypal was al geruime tijd later betaald dan voorzien, dus proberen waren er mogelijk al alnger ?
Gebruikersavatar
corinasjunk
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1400
Lid geworden op: 11 mar 2015 11:16
Locatie: Groene Hart

Re: promotica

Bericht door corinasjunk »

Beste,

Bedankt voor het melden, had de file blijkbaar niet goed opgeslagen, dom van mij.
Bij deze nu dus wel op 5 euro.

Eind van de week zal ik nog een extra uitbaal ronde doen.

Mvg,
Michel
En inmiddels is paypal verdwenen bij de uitbetaalaanvraagpagina en is het mij gelukt om 5 euro per bank aan te vragen.
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1771
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: promotica

Bericht door olifant »

bij mij is de mogelijkheid om via pp aan te vragen nog altijd beschikbaar

betreft die mail, ik was toch nog geen lid, kon het dus ook niet weten

betreft uitbetalingen via bank, er was niets betaald sinds half oktober ook geen bank
die staan pas sinds gisteren op betaald
Plaats reactie