promotica

Discussies over uiteenlopende onderwerpen gerelateerd met de Nederlandse "Verdien Geld" programma's.
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3940
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: promotica

Bericht door Christina »

@ gerritjelsma:

Gaat dit nog over Promotica?
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1770
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: promotica

Bericht door olifant »

heb niks nodig hoor, was enkel eens testen
gerritjelsma schreef:@olifant. Wij hebben o.a. de Belgische Lamp&licht in het bestand staan.
Momenteel hebben ze actie tot 80% in hun kerstmarkt, dit geld trouwens ook voor de Nederlandse Lamp&licht
Gebruikersavatar
gerritjelsma
10 Euro
10 Euro
Berichten: 282
Lid geworden op: 02 jul 2015 21:37
Contacteer:

Re: promotica

Bericht door gerritjelsma »

@Olifant. hahaha...ik had al zo'n kleine vermoeden.
Mvg Gerrit
Smartclix | MailClix | LadyClix
willy
1000 Euro
1000 Euro
Berichten: 2290
Lid geworden op: 17 jan 2014 13:12
Contacteer:

Re: promotica

Bericht door willy »

ging indd niet meer over promotica maar andere sites plots ..... niet zo netjes tov andere sites
oly
50 Cent
50 Cent
Berichten: 71
Lid geworden op: 08 apr 2015 13:26

Re: promotica

Bericht door oly »

Op de sites: van 4Marketingandmore (o.a. promotica,prijzenlinkspel enz.) worden op 14 december a.s. de betalingen verricht.
Webmaster van:

Superrotator.nl | Klikkaa.nl | Linkpromoter.nl
johan67
20 Cent
20 Cent
Berichten: 58
Lid geworden op: 27 jun 2014 08:40

Re: promotica

Bericht door johan67 »

ik ben er voor 3 weken terug uit gegooid bij promotica en mijn inlognaam was niet meer bekend.
heb een mail gestuurd of het ook bekend is waarom. hij reageerde zeer snel en vroeg om mijn accountnaam.
vervolgens heb ik niets meer gehoord en dacht gisteravond ga eens kijken op het forum maar het was mij te laat
om nog een bericht te plaatsen. vanmorgen om 5 uur heb ik toeval een bericht gekregen dat hij een oude backup
had waar ik wel in stond maar wel met een stuk lager saldo dan ik al had, maar toch hij wilde het wel weer met dit saldo
aan vullen. maar ik moest me wel eerst weer aanmelden en dat heb ik ook gedaan via hier
Gebruikersavatar
Christina
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3940
Lid geworden op: 17 jan 2014 20:53
Locatie: S'land
Contacteer:

Re: promotica

Bericht door Christina »

Kreeg net deze melding op mijn scherm:
Waarschuwing: mogelijk beveiligingsrisico

Firefox heeft een probleem gedetecteerd en is niet doorgegaan naar www.promotica.nl. Of de website is onjuist geconfigureerd, of uw computerklok is op de verkeerde tijd ingesteld.

Waarschijnlijk is het certificaat van de website verlopen, waardoor Firefox geen beveiligde verbinding kan maken. Als u deze website bezoekt, zouden aanvallers gegevens kunnen proberen te stelen, zoals uw wachtwoorden, e-mailadressen of creditcardgegevens.

Wat kunt u hieraan doen?

Uw computerklok is ingesteld op 23-5-2019. Zorg ervoor dat uw computer op de juiste datum, tijd en tijdzone is ingesteld in uw systeeminstellingen, en vernieuw daarna www.promotica.nl.

Als uw klok al op de juiste tijd is ingesteld, is de website waarschijnlijk onjuist geconfigureerd, en kunt u niets doen om het probleem te verhelpen. U kunt wel de beheerder van de website over het probleem informeren.
Mijn computerklok staat juist ingesteld.
engel74
20 Cent
20 Cent
Berichten: 51
Lid geworden op: 26 feb 2019 18:03

Re: promotica

Bericht door engel74 »

Ik krijg ook foutmeldingen bij promotica

Je verbinding is niet privé
Cybercriminelen proberen mogelijk je gegevens van www.promotica.nl te stelen (bijvoorbeeld wachtwoorden, berichten of creditcardgegevens). Meer informatie
NET::ERR_CERT_DATE_INVALID

Help ons Safe Browsing beter te maken door bepaalde systeeminformatie en paginacontent naar Google te verzenden. Privacybeleid
Gebruikersavatar
olifant
100 Euro
100 Euro
Berichten: 1770
Lid geworden op: 17 jan 2014 11:39
Locatie: brugge, belgië
Contacteer:

Re: promotica

Bericht door olifant »

wm is al op de hoogte, wordt naar gekeken
engel74
20 Cent
20 Cent
Berichten: 51
Lid geworden op: 26 feb 2019 18:03

Re: promotica

Bericht door engel74 »

olifant schreef: 24 mei 2019 08:39 wm is al op de hoogte, wordt naar gekeken
fijn, hopen dat t snel is opgelost
Plaats reactie